Dat zou wel een hele slimme move zijn van Amanda...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Om daar de laatste 12 uur aan te spenderen was iets te gortig,
maar tijdens deze 8 uren verlof heeft Amanda ruim de kans om langs
Nicky in het graf te lopen en afscheid te nemen.
Palma adviseerde Amanda uit een catalogus een mooi kistje uit te zoeken.
Zo slim zijn ze niet...........helaasquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:22 schreef ruby het volgende:
Aangezien Brian alleen is vandaag, zeg ik: alle ballen op Brian.
Waar is hij eigenlijk, in bed?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:22 schreef ruby het volgende:
Aangezien Brian alleen is vandaag, zeg ik: alle ballen op Brian.
Ja....het kindje van god moet natuurlijk wel voldoende rust krijgen.quote:
Gezellig feestvieren met de Kubatzen en Juicy, dolle pret.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:26 schreef Kinga het volgende:
Wat gaat Amanda vandaag nou doen eigenlijk?
Ze schrok aanvankelijk even (Okeeeee...) maar ze herpakte zich snel en haar inhaligheid won het uiteindelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Na het zien van de foto's dacht ik dat ze beide jassen had geweigerd maar nu lees ik dat ze niet kon kiezen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:30 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix zijn weer hot news.![]()
Televaag.
Slène blijft juist vandaag nog in dat kot om Brian te 'steunen'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Zo slim zijn ze niet...........helaas
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:45 schreef MissSomebody het volgende:
[quote]Op zaterdag 16 februari 2008 12:44 schreef MissSomebody het volgende:
Het is best lekker weer in het zonnetje uit de wind maar zoals Erik hier ligt, damnn die moet het toch koud hebben![]()
leest zich vast warm..;-)
Erik maakt tvquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:44 schreef MissSomebody het volgende:
Het is best lekker weer in het zonnetje uit de wind maar zoals Erik hier ligt, damnn die moet het toch koud hebben![]()
[ afbeelding ]
Wat de terugkomst in het geval van Amanda een stuk makkelijker maakt dus...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:51 schreef Dark het volgende:
Huub en Claire fluisteren onder de dekens iets over de 8 uur van Amanda en hoe moeilijk het is om terug te komen in de kooi als ze haar moeder heeft gezien..........
Nee, maar dat weet verder niemand in de villa, alleen Brian weet het (en misschien Selène en de Romanovs, maar daar heb ik m'n twijfels over)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:56 schreef Manu82 het volgende:
Komt Amanda's moeder nu wel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |