quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hihi! je wint het van me..met vroeg opstaan!
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Sta tegenwoordig altijd vroeg op
Zag ik jou onlangs aan de pokertafel ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Sta tegenwoordig altijd vroeg op
Zou kunnen, zat net ook aan de pokertafelquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zag ik jou onlangs aan de pokertafel ?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou kunnen, zat net ook aan de pokertafel
Met dezelfde nick ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou kunnen, zat net ook aan de pokertafel
Ik heb nog een vraagje voor jou, maar dat doe ik later vandaag wel even.quote:
Doe het maar via PM, heb mijn buik een beetje vol van jouw 'vraagjes'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraagje voor jou, maar dat doe ik later vandaag wel even.
Neuh, zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt heb ik jou geblocked en het heeft betrekking op iets dat jij in de SC gepost hebt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:57 schreef Lobasca het volgende:
Doe het maar via PM, heb mijn buik een beetje vol van jouw 'vraagjes'
Ik heb ook nog een vraagje voor jou.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe het maar via PM, heb mijn buik een beetje vol van jouw 'vraagjes'
nee, heb ik niet gemerkt. vertel..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt heb ik jou geblocked en het heeft betrekking op iets dat jij in de SC gepost hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een vraagje voor jou.![]()
Je had gisteren beloofd dat je er over op zou houden. Echt beloofd. Ik ga naar m'n nest en je gaat nog driie pagina's door.![]()
Volgende keer maar een preventief bannetje zodra ik ga slapen.![]()
Jammer dat ik die knop niet zelf heb.
Kun je niet lezen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee, heb ik niet gemerkt. vertel..
De spanning is nú al om te snijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:59 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt heb ik jou geblocked en het heeft betrekking op iets dat jij in de SC gepost hebt.
Like I care.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
De spanning is nú al om te snijden.![]()
Het is toch niet iets van "is blauw écht jouw favoriete kleur" of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |