quote:Op zondag 17 februari 2008 00:44 schreef Blawh het volgende:
Gehele arm, schouder is geen hands.
Is er ook dan een uitzondering m.b opzettelijk hands maken of aangeschoten?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:44 schreef Blawh het volgende:
Gehele arm, schouder is geen hands.
Volgens mij is het hands wanneer de armen niet 'gewoon' naast je lichaam zijn, gezichtsbescherming niet meegeteld. Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Is er ook dan een uitzondering m.b opzettelijk hands maken of aangeschoten?
Dus PSV is een penalty door de neus geboord tegen Willem II?quote:Op zondag 17 februari 2008 02:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Moeilijk. Hands is vind ik ten alle tijden hands. Wat me wel tegenstaat is dat bij hands in de 16 minder snel gefloten wordt dan op een ander stuk veld.
Dat is niet alleen bij hands het geval...quote:Op zondag 17 februari 2008 02:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat me wel tegenstaat is dat bij hands in de 16 minder snel gefloten wordt dan op een ander stuk veld.
Had het niet over een specifiek geval, heb amper iets kunnen zien van het voetbal van gister...quote:Op zondag 17 februari 2008 04:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus PSV is een penalty door de neus geboord tegen Willem II?
Officieel niet, nee, maar de term wordt toch altijd gebruikt:quote:Op zondag 17 februari 2008 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar aangeschoten hands bestaat niet, hands is hands en het is aan de scheidsrechter om te beslissen in hoeverre het strafbaar is... Raar toch?
quote:Hands wordt meestal niet bestraft, wanneer het wordt aangeschoten. Dat wil zeggen dat de speler, wiens arm of hand de bal heeft aangeraakt, bijna onmogelijk hands had kunnen voorkomen. De beslissing of hands aangeschoten is of niet, wordt beoordeeld door de scheidsrechter en deze beslissing wordt door toeschouwers en spelers dan ook vaak bestreden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |