Tja, ze willen het rekken tot morgenochtend vijf uur.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:15 schreef MissSomebody het volgende:
...zal ff gaan duren eer ze gaan rellen....pff eerst filmpie dus..
Ssssttttquote:Op zondag 17 februari 2008 00:19 schreef Desii het volgende:
Toch zijn Brian en Amanda niet slim, waarom lopen ze nu niet naar de MB
The waterboy (of zoiets)quote:Op zondag 17 februari 2008 00:20 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Welke film kijken ze? Rocky?
Hij heeft ze toch zelf in bed geroepen omdat ze bang waren dat Jaap bij hun kwam liggen?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:20 schreef Ziet het volgende:
brian is echt niet blij dat die russen daar liggen
pssst... ik zeg nix, als jij het ook niet doequote:
...en braaain para?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:21 schreef kissa het volgende:
Spuit elf hier: Selene weg![]()
Nataaasia weer 17 kiloaangekomen
Ik snap ook werkelijk niet wat ik hier doe.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn iq was laatst bij die iq-test op tv anders 98 hoor !!!!
Mja, zo worden ze zelf ook maar duf, van dat filmloerenquote:Op zondag 17 februari 2008 00:24 schreef Dementor het volgende:
pff is dit het?
ze kunnen beter met wat pannen gaan slaan!
Zo dom zij ze dus dear. Toch maar proberen te slapen......gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:22 schreef Desii het volgende:
pssst... ik zeg nix, als jij het ook niet doe
Maar ik was nu via de buitendeur geglipt en in de MB gaan liggen
Dat heeft meer effect als ie al even geslapen heeft. Je bent meer verrot als je steeds uit je slaap wordt gehaald, dan als je gewoon de hele nacht wakker blift.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:24 schreef Dementor het volgende:
pff is dit het?
ze kunnen beter met wat pannen gaan slaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |