Hey DutchErroristquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tis MetalSonic, wat hij bedoelt is eigenlijk iets van "Oh mijn god" ofzo...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tis MetalSonic, wat hij bedoelt is eigenlijk iets van "Oh mijn god" ofzo...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:40 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hey DutchErrorist![]()
Jij begrijpt mij tenminste
Dit moet nu weer via een toolbox ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:13 schreef Etcetera het volgende:
kun je niet gewoon die oude verslagen opgraven, beetje aanpassen en verder niks doen![]()
Shit, staat deze zooi me ook nog te wachten dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:14 schreef De.Kromme het volgende:
"welke competenties van jezelf denk je voor je vak te moeten verbeteren?"
"noem 5 zwakke punten van jezelf"
"noem 5 bedreigingen voor jezelf"
"hoe zie je jezelf over 6 jaar?"
"schrijf aan de hand van het bovenstaande 5 persoonlijke leerdoelen op"
"hoe wil je deze doelen bereiken? Licht dit toe"
Het is volgens mij in ieder geval standaard op het HBO bij elke opleiding..quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Shit, staat deze zooi me ook nog te wachten dan?![]()
leve mijn slb'erquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:31 schreef Mendeljev het volgende:
Ik weet niet wat het vak inhoudt, maar volgens mij zijn dit een van de belangrijkere vakken die je kunt volgen op welk opleidingsniveau dan ook.
sarcasme mode aan? hoop ik...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:31 schreef Mendeljev het volgende:
Ik weet niet wat het vak inhoudt, maar volgens mij zijn dit een van de belangrijkere vakken die je kunt volgen op welk opleidingsniveau dan ook.
Hoeveel drop-outs zijn er wel niet ieder collegejaar omdat men de studie toch niet zo vindt passen.quote:
Zal best, maar hoeven ze mij niet mee lastig te vallen. Als ik een studiekeuze maak, maak ik een goede.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:25 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hoeveel drop-outs zijn er wel niet ieder collegejaar omdat men de studie toch niet zo vindt passen.
Vergeet niet dat, dat bakken met geld kost.
En dat wordt tegengegaan door competent leren en SLB? Open je ogen eens. SLB en competentie gericht leren is gelul in de ruimte dat absoluut niets tastbaars toevoegd aan een opleiding. Bij mij werkt het alleen maar op mijn irritatie niveau en dat komt echt niet ten goede aan mijn motivatie. Ik doe liever wat aan mijn opleidingsgerichte vakken dan aan SLB. Bij ons wordt SLB bijna boven de normale vakken gezet. owee als je een keer een opdracht niet gemaakt hebt bij slb maar als je eens een project niet haalt kan je hem nog snel even aanpassen.... omgekeerde wereld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:25 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Hoeveel drop-outs zijn er wel niet ieder collegejaar omdat men de studie toch niet zo vindt passen.
Vergeet niet dat, dat bakken met geld kost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |