Die 2e heb ik vaker horen noemen ja, die staat op de lijstquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef Marble het volgende:
Back to the Future
The Butterfly Effect
Wilde ik ook noemen jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef Marble het volgende:
Back to the Future
The Butterfly Effect
Kijk niet de hollywood versie van The Butterfly Effect, maar download de director's cut even het einde is stukken beter namelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:05 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die 2e heb ik vaker horen noemen ja, die staat op de lijst. De eerste is meer een comedy
Nog meer tips?.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:27 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kijk niet de hollywood versie van The Butterfly Effect, maar download de director's cut even het einde is stukken beter namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanilla Sky vond ik maar een vage kutfilm, alleen de acteurs waren leuk. Donny Darko was me te 'depressief', ik kon me ook totaal niet inleven in dat rare ventje.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:02 schreef TC03 het volgende:
Er was ook een film over een ziekenhuispatiënt, met geheugenverlies door een auto-ongeluk (geloof ik). Hij reisde ook steeds op vreemde wijze door de tijd, of er veranderde de hele tijd cruciale dingen in zijn leven. Ik ben de titel vergeten, maar ik denk dat de film uit 2004 komt. Misschien weet iemand welke ik bedoel? Het is niet The Butterfly Effect. De cover was blauw/wit-achtig met een puzzelstukje erop geloof ik.
Heb hem al: The I Inside. Ook kan ik je Vanilla Sky, Identity, Donnie Darko en The Jacket aanraden. Ohja, en natuurlijk The Family Man.
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:19 schreef De.Kromme het volgende:
Butterfly effect gisteren gezien, zeer goede film.Zoals we al zeiden kijk niet de hollywood versie, maar de director's cutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja idd, ik dacht dat er niet zo'n extreem verschil in zou zittenquote:Op zondag 17 februari 2008 12:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zoals we al zeiden kijk niet de hollywood versie, maar de director's cut
Ik zeg nog maar even niks, maar als je hem hebt gezien zeg even wat je er van vindtquote:Op zondag 17 februari 2008 12:36 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja idd, ik dacht dat er niet zo'n extreem verschil in zou zitten.
Maar alleen de laatste paar minuten zijn toch anders? Of is heel de film helemaal verschillend?quote:Op zondag 17 februari 2008 12:37 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik zeg nog maar even niks, maar als je hem hebt gezien zeg even wat je er van vindt
Bezoek naar z'n handlezer zit er bij in en het einde is inderdaad anders. (Dat van de handlezer weet ik niet zeker).quote:Op zondag 17 februari 2008 12:38 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Maar alleen de laatste paar minuten zijn toch anders? Of is heel de film helemaal verschillend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |