Objectionquote:Op maandag 11 november 2013 08:26 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
grappig aangezien mijn phoenix wright (PAL) werkt op mijn paarse NTSC 3ds
(ja ik heb er dus 1, crap)
quote:
20quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef Lijnloos het volgende:
Wat wil je voor die AnimalCrossing hebben? Heb nu net een 2DS dus ben nog aan het rondkijken voor games. Heb nu alleen Zelda (en de oude DS-spellen die ik al had).
Heb je deze inmiddels al verkocht of is ie nog beschikbaar?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:25 schreef MissPopcorn het volgende:
Ik heb een roze Nintendo 3DS in de aanbieding. Compleet met de verpakking en oplader (ook docking station) en eventueel een beschermhoes.
Ik zou hem graag verkopen of anders ruilen voor een rode of zwarte Nintendo 3DS XL (ook compleet, met bijbetaling van mijn kant of bv. een spelletje). En ik ben ook geïnteresseerd in een gedeeltelijke ruil voor geld+spelletjes (Mario, Animal Crossing New Leaf, Pokemon, om maar wat favorieten te noemen).
Hij is nog beschikbaar!quote:Op zondag 23 februari 2014 15:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb je deze inmiddels al verkocht of is ie nog beschikbaar?
Verkoop je Mario Kart ook los?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:28 schreef Niek. het volgende:
Nintendo DS lite +games - vraagprijs = 40euro
Ziet er als nieuw uit, oplader en hoesje.
Games:
Advance Wars Dual Strike
Sonic Rush
Mario Kart DS
New Super Mario Bros
Puzzle Quest
Super Scribblenauts
Chrono Trigger
Mario & Luigi
Pokemon Black 2
The Legend of Zelda Phantom Hourglass
Ik heb hier nog een mario kart DS liggen. Compleet met doos en al. PM me als je interesse hebt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |