Het valt in ieder geval niet tot de verwarmde ruimte.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:24 schreef m0ridin het volgende:
Heb wel het een en ander gevonden over plaatsen in een 'onverwarmde' ruimte maar of de buitenlucht hieronder valt weet ik dus niet... Andere mensen met meer ervaringen?
Een vriezer die opwarmt????????quote:Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef hierissieweer het volgende:
Dan gaat ie in de winter de boel verwarmen, denk niet dat je straks alles gebakken eruit wilt hebben?
De vriezer doet namelijk het tegenovergestelde van de buiten tempratuur. Dus als het 20 graden is dan koelt ie is het onder het vriespunt gaat ie verwarmen...
Daarbij slijt het ding enorm door de roest en de levensduur van het apparaat word ook ernstig verkort
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, wel dat de vriezer stopt omdat de buitentemperatuur te koud is, wanneer deze echter weer stijgt dan start de vriezer weer.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:43 schreef plastic het volgende:
[..]
Een vriezer die opwarmt????????![]()
![]()
![]()
Nog nooit van me leven gehoord en volgens mij ook technisch niet mogelijk met de toestellen die op de markt zijn!
tenzij je in siberie woont maar daar heeft men toch geen nood aan een vriezer in de winter :p
waar geen stopcontact zit kan er een gemaakt worden, of heb je helemaal geen licht in je berging?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:04 schreef m0ridin het volgende:
In de berging hebben we inderdaad geen stopcontact dus dat is geen optie (anders was dat zeker een oplossing). Njah, desnoods kan hij nog in een ander kamertje maar dat staat wel vreemd.
@Blik: Wat betreft de vaatwasmachine aansluitingen, kan op de zelfde aan en afvoer als de wasmachine lijkt me. Kunnen we ze alleen niet tegelijk aanzetten maar das geen punt.
In veel flatgebouwen is het inderdaad niet mogelijk om daar een stopcontact aan te leggen.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
waar geen stopcontact zit kan er een gemaakt worden, of heb je helemaal geen licht in je berging?
Nee, alleen een lamp in het algemene deel... niet in de eigen berging. Knap onhandig maar daar dus zo'n lantaarn ding staan voor het licht.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
waar geen stopcontact zit kan er een gemaakt worden, of heb je helemaal geen licht in je berging?
hmmm dat is wel balen, anders misschien in een keukenkastje plaatsen? maar ja dan moet je wel bereid zijn kastruimte op te geven, maar dan kan je bijvoorbeeld wel wat planken in de keuken plaatsen om daar weer dingen neer te zetten zoals de frituurpan, blikken groente, koffie en dergelijke. (borden is meestal niet verstandig, het word toch heel erg vet als het in de "open lucht" van de keuken staat)quote:Op zondag 17 februari 2008 19:27 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Nee, alleen een lamp in het algemene deel... niet in de eigen berging. Knap onhandig maar daar dus zo'n lantaarn ding staan voor het licht.
Verwacht er niet teveel van, het is tenslotte een zanussi.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:54 schreef m0ridin het volgende:
Tnx voor het meedenken
Kastruimte opofferen gaat niet werken ben ik bang. Het keukentje is echt klein en zit nu al redelijk vol. Plankjes hangen er al en er is simpelweg amper ruimte over...
Las trouwens in de gebruiksaanwijzing van de vriezer over een omgevingstemperatuur van 10 tot 30 graden ofzo (iig vanaf +10) dus denk dat buiten zetten geen optie is... Zal ze er ook over mailen, wie weet zeggen ze dat het prima kan
Voor nu lijkt het verhuizen van de vriezer naar een ander kamertje de enige optie... Niet de mooiste, maar ja. Ondertussen nog even verder kijken en puzzelen hehe.
Njah, is zeker waar... Denk dat ik het ook maar uit mijn hoofd moet zetten en hem gewoon in een ander kamertje moet plaatsen. Maar was het onderzoeken waardquote:Op maandag 18 februari 2008 12:57 schreef klipper het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van, het is tenslotte een zanussi.
Voor vriezers geschikt voor koudere of warmere omgevingstemperaturen, moeten er onder andere ook duurdere onderdelen gebruikt worden, iets wat je bij dat merk nu niet onmiddelijk hoeft te verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |