Je hebt toch wel een camera bij je dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 02:30 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
yup, ik ga als ik t red vanaf me werk, moet tot 19.00 werken dus hoop t maar ga me er niet voor gek haasten
Die Eric, lijken voeten van de tweenies.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:30 schreef Disana het volgende:
Eric heeft boksvoeten.
Voorzover ik deze COS begrijp, zijn Jaap, Huub, Claire en Eric nog niet aan hun wakkerhoudfestijn begonnen omdat Brian en Amanda nog niet in bed liggen.
[ afbeelding ]
Dankjewel. Ik hoor Huub nu zeggen dat ze niets doen zolang Brian en Amanda niet in bed liggen. Die buikpijn, dat zal inderdaad wel manipulatie zijn, zo van 'ik mag niet gepest worden want ik ben ziek'.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben wel in bed gelegen tijdens de film.
Maar nu zijn ze er uit gegaan om 'hen' hen zin niet te geven.
En del is plotseling dooooooooooooooooooooooooooooodziek. onverklaarbare vreselijke pijnen, op sterven na dood
Toppiequote:Op zondag 17 februari 2008 02:30 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
yup, ik ga als ik t red vanaf me werk, moet tot 19.00 werken dus hoop t maar ga me er niet voor gek haasten
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:33 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
0,0 actie, dus ik ga slapen
lees morgen wel bij
jahaaaa want dat willen ze niet, brian die wakker blijftquote:Op zondag 17 februari 2008 02:36 schreef riri het volgende:
hele opzet van het plan mislukt....Brian blijft gewoon zelf wakker.....
Wat ik van de week heb meegekregen is dat hij om 8 uur moet optreden. Of het live te zien is weet ik niet.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:29 schreef Ziet het volgende:
hoe laat is die wedstrijd eigenlijk?
want als ie alsnog uit kan slapen slaat dit allemaal nog nergens op
quote:Op zondag 17 februari 2008 02:20 schreef FuTilE het volgende:
Waar is Lobasca? Naar de nachtslijter?
Hierrr: [DGK SC # 606] Waar KZ geen YT-links aankliktquote:Op zondag 17 februari 2008 02:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, ze zit in de COS !
Heb even in haar geschiedenis gekeken![]()
Dacht dat ze sliep, maar ze is gewoon DGK aan het volgen
En PoekieRoekie zal wel zoiets schrijven:quote:Op zondag 17 februari 2008 02:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben wel in bed gelegen tijdens de film.
Maar nu zijn ze er uit gegaan om 'hen' hen zin niet te geven.
En del is plotseling dooooooooooooooooooooooooooooodziek. onverklaarbare vreselijke pijnen, op sterven na dood
De wedstrijd is om 20 uur maar hij moet er al zijn om 15 uur. Leuk hequote:Op zondag 17 februari 2008 02:29 schreef Ziet het volgende:
hoe laat is die wedstrijd eigenlijk?
want als ie alsnog uit kan slapen slaat dit allemaal nog nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |