Ja, dat is zo. Maar ik blijf er altijd nog in geloven dat ik evenveel zie als zij doenquote:Op zondag 17 februari 2008 09:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Katten kijken toch op een andere "frequentie"? Dacht ik hoor
Het bleek ineens lang niet zo zweverig en mysterieus als jij dachtquote:Op zondag 17 februari 2008 10:01 schreef NanKing het volgende:
Ik weet ineens waar mijn katten zo naar zaten te kijken, naar een haan!
Whehe, iddquote:Op zondag 17 februari 2008 10:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Het bleek ineens lang niet zo zweverig en mysterieus als jij dacht
komt aanwandelen met een beker koffie en zo'n geel hesjequote:Op zondag 17 februari 2008 10:26 schreef hierissieweer het volgende:
Goede morgen allemaal, hier alvast de koffie thee warme chocomelk en koekjes!
Ik ben gestrand, mijn auto doet het niet mee....
Al zeker een dag of 4 niet. Dat is kei lang.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nonsens!
Iedere keer als ik op msn ben dan ben jij niet onlinequote:Op zondag 17 februari 2008 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je kan míj ook aanspreken op msn!
"Alweer"quote:Op zondag 17 februari 2008 11:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Iedere keer als ik op msn ben dan ben jij niet online.
Ik zie af en toe wel dat jij mij hebt aangesproken maar dan ben je al weer offline.
Ja, nou toch is 't echt zo dat ik jou echt bijna nooit online zie staanquote:Op zondag 17 februari 2008 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Alweer". Ik ben als ik online ben vaak uren online hoor
.
Jij staat altijd op afwezig, en de halve tijd ben je dat ookquote:Op zondag 17 februari 2008 11:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, nou toch is 't echt zo dat ik jou echt bijna nooit online zie staan
Dat klopt jaquote:Op zondag 17 februari 2008 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij staat altijd op afwezig, en de halve tijd ben je dat ook.
Duitse broodjes met cervelaatworst!quote:Op zondag 17 februari 2008 11:23 schreef Wexy het volgende:
mogge
*zet croissantjes en andere lekkere broodjes neer*
o btw.. nan... leuk onderschift... heb je hem op zien treden?
nee ze blijven nu n uur praten over hoe vaak ze samen online zijn... en dan wilde een de ander aanspreken op msn en blijkt dat de ander niet meer online isquote:Op zondag 17 februari 2008 11:24 schreef hierissieweer het volgende:
Nou jullie zijn nu beiden online, ga een prettig gesprek aan!
Neen helaas nietquote:Op zondag 17 februari 2008 11:23 schreef Wexy het volgende:
mogge
o btw.. nan... leuk onderschift... heb je hem op zien treden?
De taal die in Z-A wordt gesproken heet Afrikaans ipv Z-Afrikaansquote:Op zondag 17 februari 2008 11:28 schreef hierissieweer het volgende:
Wie doet er wat in het zuidafrikaans?
liggen er ook bij natuurlijk... wat je maar bedenkt.. ik heb het er liggenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Duitse broodjes met cervelaatworst!![]()
Wie doet er wat in het zuidafrikaans?
ik al 2 keer... was beswel gaafquote:Op zondag 17 februari 2008 11:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen helaas niet.
[..]
De taal die in Z-A wordt gesproken heet Afrikaans ipv Z-Afrikaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |