Mars en HiZ, 2 weken geleden was het veel meer 'steamy' tussen Maurice en Karin. Er is langdurig en innig samen in bed doorgebracht. Karin had m.i. toen meer het idee dat BB niet constant en overal opnam, dat er "veilige momenten" waren. Ze oogde nogal ontspannen toen ze de brief voorlas van haar kinderen, waarin die het huwelijk aan het samen-in-bed-liggen koppelden. Een hint voor Karin? Toen was er de gordijn scene ?? Cliffhanger zonder vervolg. Jammer VOO, dus maken we deze soap-lijn maar hier af: Later was Karin meer afwezig (rond vertrek Sabine). Ik zie haar wel smeken in de DBK als ze er achter is gekomen dat er opnames zijn gemaakt met een absolute duidelijkheid van wat er achter/door bv dat gordijn heen zichtbaar en hoorbaar was. Als de passie dan toch zo hevig was zie ik haar die, na een wekenlang voorspel, ook inlossen. In tegenstelling tot Bart's shaggie waarvan ze maar 1 trekje probeert en niet lekker vind.
Hevig geschrokken van de consequenties wanneer dit voorval ooit onder publieke ogen komt, hebben Karin en Maurice afgesproken zich niet meer aan zulke driften over te geven. Wel het knusse samenzijn, daarvoor hoefden ze zich niet te schamen en een opeens grote afstand zou raar zijn. Hoewel ik niet denk dat dat laatste voor K & M echt heeft meegespeeld.
Wat nu met de opnames als ze bestaan? Karin kan zich inmiddels heel goed bewust zijn van de chantage-bron die deze tape is. De vertrouwensband met de crew achter de spiegelruiten en Hummie & Co is heel belangrijk. De psycholoog is een belangrijk contact voor Karin. Wat zeker een indruk op Karin moet hebben gemaakt is waarom Mona weg moest. Dat "de bladen" zich negatief met Mona & sex waren gaan bemoeien. En Karin heeft meer gehoord dan wij. Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich voor te schamen."
De discretie zal de komende tijd voor meer dan dat op de proef worden gesteld, ook van ons. Er hier op in gaan is echter zo'n typische BB-daad. Gewasht door '100 dagen, geen privacy, etc'.
--------------------
Is het al voorbij? Wie heeft er gewonnen?
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"