abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56870662
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:34 schreef Iblis het volgende:

Een filmpje hierover is Cool Design!. Dit laat wel veel vragen rijzen waarom over verschillende wezens dezelfde genetische fouten zijn gemaakt. Zie ook Some More of Gods Greatest Mistakes.
Ik heb je eerste filmje gezien. God god god wat een vreselijke 5 minuten waste of my time. Was dit de beste shot die je had? Valt me echt vreselijk van je tegen Iblis voor iemand van jou caliber. Denk je dat ik je nog serieus moet nemen hierna? En wat in vredesnaam heeft dit filmpje te maken met de evolutietheorie?

Atheisten kijken naar marginale gebeurtenissen in de wereld wat slecht zijn en komen tot de conclusie dat de mens een mislukking is? Ik heb over dit onderwerp al een paar keer gediscussieerd in een ander topic waarom er anomalien zijn in de creatie. Ik zou zeggen raadpleeg die even voordat je weer in herhaling treed.

Wat ik jou wil laten zien en wat wel een creatief en zeer interessant filmpje is het volgende over creatie. Misschien kom je erachter wat intelligent design is en dat er geen ruimte is voor de evolutietheorie. Je kan op geen enkele manier verklaren dat dit door domme toeval is teweeggebracht. In alles hierin is heel goed over nagedacht zelfs in de diepste details:

Movie: The inner life of a cell.

Het is een filmpje die door harvard studenten zijn geanimeerd waarbij:
quote:
...the animation illustrates unseen molecular mechanisms and the ones they trigger, specifically how white blood cells sense and respond to their surroundings and external stimuli.
Zie leer en aanbid God daarna zou ik zeggen
Praise to the emptiness that blanks out existence. Existence:
This place made from our love for that emptiness!
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:12:02 #301
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_56871902
heheh idd. gekke atheiste. se snappe nieteens dat se op aard zijn geset om got te eere. mafketels

opgelost slotje.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')