abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 februari 2008 @ 22:52:22 #1
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_56761506

Het gevecht waar ik en velen al een hele tijd naar uitkijken.
Kimbo Slice bekend van zijn youtube knok filmpjes en die naar aanleiding van die filmpjes een professioneel kooivecht contract aangeboden kreeg. Tegen Tank Abbot badass to the bone tevens huidig kampioen met nogal een extreme vecht stijl.
Voor de mensen die niet weten over wie ik het heb.

Kimbo Slice
http://www.youtube.com/watch?v=LP_TPbk5yKA

Tank Abbot
http://www.youtube.com/watch?v=8dS3kT2uzI0

Ik zelf denk dat kimbo slice gaat winnen hij is in top conditie en word getraind door de nederlandse Bas Rutten. En doet het tot nu toe erg goed !

Trainings video van Bas Rutten
http://www.youtube.com/watch?v=o0EcCef1aHQ
happen naar de baas
  Boks-Chick vrijdag 15 februari 2008 @ 23:09:43 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56761926
Wordt een mooi gevecht idd! Twee beesten die nergens bang voor zijn en geen pijn kennen. En allebei graag het vuistgevecht aangaan. Gaat heel interessant worden. Mijn geld staat ook op kimbo. Die vind ik net wat meer eager overkomen!

[ Bericht 0% gewijzigd door BrandX op 17-02-2008 11:47:30 ]
lolwut
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:25:04 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56762296
Kimbo is mijn youtube held.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:31:42 #5
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56762491
Battle of the Titans
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56762669
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[Centraal] MMA topic #14 Pride of a Champion

Kan hier in lijkt mij.
jij voelt je nu stukken beter?

quote:
Kimbo Slice and Tank Abbott participated in one last press conference for “Street Certified” yesterday at Bernie Kosar’s Steakhouse in Miami. It seems like the two have blown their respective-wads, hype-wise, but they did provide these quotes:

TANK ABBOTT:
— “Training has just evolved for this fight more than for any of my other opponents. I have taken it very seriously.”

— “Kimbo is going to get hurt, that’s for sure. The way I am and the shape I’m in right now I can’t fathom a human being who can take five minutes of my shots. I am on fire right now.”

— “I think it is funny that he’s got Bas Rutten to train him. This is a real fight, not a slap-fest. He should have gotten a real fighter to train him. Training with Bas is better than nothing. But you either have it or you don’t. Technique doesn’t make you tough.”

— “I think Kimbo’s motivation is to be on TV or on the Internet. I think that is why he fights. Me? I have been in over 200 street fights to various degrees, ranging from knocking a guy out at a stop light to sending someone to the ICU for a week. I fight because I love it…I like it because I can’t go to jail for it.”

— “If you make a strategy to fight someone you are developing little crutches for yourself. I don’t have a plan.”

— “Everybody gives me shit about my shape. I can do 15 minutes on my head holding my breath.”

KIMBO SLICE:
— “Tank is full of shit if he thinks I can’t take his punches. I’m bringing the whole thing to the cage. I am bringing the hood with me to this cage.”

— “This fight means a lot to not only me but the entire city. This is big time. That is why I am going to break his rib, break his nose, break his arm.”

— “There are a lot of things in my arsenal I am going to try to use. If he’s a tad bit slow, I’m going to hurt him. I’ve trained with the best. It is going to be a long fight for him, or a short night.”

— “The right hand is for his top lip, the left hand is for his bottom lip.”

— “Bas (Rutten) is a mentor of mine. Anything Tank has to say about Bas, I am going to take it personal. I am going to make him pay for his words.”

— “Tank has a very big mouth. He needs to be careful about what he says. We take a lot of things personal. I just hope I don’t run into him before the fight starts. I want to settle this in the cage.”
mijn geld is ook op Kimble!

Trainingsvideo van hem gezien met Bill Goldberg maar hij is echt goed hoor!
pi_56762922
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:38 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Waarom moet ik me beter voelen?
pi_56763103
Ik heb ook al die kimbo filmpjes op youtube wel eens gekeken, maar eigenlijk is dat gewoon boksen. Hij slaat alles met de vuisten. Dan vraag ik me toch af hoe ver hij daar zou komen tegen een echte bokser?
pi_56763222
MMA! Maar ff zonder grappenm, leuk dat deze twee baasjes een eigen topic krijgen, maar gaan we dat voortaan voor elke card doen?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_56763362
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 00:05 schreef roepdeman het volgende:
MMA! Maar ff zonder grappenm, leuk dat deze twee baasjes een eigen topic krijgen, maar gaan we dat voortaan voor elke card doen?
Dan verliest het centrale topic gelijk het nut
pi_56763439
I know...sarcasm enzo...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_56763616
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Waarom moet ik me beter voelen?
word een beetje moe van al het gelul van mensen dat moet hier en hier terwijl een topic zo weer iemand trekt die er ook in geintresseerd is! ik heb geen zin om elke keer die centrale topics te bekijken, veel te veel slap gelul! dus wat is er mis met dat nu in de search gewoon duidelijk dit gevecht te vinden is ipv verstopt ergens in de spelonken van een centraal topic!
pi_56763662
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 00:26 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

word een beetje moe van al het gelul van mensen dat moet hier en hier terwijl een topic zo weer iemand trekt die er ook in geintresseerd is! ik heb geen zin om elke keer die centrale topics te bekijken, veel te veel slap gelul! dus wat is er mis met dat nu in de search gewoon duidelijk dit gevecht te vinden is ipv verstopt ergens in de spelonken van een centraal topic!
Ik voel me nog niet beter hoor.

En als we voor ieder gevecht een topic openen is het einde zoek
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:35:04 #14
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_56775938
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:09 schreef BrandX het volgende:
Wordt een mooi gevecht idd! Twee beesten die nergens bang voor zijn en geen pijn kennen. En allebei graag het vuistgevecht aangaan. Gaat heel interessant worden. Mijn geld staat ook op kimble. Die vind ik net wat meer eager overkomen!
Ik hoop echt dat kimbo wint al is het alleen al om het feit dat je duizenden huillies had die zeiden dat kimbo afgemaakt zou worden tegen professionele cagefighters.
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:38 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

mijn geld is ook op Kimble!

Trainingsvideo van hem gezien met Bill Goldberg maar hij is echt goed hoor!
die quotes . De grootste diss die kimbo gaf aan Tank was wel het feit dat hij tank meteen na zijn eerste professionele overwinning uitdaagde om meteen te gaan vechten. En dat tank toen niet toehapte
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:57 schreef Repeat het volgende:
Ik heb ook al die kimbo filmpjes op youtube wel eens gekeken, maar eigenlijk is dat gewoon boksen. Hij slaat alles met de vuisten. Dan vraag ik me toch af hoe ver hij daar zou komen tegen een echte bokser?
Heeft tot nu toe meerdere professionele gevechten gevochten en tot nu toe alles nog gewonnen !
Of die de snelheid van een bokser zou hebben weet ik niet maar een bokser is goed op het slaan terwijl kimbo het totaal plaatje heeft slaan , schoppen en bepaalde grepen. Denk daarom dat het appels met peren vergelijken is

Weet iemand een stream oid waar ik het zou kunnen kijken
happen naar de baas
pi_56785621
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:35 schreef Hijacking het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat kimbo wint al is het alleen al om het feit dat je duizenden huillies had die zeiden dat kimbo afgemaakt zou worden tegen professionele cagefighters.
[..]

die quotes . De grootste diss die kimbo gaf aan Tank was wel het feit dat hij tank meteen na zijn eerste professionele overwinning uitdaagde om meteen te gaan vechten. En dat tank toen niet toehapte
[..]

Heeft tot nu toe meerdere professionele gevechten gevochten en tot nu toe alles nog gewonnen !
Of die de snelheid van een bokser zou hebben weet ik niet maar een bokser is goed op het slaan terwijl kimbo het totaal plaatje heeft slaan , schoppen en bepaalde grepen. Denk daarom dat het appels met peren vergelijken is

Weet iemand een stream oid waar ik het zou kunnen kijken
ja precies, maar vroeg me dit af omdat je bij de youtubefilmpjes eigenlijk geen schoppen en grepen zag...
  Boks-Chick zondag 17 februari 2008 @ 09:21:21 #16
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56786476
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 00:26 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

eensch. Dit is niet zomaar een gevecht. Voor 'standaard' gevechten is het idd ietwat te veel van het goede, maar dat vind ik hier ook niet.

Ik had het bijvoorbeeld niet gezien als het in een of ander centraal topic zou zijn gezet. Nu wel!
lolwut
pi_56787784
Okay Kimbo heeft dus gewonnen met een 1st round knockout... iemand een linkje naar een filmpje misschien?
  Boks-Chick zondag 17 februari 2008 @ 11:48:49 #18
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56787841
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:45 schreef Menn0 het volgende:
Okay Kimbo heeft dus gewonnen met een 1st round knockout... iemand een linkje naar een filmpje misschien?
helaas nog niet. Ben youtube al de hele ochtend aan het checken.
lolwut
  Boks-Chick zondag 17 februari 2008 @ 11:51:04 #19
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56787882
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:48 schreef BrandX het volgende:

[..]

helaas nog niet. Ben youtube al de hele ochtend aan het checken.
edit: heb iets gevonden! Boute kwaliteit, maar het is iets!

http://www.youtube.com/watch?v=NCwZELTQKvQ

iets betere kwaliteit
http://www.youtube.com/watch?v=nG9Cfs-LUMg

(abbott met een b geschreven, daarom nog niet eerder gezien )
lolwut
pi_56788047
Goeie shit, checking it out...props!
pi_56788119
Betere kwaliteit!

hxxp://www.youtube.com/user/BobTestosterone
  zondag 17 februari 2008 @ 12:35:18 #22
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_56788653
Mooi maar kort gevecht . Echt nice hoe aggresief die tank aanviel maar dat kimbo hem toch hard aanpakte
happen naar de baas
  Boks-Chick zondag 17 februari 2008 @ 12:45:08 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_56788819
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef Menn0 het volgende:
Betere kwaliteit!

het is zo goed te zien dat kimbo de nodige uren in een boksschool heeft doorgebracht.
lolwut
pi_56788875
Tvptje
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_56791934
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:07 schreef Menn0 het volgende:
Betere kwaliteit!

Ik kijk dit soort dingen normaal nooit (normaal boksen wel), maar hij laat zich ook wel erg makkelijk op zn gezicht meppen hoor. Hij probeert het ook totaal niet af te dekken met zn handen
pi_56796776
quote:
Op zondag 17 februari 2008 15:13 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ik kijk dit soort dingen normaal nooit (normaal boksen wel), maar hij laat zich ook wel erg makkelijk op zn gezicht meppen hoor. Hij probeert het ook totaal niet af te dekken met zn handen
heb net een goede AVI gezien maar denk dat Tank door de eerste strike al een flinke tik heeft gekregen en dus al eigenlijk redelijk van de kaart is geweest

je ziet hem ook een beetje wazig kijken!

maar goed Kimble heeft wel zijn woorden waargemaakt en Abbot is toch redelijk afgegaan! wel jammer dat het zo snel voorbij was!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')