Greetings Bono.
BEWIJS??????
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 29 Oktober 1999).]
Switch
Mijn advies Herhaling van BB 's avonds om 1 uur worden ERO**** afleveringen..Dan kijken er weer wat meer mensen!!
Ciao
Het blijft vechten tegen windmolens of was het een windbuil.
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb per ongeluk deze topic gevuld.
Mag die nou dicht...?
Nog 1 keer voor de duidelijkheid:
Staat een topic je niet aan, reageer er dan niet op !
Volgende keer ban ik je. Ik heb wel betere dingen te doen dan dit soort dingen te moderaten
--------------------
Is het al voorbij? Wie heeft er gewonnen?
Zie de pijpbeurt in kwestie, je kunt hem downloaden op:
http://bennyhills.fortunecity.com/izzard/281/KarinMaurice.zip
en het vervolg op:
http://bennyhills.fortunecity.com/izzard/281/KarinMauriceGoed.zip
Geniet mee! Echt waar voor je gulden!
Grtz,
MiRR0RMaN & DEATHRoW van tFC!
Ik heb de relatie tussen Karin en Maurice zeer intensief gevolgd en heb eigenlijk qua intensiteit alleen een verandering gezien kort na het vertrek van Sabine. Maurice heeft in de circa 2 dagen na dit vertrek geprobeerd een wit voetje te halen bij Bart. Ondertussen zie ik Karin en Maurice weer gewoon bij elkaar in bed kruipen, bijelkaar liggen in de tuin en op de bank. Op de avond dat Mona en Bianca weggingen maakte Maurice zelfs voor de grap dreigende gebaren naar Willem toen die te close werd met Karin. Het zijn in mijn ogen niet de dingen die mensen doen die een 'duister geheim' delen dat samenhangt met hun relatie. Ook het 'gordijn-verhaal' vind ik niet zo heel erg sterk. Toen Karin en Maurice zich daarachter verborgen reageerde Karin duidelijk op het feit dat de camera naar ze toe werd gedraaid. Volgens mij was Karin op dat moment bezig met een spelletje 'regie pesten'. Maar lijkt me onwaarschijnlijk dat ze tijdens dat spelletje volledig haar verstand kwijtraakt en vergeet dat de regie ondanks het gordijn toch meekijkt op zo'n moment. Om dan vervolgens huilend naar de dagboekkamer te rennen.
Volgens mij wordt er veel te veel gezocht achter een wat kinderachtig grapje en een platonische relatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |