Inderdaad! En dit nummer kunnen ze denk ik mooi brengen met z'n drieën!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat het alsjeblieft Big Girls Don't Cry zijn. Ik heb zo'n tyfushekel aan Maroon 5 en dat schijtnummer van Pink.
Dat "kleine manneke" heeft nu al tien keer meer geld op zijn bankrekening dan jij ooit in je hele leven zult verdienen, dus doet ie toch iets goed... Met je denigrerende opmerkingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:11 schreef MNR het volgende:
Ben onlangs naar een concert van hen geweest, wat is die zanger een klein manneke zeg![]()
Mijn haren gaan recht overeind staan als ik dat Fergie-liedje hoor. Wat een zeiknummer zeg. Zo'n tante van bijna 40 die zingt dat het tijd wordt om een groot meisje te worden, en dat zelfs grote meisjes niet huilen. echtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laat het alsjeblieft Big Girls Don't Cry zijn. Ik heb zo'n tyfushekel aan Maroon 5 en dat schijtnummer van Pink.
LOL!! Ex-cuse mequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:21 schreef Illyria het volgende:
Dat "kleine manneke" heeft nu al tien keer meer geld op zijn bankrekening dan jij ooit in je hele leven zult verdienen, dus doet ie toch iets goed... Met je denigrerende opmerkingen.
Pink dus.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:00 schreef Hockeylotje het volgende:
Nou 't wordt waarschijnlijk Wake up call van Maroon 5!
Als we de tussenstand van 538 moeten geloven
http://www.radio538.nl/web/show/id=566312
Zal wel van hetzelfde niveau zijn..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Pink dus.
Hopelijk zijn de rest van de liedjes leuker.
Oh ja, jij bent groot fan van haar. Charlene mag er van mij trouwens uit vanavond, maar het commentaar van Jerney was gewoon even lachen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:20 schreef BVO het volgende:
Nou, wat een lol.
Nee hoor, ik heb geen uitgesproken voorkeur bij deze 3 kandidaten, ze mogen allemaal winnen. Maar "zwarte muts" vind ik gewoon niet een heel erg grappige uitdrukkingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:34 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent groot fan van haar. Charlene mag er van mij trouwens uit vanavond, maar het commentaar van Jerney was gewoon even lachen.
Ik snap het (serieus) niet, leg eens uit please?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:49 schreef Cee het volgende:
Ik luister niet naar 538 (ik hou van muziek op de radio), weet iemand de context dan? Vroegen ze aan Jerney wie er uit moest en gaf ze dát als antwoord? In dat geval is dat een 'grap' zo beneden peil dat het nog te plat en ongrappig is om om 3 uur 's nachts op SBS6 uitgezonden te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |