De pijn die je mij aan doet.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb Time Crisis geleend... die ga ik eens even flink spelen de komende vakantie.
binnen een paar uur ben je er doorheen hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb Time Crisis geleend... die ga ik eens even flink spelen de komende vakantie.
Binnenkort. Just be patient my friend.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
Gaat de ps3 nog een keer in prijs omlaag?
Binnenkort..
Dat ding is achterlijk duur.
helemaal niet duurquote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
Binnenkort..
Sony heeft pas geleden gezegd de prijs niet omlaag te gaan doen in de nabije toekomst, dus denk dat je nog minstens tot de kerst kan wachten.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
Binnenkort..
Je weet t nooit als de x360 omlaag gaat rond de release van gta.....quote:Op zondag 24 februari 2008 17:18 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Sony heeft pas geleden gezegd de prijs niet omlaag te gaan doen in de nabije toekomst, dus denk dat je nog minstens tot de kerst kan wachten.
Toch vind ik 400 euro voor een spelcomputer en Blu ray speler in 1 geen slechte prijs.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je weet t nooit als de x360 omlaag gaat rond de release van gta.....
Ik wel.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch vind ik 400 euro voor een spelcomputer en Blu ray speler in 1 geen slechte prijs.
Daarom is "duur" ook een relatief en subjectief begripquote:Op zondag 24 februari 2008 17:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik wel.
Zit helemaal niet te wachten op een blu ray speler.
Kan ik straks ook nog een nieuwe tv kopen
Waarom zou sony mee moeten gaan?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:57 schreef ScarFace- het volgende:
Als de x360 goedkoper word moet sony haast wel meegaan in de verlagingen.
Ik hoop het toch
Dat ding heeft een prima prijsje hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
Binnenkort..
Ik snap het ook nooit nee dat gezeur over de prijs!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat ding heeft een prima prijsje hoor.
400 euro is niks als je weet wat je er voor terug krijgt.
De PS2 was in het begin 1200 gulden en daar hoor je niemand meer over, kwam er nog een memory kaart bij ook.
De mobiele telefoon in je broekzak heeft je waarschijnlijk net zoveel geld gekost.
Mensen vinden het geen probleem om met een avondje stappen 50~75 euro weg te zuipen, maar een game kopen vinden ze dan te veel geld.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap het ook nooit nee dat gezeur over de prijs!
En nu kost de PS2 125 euro.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat ding heeft een prima prijsje hoor.
400 euro is niks als je weet wat je er voor terug krijgt.
De PS2 was in het begin 1200 gulden en daar hoor je niemand meer over, kwam er nog een memory kaart bij ook.
De mobiele telefoon in je broekzak heeft je waarschijnlijk net zoveel geld gekost.
Ik heb laatst een nieuwe pc gekocht.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mensen vinden het geen probleem om met een avondje stappen 50~75 euro weg te zuipen, maar een game kopen vinden ze dan te veel geld.
En Consoles zijn nog nooit zo goedkoop geweest en nog klagen mensen dat het duur is
Waar zijn die tijden dat je niemand hoorde klagen over 180 gulden voor een Nintendo 64 spel?
Nu is 60 euro teveel omdat het zo ongelofelijk duur is geworden met die euro
Als je het goed omrekent is het qua gamen allemaal goedkoper geworden.
Ja hallio daar krijg je wel zo'n playstation eye bij!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik heb laatst een nieuwe pc gekocht.
Ruim 1000 euro.
En dan voor gta een console kopen, dat is echt een duur geintje.
Prijzen verschilde vroeger nogal er waren ook games van 100 gulden.
Er zijn nu ook dure games.
Sommige games kosten 75 euro, nee niet lokaal, bol.com.
En die uitzonderingen zoals 180 gulden, zijn er nu nog steeds, the eye of judgement bijvoorbeeld met 114 euro
Eye of Judgement import, 65 euro, niks aan de hand dus.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik heb laatst een nieuwe pc gekocht.
Ruim 1000 euro.
En dan voor gta een console kopen, dat is echt een duur geintje.
Prijzen verschilde vroeger nogal er waren ook games van 100 gulden.
Er zijn nu ook dure games.
Sommige games kosten 75 euro, nee niet lokaal, bol.com.
En die uitzonderingen zoals 180 gulden, zijn er nu nog steeds, the eye of judgement bijvoorbeeld met 114 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |