Jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus na zo een beetje een jaar haak jij aan bij fok dgk
En durft je ook nog nota bene in het incestueze infantiele kliekje der SC te begeven?![]()
![]()
Dat heb ik meer gehoordquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja
Eerst meelurken, dan aanhaken en meedoen.
Tja ach, ik zit ook niet zo heel vaak in SC. Als het even niet gezellig is in COS, duik ik hier even in. Ben vanavond dan even wat langer blijven hangen, juist omdat het hier gezellig was. En later ook op de COS weer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heb ik meer gehoord
Dat liep niet goed af
idd, ik wil zeggen. Het para virus heeft ook jou getroffen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:16 schreef PC eend het volgende:
Gelukkig doet mijn toepasselijke ava het nog net op tijd
COSquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja ach, ik zit ook niet zo heel vaak in SC. Als het even niet gezellig is in COS, duik ik hier even in. Ben vanavond dan even wat langer blijven hangen, juist omdat het hier gezellig was. En later ook op de COS weer.
Zei ik iets gevaarlijks?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
COS![]()
Lees ik nog wel es, als ik me kut voel.... krijg een stijve lul van hoe ver ik daar boven sta
Als ze die nou eens bundelen zou het een hoop schelen jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:19 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zei ik iets gevaarlijks?
Ach, gewoon een beetje om de fanposts heenlezen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:19 schreef PC eend het volgende:
Als ik arrogant word moet je het maar ff zeggen hoor
Leuk klusje voor jou dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze die nou eens bundelen zou het een hoop schelen ja
En het valt wel mee hoor wat ik over de cos denk, voel alleen wel wat voor een internet diploma voor je het net op mag en krijg een beetje mijn bedenkingen bij democratie in het algemeen, maar voor de rest val het wel meequote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:26 schreef Yavido het volgende:
[..]
![]()
Ik snap dat het niet altijd makkelijk is om de COS te lezenIk irriteer me er soms ook aan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
En het valt wel mee hoor wat ik over de cos denk, voel alleen wel wat voor een internet diploma voor je het net op mag en krijg een beetje mijn bedenkingen bij democratie in het algemeen, maar voor de rest val het wel mee
Godverdegodver.... waar is ian als je hem nodig hebquote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
35 ofzo, red je wel in je eentje toch?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:39 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oke, ik wens jou ook een goede nachtrust toe. Ben er weg van.
en laat dit topic niet té oud worden. Hoe ouder, hoe meer discussieFlauw....
Lobasca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |