ja ik volg op youtube even weer wat series om te spotten of het leuk is... en dan downloaden vanuit amerikaquote:
hahahahaha had je dat ene filmpje ook gezien die ik postte van the lword??quote:Op maandag 18 februari 2008 00:21 schreef hierissieweer het volgende:
toch maar eens GAF kijken voor de homoseks
Ik volg het redelijk goed, maar ik heb soms dat ik een zin net niet meer krijg omdat het bij een uitdrukking is ofzoquote:Op maandag 18 februari 2008 00:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
mijn engels is prima dus ik volg ook gewoon wat er gezegd word....
pm mij maar de torrent :pquote:Op maandag 18 februari 2008 00:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja ik volg op youtube even weer wat series om te spotten of het leuk is... en dan downloaden vanuit amerika
de DVDs van the lword zijn trouwens met ondertitels NL
Nee niet gezienquote:Op maandag 18 februari 2008 00:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahahahaha had je dat ene filmpje ook gezien die ik postte van the lword??
ik torrent niet... ik usenetquote:
geile vrouw!Bah!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:24 schreef Wexy het volgende:
ja maar dat geeft niet... bij series als the lword is vaak de sex beter dan de texten
Smerig! Het gaat over lesbo's!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:24 schreef Wexy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uYBWirtHxSE
hoe werkt dat dan?quote:
hahahahaa nee gewoon NORMALE vrouw met een gezonde lustquote:
5 week geen sex?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Smerig! Het gaat over lesbo's!
Ik had hem inmiddels gevondenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uYBWirtHxSE
deze dus
betalen en binnen halen zonder dat je hoeft te delen...quote:
Bah normale vrouwen met lust!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahahahaa nee gewoon NORMALE vrouw met een gezonde lust
ik zag het... maar ja ik denk ik moet doorpostenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik had hem inmiddels gevonden
Ik houd op bij het lezen van betalen!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:28 schreef Wexy het volgende:
[..]
betalen en binnen halen zonder dat je hoeft te delen...
en de snelheid is gewoon zo snel als je eigen verbinding is aangezien je geen last hebt van andere gebruikersnelheden
hahahahahahaha je zit in het verkeerde topic denk ik als je dat vies vindtquote:Op maandag 18 februari 2008 00:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bah normale vrouwen met lust!
tja.... dat kan... maar ja als ik je een torrent pass is het ook niet goed want het is lesbosexquote:Op maandag 18 februari 2008 00:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik houd op bij het lezen van betalen!
moet je je voorstellen hoe wij naar mannensex kijken......quote:Op maandag 18 februari 2008 00:32 schreef hierissieweer het volgende:
nooit geweten dat lesbos zo aan sex deden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |