quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een heel gek idee, maar het zou zo maar heel goed kunnen dat Claire knuffelen en sexen lekker vindt
Hoe kom je erop, knuffelen is smerig en sex al helemaal not done.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef Deisyy het volgende:
Misschien een heel gek idee, maar het zou zo maar heel goed kunnen dat Claire knuffelen en sexen lekker vindt
Hè gadver ..........sex, wie doet dat nog, tegenwoordig?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:48 schreef coldstar het volgende:
Terwijl Huub en Claire weer onder de doche staan te geilen, is Eric aan het strijken. We hebben echt een nieuwe Dennis en Nadia terug in dat hjok. Alleen deze twee zijn nog wat erger.
Het is echt te erg voor woorden hoe die Claire zich steeds aanbiedt, over smerig gesproken. De hele tijd dat geklef en geplak brrrrrrr. Eigenlijk is het nog komische ook.....
Is ze dat anders wel dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou de enige die niet ziet dat Claire 24/7 geil is?
Alleen Claire! Die viezerik!! En ze begint nog ook!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Hè gadver ..........sex, wie doet dat nog, tegenwoordig?
Blijkbaar, ik lees regelmatig Claire geil Claire geil gatverdamme Claire geil geil Claire.....quote:Op zondag 17 februari 2008 15:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
Is ze dat anders wel dan?![]()
Jaap leest een krantje. Rusjes doen raar met bokshandschoenen.
Nou nee, sex is niet vies. Maar niet dat tig streamers kunnen kijken hoe jij hem erin geduwd krijgt. Met in je achterhoofd, hoeveel hoeren er ook nog aan gehangen hebben. Ja klopt, dan vind ik sex vies....Misschien vind jij het ook leuk sex te hebben en bekeken te worden....quote:
precies! het is een vuile pijpsletquote:Op zondag 17 februari 2008 15:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Echt he.En dan ook nog jezelf aanbieden, je kunt op zijn minst wachten tot een man wil.
ik zag het ook niet...toch es ff opletten.......................quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou de enige die niet ziet dat Claire 24/7 geil is?
Hebben B en A toch gelijk dat ze een vieze pijpslet is!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen Claire! Die viezerik!! En ze begint nog ook!![]()
Hoe durft ze! Bah Bah Bah!!
Die ies viez!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef Yavido het volgende:
Dit beestje heeft nog meer IQ dan Amanda
[ afbeelding ]
Kijk eens!!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik lees regelmatig Claire geil Claire geil gatverdamme Claire geil geil Claire.....
Maar ik zie het gewoon niet.
Ik moet toch eens een geoefend oog voor geilheid ontwikkelen.
Ik zie het ook niet bij haar hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik lees regelmatig Claire geil Claire geil gatverdamme Claire geil geil Claire.....
Maar ik zie het gewoon niet.
Ik moet toch eens een geoefend oog voor geilheid ontwikkelen.
En daarbij.........ze pijpt alleen schwarzkopfen............jasses!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben B en A toch gelijk dat ze een vieze pijpslet is!
Dat zal ze toch niet echt doen!!??!!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben B en A toch gelijk dat ze een vieze pijpslet is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |