meeste hier zijn gelukkig niet zo eentonig wat dat betreft,quote:Op zondag 17 februari 2008 01:21 schreef noucky het volgende:
[..]
Als ik posts hier lees is het allemaal gekleurd en pro Huub. Tegenstanders van Huub mogen zich ook laten horen.
Maar voorstanders van Huub schelden alle tegenstanders van Huub uit voor van alles wat lelijk is en daar heb ik zeer grote moeite mee. Maar tja, ergens niet verwonderlijk, soort zoekt soort toch?quote:Op zondag 17 februari 2008 01:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voorstanders van Huub zien en zeggen ook wat hij fout doet.
Laat het dan in ieder geval ergens op slaan
Hij steelt usb sticks en laat met z,n enige echte vriend(in) Dilana sollen!quote:Op zondag 17 februari 2008 01:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Mike doet zijn eigen ding en volwassener dan de rest in die inrichting.
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:30 schreef noucky het volgende:
[..]
Maar voorstanders van Huub schelden alle tegenstanders van Huub uit voor van alles wat lelijk is en daar heb ik zeer grote moeite mee. Maar tja, ergens niet verwonderlijk, soort zoekt soort toch?
Laat ik het maar niet over 1 poster hebben, want die haalt me het bloed onder de nagels vandaan.
Ik beleef liever de streams zelf dan dat ik af ga op sommige posters dus.
Ben ik niet met je eens. Er zijn er genoeg die het gedrag van Huub afkeuren!!quote:Op zondag 17 februari 2008 01:21 schreef noucky het volgende:
[..]
Als ik posts hier lees is het allemaal gekleurd en pro Huub. Tegenstanders van Huub mogen zich ook laten horen.
Ik vind Huub een walgelijk ventje en Brian ook en hoop dat hij morgen een flinke les krijgt en dan druk ik me heel netjes uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:21 schreef noucky het volgende:
[..]
Het is toch een demonstratiewedstrijd.... daar valt dan weinig te winnen lijkt me. Het is een frace... en de avond is te geforceerd... het is simpel een kwestie van blijven liggen en overleven.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:13 schreef noucky het volgende:
Ze pakken het ook totaal verkeerd aan. Als Brian vannacht wat opgefokt raakt, krijgt hij zoveel adrealine dat hij dat er morgen uit kan gooien. Maar ik betwijfel dan nog of hij wel wint, alhoewel we niet weten hoe sterk of zwak zijn tegenstander is.
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:30 schreef mazaru het volgende:
Jaap zit goed op te letten op het commentaar bij de Rocky film. Want hij is straks de commentator
en claire, die altijd vriendelijk en respectvol naar hem is noemt hij pijpslet,quote:Op zondag 17 februari 2008 01:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Mike doet zijn eigen ding en volwassener dan de rest in die inrichting.
kon ie dat wel over zijn goede hart verkrijgen om dat kind zo te noemen????quote:Op zondag 17 februari 2008 01:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
gutgut wat is die volwassen
Mike tegen Palma: Ik heb een nieuwe naam voor Claire
Palma: Wat dan?
Mike: Pispot![]()
Palma: Maar dat is toch helemaal niet aardig?
Mike: Jamaarrr eh eh eh ze laat zich toch als pispot gebruiken. Daarom noem ik haar voortaan pispot.
De volwassenheid loopt van dit gesprek af
Jaap is de commentatorquote:Op zondag 17 februari 2008 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij weet de rolverdeling?
![]()
volgens mij slaapt 'ie
Jeemig, niet alle voorstanders van Huub schelden alle tegenstanders uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:30 schreef noucky het volgende:
[..]
Maar voorstanders van Huub schelden alle tegenstanders van Huub uit voor van alles wat lelijk is en daar heb ik zeer grote moeite mee. Maar tja, ergens niet verwonderlijk, soort zoekt soort toch?
Laat ik het maar niet over 1 poster hebben, want die haalt me het bloed onder de nagels vandaan.
Ik beleef liever de streams zelf dan dat ik af ga op sommige posters dus.
Dat belooft watquote:Op zondag 17 februari 2008 01:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap is de commentator
Huub is Yuri
Eric is Brrr
en ik geloof dat Claire de rondemiss speelt, die dame die met zo'n bordje door de ring loopt
Gisteren zat die aan de eettafel met Claire te praten,Huub zat beneden piano te spelen. Toen kwam die hele rattenbende naar binnen gelopen om hem terecht te wijzen dat die niet zo maar met Claire kon praten op een normale manier.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:34 schreef trettie het volgende:
[..]
kon ie dat wel over zijn goede hart verkrijgen om dat kind zo te noemen????
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:37 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Omdat Datje en dutje doet.
Ja, ik ook. Maar dat neemt niet weg dat ik hoop dat hij flinke klappen gaat krijgenquote:Op zondag 17 februari 2008 01:36 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik verheug me ook op het wakker houden van Brian, maar ik heb wel respect voor hem dat hij de ring in durft.
Ik vind Brian geen pauper en Amanda zeker ook niet. Ze zijn zeker mensen met gevoel en de beste bedoelingen hebben. Door hun jeugd zijn ze erg geschaad en moeilijk vorm kunnen geven aan hun oprechte gevoel.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zwakke plekken zijn al meer dan een jaar duidelijk. Agressie, alcohol en vrouwen... iets wat ie zelf ook al meerdere keren heeft gezegd. Wat mij betreft had Huub ook al lang vertrokken moeten zijn maar daarin is hij niet de enige. Zolang er een kans is dat Huub Brian weg kan krijgen blijf ik simpel voor Huub. Die paupers eerder weg dan Huub.. meer verlang ik niet. (Owww en mooie streams natuurlijk).
Zo erg ben ik toch niet? Ik vind het nog wel meevallen.quote:Op zondag 17 februari 2008 01:35 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Jeemig, niet alle voorstanders van Huub schelden alle tegenstanders uit.
Je moet aan de hand van 1 poster niet je frustratie gelijk verdelen over alle posters die het wat meer met Huub hebben dan met Brain, not done toch.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |