Bij mij ook. Je hebt nergens meer kans op. Europees was het schandalig dit seizoen, de beker winnen we ook niet en psv wordt dit jaar weer kampioen. Je staat met rust 5-1 voor. Dan denk je toch, we gaan het publiek eens flink vermaken.. Maar wat doen dit teringlijers? Balletje breed, balletje terug.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind dat best knap want het deed echt pijn aan mijn ogen en hart om het aan te zien.
Rot op dwaas! Ik ben godverdomme geen klant.quote:Koster: publiek tekort gedaan in tweede helft [wijzig]
Adrie Koster vond dat zijn ploeg een goede eerste helft had gespeeld, al was er een verslapping in de periode waarin ook dat tegendoelpunt viel. Koster was daar wel pissig over. Verder was hij wel te spreken over de eerste helft. Over de tweede helft was hij dat allerminst. "Het was een wedstrijd met twee gezichten. In de tweede helft hebben we slecht gespeeld, we hadden het schriftelijk af kunnen doen. Ik ben daar erg teleurgesteld over. Als je bij rust met 5-1 voorstaat heb je de mogelijkheid om aan klantenbinding te doen. We hebben het publiek daarmee tekort gedaan."
Het kan niet op nu zijn we klantenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij mij ook. Je hebt nergens meer kans op. Europees was het schandalig dit seizoen, de beker winnen we ook niet en psv wordt dit jaar weer kampioen. Je staat met rust 5-1 voor. Dan denk je toch, we gaan het publiek eens flink vermaken.. Maar wat doen dit teringlijers? Balletje breed, balletje terug.
En als je dan ook nog eens onderstaande van Koster leest:
[..]
Rot op dwaas! Ik ben godverdomme geen klant.
Dat is geen normale term. Als ik een klant was, ging ik wel naar een andere club waar ik goedkoper en leuker voetbal kan zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Normale term hoor, hoor je vaker in het voetbal...
Hoe kan je nou aan klantenbinding doen.. als het klanten waren geweest dan was het stadion LEEG .. er valt helemaal NIKS te genieten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Normale term hoor, hoor je vaker in het voetbal...
ja maar dat er niks te genieten is heeft wel een verklaring, wanneer zijn jullie voor het laatst kampioen gewordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe kan je nou aan klantenbinding doen.. als het klanten waren geweest dan was het stadion LEEG .. er valt helemaal NIKS te genieten.
Heerenveen en AZ speelden spelen ook leuk voetbal.. daar valt wat te genieten en ze worden ook zelden of nooit kampioen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja maar dat er niks te genieten is heeft wel een verklaring, wanneer zijn jullie voor het laatst kampioen geworden
En dat vraagt een feyenoorder?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja maar dat er niks te genieten is heeft wel een verklaring, wanneer zijn jullie voor het laatst kampioen geworden
zoveel scheelt het niet anders,quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dat vraagt een feyenoorder?
Van de buitenkant leek Fontein ook wel goed werk te leveren (Aegon-deal), maar je weet natuurlijk niet wat de bevindingen van die commissie over Fontein zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Fontein zag ik het minst graag opstappen. Laat ze eerst Slop (die er al veel te lang zit en veel te lang loopt aan te kloten), Jaakke en vooral Van Geel wegsturen.
Scheelt meer dan genoeg, knuppel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zoveel scheelt het niet anders,
maar ja, jullie moeten elk jaar kampioen worden toch
Strak hequote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:06 schreef venomsnake het volgende:
Mooie artikelen uit NRC.
Stukje over de CL beker een week tussen de wasmachines.![]()
Scheelt 5 jaar...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Scheelt meer dan genoeg, knuppel.
En uiteraard moeten wij ieder jaar kampioen worden, dat is toch de ambitie van feyenoord ook? Of nemen jullie nu genoegen met een plek bij de eerste 5?
Probeer eerst zijn naam eens goed te schrijven.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:09 schreef oYo het volgende:
Van Geel vervangen door Cruyf
Die man is laf, hij durft niks aan te pakkenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Probeer eerst zijn naam eens goed te schrijven.
Hear, hear.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die man is laf, hij durft niks aan te pakken
Het is toch zo ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |