Mwah, opladers zijn niet echt al te duur hoor pluisje.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef pluisje79 het volgende:
Heeft er iemand nog een oplader rondslingeren die voor een heel klein prijsje mag verhuizen?
Kun je het nog een keer aanbieden zonder jeweetwel?quote:
Roze Nintendo DS lite die soms geen spelletjes leest door jeweetwel Het is even een kwestie van blazen in de kaartlezer of even het spelletje in en uithalen. De oude spelletjes die de andere ingang gebruiken kunnen wel afgespeeld worden zonder problemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:58 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Kun je het nog een keer aanbieden zonder jeweetwel?
Heb je het nog??quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:09 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Roze Nintendo DS lite die soms geen spelletjes leest door jeweetwel Het is even een kwestie van blazen in de kaartlezer of even het spelletje in en uithalen. De oude spelletjes die de andere ingang gebruiken kunnen wel afgespeeld worden zonder problemen.
Vraagprijs is 20 euro.
Ja ik heb hem nog.quote:
Nee doos zit er niet meer bij. Lader wel. Wat gebruikerssporen op het schermpje, maar verder altijd zuinig op geweest. In een dragster bewaard.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:22 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Compleet met doos en wat is de staat??
Nog interesse?quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:22 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Compleet met doos en wat is de staat??
De eerste? Daar heb ik lang naar moeten zoeken voor ik die 2e hands vond!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:28 schreef Lollertrolle het volgende:
Heeft er iemand Phoenix wright voor mij voor een leuk prijsje?
Verkoop me de jouwe kabuto!quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ik wens je veel succes met de eerste phoenix wright
dat spel is zeldzaam als de pest hier
had ik er een dan ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Verkoop me de jouwe kabuto!
Maar opzich was er best een goede deal op amazon.co.uk met de eerste 3 delen voor zo'n 45 euro, maar ik heb geen creditcard
Als je je best eens deed dan welquote:
U serious bro?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef Frag_adder het volgende:
Overigens, ik bied bij deze mijn Phoenix Wright - Ace Attorney te koop / te ruil aan het betreft een US versie zonder doosje (heeft er nooit bij gezeten toen ik hem daar kocht) want hij is bij mij toch maar aan het verstoffen realiseer ik mij nu.
het was een grafwerk die laatste case te halen maar ik weet niet of ik em nog ooit uitspeel ^^ en helaas vrees ik dat de US versie niet gaat werken op een EU 3dsquote:
Ah, goed dat je dat zegt, dan heb ik er namelijk ook niets aan. Jammer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het was een grafwerk die laatste case te halen maar ik weet niet of ik em nog ooit uitspeel ^^ en helaas vrees ik dat de US versie niet gaat werken op een EU 3ds
precies en mijn ds heeft het leven gelaten maar ik ga t wel testen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:29 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Ah, goed dat je dat zegt, dan heb ik er namelijk ook niets aan. Jammer.
grappig aangezien mijn phoenix wright (PAL) werkt op mijn paarse NTSC 3dsquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het was een grafwerk die laatste case te halen maar ik weet niet of ik em nog ooit uitspeel ^^ en helaas vrees ik dat de US versie niet gaat werken op een EU 3ds
Ja ik kwam er gisteren ook achter dat DS games gewoon niet regiolocked zijn en dat het dus niet uit maakt van waar, het werkt op de 3dsquote:Op maandag 11 november 2013 08:26 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
grappig aangezien mijn phoenix wright (PAL) werkt op mijn paarse NTSC 3ds
(ja ik heb er dus 1, crap )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |