quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik zei al, soort zoekt soort !!!!! Vandaar de extreme adoratie richting Huub blijkbaar.
Wat een leven zal je hebben als je dagelijks Huub in het absurde adoreert en blijkbaar nog boven je eigen vriend. Vind ik net zulk ontspoort gedrag dan wat Huub vertoont. Maar goed, iedere gek haar gebrek.
Ik verwacht het ook niet. Als hij er zich mee bemoeit dan heeft hij zijn agressie zeker in de hand.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef John316 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Brian niks doet hoor
Hey Noucky kom op je trekt het wel heel erg aan......een ieder zal je mening respecteren;-) dat meet je toch niet af aan 1 poster.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik zei al, soort zoekt soort !!!!! Vandaar de extreme adoratie richting Huub blijkbaar.
Wat een leven zal je hebben als je dagelijks Huub in het absurde adoreert en blijkbaar nog boven je eigen vriend. Vind ik net zulk ontspoort gedrag dan wat Huub vertoont. Maar goed, iedere gek haar gebrek.
Je kan net zo goed zeggen over wie je het hebt, dat hebben de meesten hier toch wel door. En nadat je dat hebt gedaan is het misschien wel zo netjes die persoon aan te spreken en niet hier te gaan lopen zeiken over een mede-user.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef noucky het volgende:
[..]
Is ze ook al zwanger?quote:Op zondag 17 februari 2008 02:06 schreef Ziet het volgende:
amanda ging over haar nek?
Rat rules!quote:Op zondag 17 februari 2008 02:04 schreef noucky het volgende:
Brian toont wel lef en blijft niet slapen maar gaat de chill in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |