Hééééééee Je bent weer een eendquote:
omgquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:11 schreef PC eend het volgende:
Waar zijjn de admins en mods voor eventuele calamiteiten
http://nl.youtube.com/watch?v=-XxMDXUkMcc
Dan zal ik wel iets goed gedaan hebbenquote:
quote:
Déjà vu.....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal ik wel iets goed gedaan hebben![]()
Wie zei dat karma een bitch was
Wie is karma nou weerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal ik wel iets goed gedaan hebben![]()
Wie zei dat karma een bitch was
Ik zit ff in een mannen van de radio kick, superdroog, lig in een deuk, vooral als ik wat op hebquote:
Ik eet die nieuwe broodjes van met rare namen van de mac voor breakfast..... als ik flink gezopen hebquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:24 schreef Yavido het volgende:
[..]
OhDus je bent niet bang voor Connor MacLeod?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik eet die nieuwe broodjes van met rare namen van de mac voor breakfast..... als ik flink gezopen heb
Dat is de enige manier om die troep weg te krijgenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:30 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zal lekker smaken dan, met drank op.
Niet eten ook een optie?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is de enige manier om die troep weg te krijgen
Dan word het shoarma en stink ik 3 dagen uit me giegelquote:
Gewoon nooit mod worden is mijn reddingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:35 schreef Downer het volgende:
[..]
![]()
sorry eendje, kutfora ook, begin er alsjeblief nooit aan![]()
oh wacht...
Ja we kunnen ook wat gaan eten en dan braken en het er dan over hebben en zo een kut TT volkotsenquote:
wollah, wel met knoflooksaus iesjj lekker weeetjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan word het shoarma en stink ik 3 dagen uit me giegel
Had jij ook iets met leeftijd enzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook wat gaan eten en dan braken en het er dan over hebben en zo een kut TT volkotsen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:35 schreef Downer het volgende:
[..]
sorry eendje, kutfora ook, begin er alsjeblief nooit aan![]()
oh wacht...
De mijne ook, dacht ikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon nooit mod worden is mijn redding
Welnee hoe kom je daar nou bij.. Ben van de bagger brigadequote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Had jij ook iets met leeftijd enzo?![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=g8DhTc2UKf0quote:Op zaterdag 16 februari 2008 04:36 schreef Yavido het volgende:
[..]
wollah, wel met knoflooksaus iesjj lekker weeetje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |