abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 21:57:00 #26
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_210660
MrNatural, misschien heb je gelijk, maar ik ga op mijn gevoel af (bewijzen zijn er niet) en ik zeg dat het niet gebeurd is. Volgens mij is Karin zeker wel bewust van de camera's en mocht dat niet zo zijn, dan zal de vermaning van BB over het onduidelijke gedoe vanachter het gordijn haar dit wel duidelijk hebben gemaakt.
Maar eigenlijk is dit topic al veel te lang en onzinnig, ja toch?
pi_210661
MEERHOERMAN EN DOODENRIJ HEBBEN HET HEM GEFLIKT!

Zie de pijpbeurt in kwestie, je kunt hem downloaden op:
http://bennyhills.fortunecity.com/izzard/281/KarinMaurice.zip

en het vervolg op:
http://bennyhills.fortunecity.com/izzard/281/KarinMauriceGoed.zip

Geniet mee! Echt waar voor je gulden!

Grtz,

MiRR0RMaN & DEATHRoW van tFC!

pi_210662
MrNatural,

Ik heb de relatie tussen Karin en Maurice zeer intensief gevolgd en heb eigenlijk qua intensiteit alleen een verandering gezien kort na het vertrek van Sabine. Maurice heeft in de circa 2 dagen na dit vertrek geprobeerd een wit voetje te halen bij Bart. Ondertussen zie ik Karin en Maurice weer gewoon bij elkaar in bed kruipen, bijelkaar liggen in de tuin en op de bank. Op de avond dat Mona en Bianca weggingen maakte Maurice zelfs voor de grap dreigende gebaren naar Willem toen die te close werd met Karin. Het zijn in mijn ogen niet de dingen die mensen doen die een 'duister geheim' delen dat samenhangt met hun relatie. Ook het 'gordijn-verhaal' vind ik niet zo heel erg sterk. Toen Karin en Maurice zich daarachter verborgen reageerde Karin duidelijk op het feit dat de camera naar ze toe werd gedraaid. Volgens mij was Karin op dat moment bezig met een spelletje 'regie pesten'. Maar lijkt me onwaarschijnlijk dat ze tijdens dat spelletje volledig haar verstand kwijtraakt en vergeet dat de regie ondanks het gordijn toch meekijkt op zo'n moment. Om dan vervolgens huilend naar de dagboekkamer te rennen.
Volgens mij wordt er veel te veel gezocht achter een wat kinderachtig grapje en een platonische relatie.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')