Ja ik heb mezelf dus teruggeluisterd en ik heb een veel te lief geluid. Ik zou niet op mezelf stemmen. Maar aan de andere kant zijn de inzendingen tot nu toe vrij bagger.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds meedoen met FOK!Idols hoor!
Mee eens. Boris kan er misschien aan tippen, de rest niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben van mening dat het niveau van de top 4 gemiddeld nog nooit zo hoog is geweest als bij deze Idols... wat denken jullie?
Gewoonlijk zit er bij de laatste vier (Wat zeg ik, bij de laatste 2!) altijd minimaal één persoon waarvan ik denk: die heeft nog niet één tof optreden neergezet. Dat is nu heel anders.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben van mening dat het niveau van de top 4 gemiddeld nog nooit zo hoog is geweest als bij deze Idols... wat denken jullie?
Hoe wat waar?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:01 schreef sbientje het volgende:
Beev!!! anja!
Vergeet Hind niet....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mee eens. Boris kan er misschien aan tippen, de rest niet.
Dat wilde ik net zeggen.. alhoewel Boris dan volgens mij ook tot een Nigel zou zijn verworden, 1 van de beste zangers, maar miskend door jury en het merendeel van de kijkersquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mee eens. Boris Hind kan er misschien aan tippen, de rest niet.
Hindquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Welke Aisha?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |