abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 11:12:00 #1
1267 bono
need to introduce?
pi_210635
De eerdere berichten dat Karin, Maurice heeft gepijpt zijn ECHT WAAR. Collega van me kent cameramannen van Big Brother. Was in slaapkamer van mannen. Karin heeft in dagboekkamer GESMEEKT om de scene niet uit te zenden en dat is dus (helaas) gelukt.

Greetings Bono.

BB, even better then Zoo station.
pi_210636
Oke, hier dan de standaard reply op dit soort uitlatingen:

BEWIJS??????

If you were going to shoot a mime, would you use a silencer?
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 11:58:00 #3
1267 bono
need to introduce?
pi_210637
Het bewijs is ingeslikt...
BB, even better then Zoo station.
pi_210638
grijns
Sorry Jaap maar de Cowboys heersen echt niet meer...
pi_210639
Ok, jongens, en dit is echt echt waar, ik ken -persoonlijk- iemand die geografie gestudeerd heeft, gepromoveerd op de aarde. De aarde is plat! ECHT WAAR, en hij kan het weten, hij heeft het Zelf OPGEMETEN. En bovendien tiep ik hier net zo overtuigend 'echt waar' bij mijn post als hierboven. Als je binnenkort nog op reis gaat, kijk uit dat je niet over de rand van de aarde vaart of vliegt.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 29 Oktober 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

vrijdag 29 oktober 1999 @ 14:03:00 #6
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_210640
Dat uitzenden zou waarschijnlijk ook wel diepe schade achterlaten bij haar kindertjes!
Logisch dat V dit niet uitzend, maar een vraagje houd me bezig...
KARIN.....WAAROM?!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_210641
Waarom Karin gepijpt heeft?
Omdat het een bitch eerste klas is!
++ is het al weekend? ++
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 14:54:00 #8
1070 doosje1
praatjes vullen geen gaatjes
pi_210642
Misschien heeft ze behoefte aan vitaminen
Wie niet waagt blijft maagd

pi_210643
Karin is vanaf het begin een huigelaar en stookster geweest. Roddel en achterklap en overkomen als een lief moedertje.
Dat niemand dat ziet zeg...
++ is het al weekend? ++
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:02:00 #10
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_210644
niemand kan alleen maar goed of slechts zijn. Iedereen is anders, iedereen is mooi, toch?
When I was a sperm
I had alot to learn.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:08:00 #11
1070 doosje1
praatjes vullen geen gaatjes
pi_210645
Ik ben het hier niet mee eens. Karin is gewoon een liefhebster/pedo en komt met Maurice aardig aan haar trekken. Wat een bofkont. Ben gewoon jaloers dat ik niet in haar plaats zit sniffff
Wie niet waagt blijft maagd

pi_210646
Een paar maandjes naardat BB is afgelopen
zal er wel een videootje verschijnen met de
nooit uitgezonden beelden van wc,douche en
al het andere wat te grof is voor tv

Switch

pi_210647
Ik geloof er geen zak van. Hoe is dat pijp gerucht eigenlijk in de wereld geraakt? Volgens mij heeft iemand het hier eeb keer (zonder bewijs/ onderbouwing) geroepen (net zoals de opener van dit topic) en is het daarna een eigen leven gaan lijden.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 19:06:00 #14
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_210648
Waarom zien we dat dan niet op tv???

Mijn advies Herhaling van BB 's avonds om 1 uur worden ERO**** afleveringen..Dan kijken er weer wat meer mensen!!

Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
pi_210649
Laat haar toch lekker pijpen als ze dat wil.
Zij doen tenminste waar Bart en Sabine alleen maar omheen hebben gedraaid. Klasse wijf die Karin, zij heeft lekker de knop van Maurice op liggen poetsen. Lang leve de Wipexpress.
pi_210650
Ga een paar sexboekjes kopen, stelletje pubers !
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 19:32:00 #17
521 ruby
Hell yeah!
pi_210651
Ik vraag me af voor hoe lang Karin nog getrouwd blijft?!

Ciao

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_210652
En nu ben ik het zat.
Die vunzige taal in de topictitel...

Het blijft vechten tegen windmolens of was het een windbuil.

Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

pi_210653
Misschien moet je even "Karin heeft echt gepijpt" een deel II topic openen. Deze threat wordt te lang
pi_210654

********foutje**********

Ik weet niet hoe het komt maar ik heb per ongeluk deze topic gevuld.

Mag die nou dicht...?

Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

Admin vrijdag 29 oktober 1999 @ 20:44:00 #21
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_210655
Erg lollig Don- Quichot.
Ik ben dus een half uur bezig geweest om die 40 dezelfde posts van je te verwijderen.
Da's de laatste keer dat je dat flikt hoop ik anders ben je exit hier

Nog 1 keer voor de duidelijkheid:
Staat een topic je niet aan, reageer er dan niet op !

Volgende keer ban ik je. Ik heb wel betere dingen te doen dan dit soort dingen te moderaten

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 21:02:00 #22
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_210656
OK, ik geloof dus helemaal niks van dat gerucht. Karin is de laatste dagen helemaal zichzelf en ontspannen, alleen tijdens de laatste nominaties was ze erg gespannen maar dat had volgens mij met de gespannen situatie in het huis toen te maken. Als er echt iets gebeurd zou zijn was ze nu nooit zo ontspannen naar Maurice toe en zouden ze zeker niet samen op een kleedje in de tuin gaan liggen, maar juist elkaar vermijden. Psychologie van de koude grond weliswaar, maar het gerucht lijkt me gewoon bullshit.
pi_210657
Ik ben het helemaal met Mars eens. Karin is zich zeer goed bewust van de manier hoe BB wordt gebruikt door V. De brief aan Mona zou haar op z'n minst (hernieuwd) aan het denken hebben moeten zetten. En toch blijft Karin intiem zijn met Maurice. Het lijkt mij ondertussen duidelijk dat die twee een puur platonische verhouding hebben EN allebei behoefte hebben aan fysiek contact dat tegelijk ook veilig is. En dat kunnen ze niet vinden bij de anderen in het huis.
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 21:23:00 #24
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_210658
Mij maakt het iig geen *** uit of ze het gedaan heeft of niet het is een volwassen vrouw en moet het dus zelf weten of ze dat doet . Zo ja, dan zal ze best de consequenties daarvan onder ogen zien.
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 21:45:00 #25
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_210659
Mars en HiZ, 2 weken geleden was het veel meer 'steamy' tussen Maurice en Karin. Er is langdurig en innig samen in bed doorgebracht. Karin had m.i. toen meer het idee dat BB niet constant en overal opnam, dat er "veilige momenten" waren. Ze oogde nogal ontspannen toen ze de brief voorlas van haar kinderen, waarin die het huwelijk aan het samen-in-bed-liggen koppelden. Een hint voor Karin? Toen was er de gordijn scene ?? Cliffhanger zonder vervolg. Jammer VOO, dus maken we deze soap-lijn maar hier af: Later was Karin meer afwezig (rond vertrek Sabine). Ik zie haar wel smeken in de DBK als ze er achter is gekomen dat er opnames zijn gemaakt met een absolute duidelijkheid van wat er achter/door bv dat gordijn heen zichtbaar en hoorbaar was. Als de passie dan toch zo hevig was zie ik haar die, na een wekenlang voorspel, ook inlossen. In tegenstelling tot Bart's shaggie waarvan ze maar 1 trekje probeert en niet lekker vind.
Hevig geschrokken van de consequenties wanneer dit voorval ooit onder publieke ogen komt, hebben Karin en Maurice afgesproken zich niet meer aan zulke driften over te geven. Wel het knusse samenzijn, daarvoor hoefden ze zich niet te schamen en een opeens grote afstand zou raar zijn. Hoewel ik niet denk dat dat laatste voor K & M echt heeft meegespeeld.
Wat nu met de opnames als ze bestaan? Karin kan zich inmiddels heel goed bewust zijn van de chantage-bron die deze tape is. De vertrouwensband met de crew achter de spiegelruiten en Hummie & Co is heel belangrijk. De psycholoog is een belangrijk contact voor Karin. Wat zeker een indruk op Karin moet hebben gemaakt is waarom Mona weg moest. Dat "de bladen" zich negatief met Mona & sex waren gaan bemoeien. En Karin heeft meer gehoord dan wij. Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich voor te schamen."
De discretie zal de komende tijd voor meer dan dat op de proef worden gesteld, ook van ons. Er hier op in gaan is echter zo'n typische BB-daad. Gewasht door '100 dagen, geen privacy, etc'.

--------------------
Is het al voorbij? Wie heeft er gewonnen?

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')