Kan je ook een link posten naar de versie die je speelt? Want ik kan me niet herinneren dat ik zo snel ziekelijk snel levelde toen ik het speelde. Volgens mij deed ik een dag over 37-38 ofzo >,<.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Milito het volgende:
Ik ben een muse nu alweer lvl 50, KART FTW! Ben van plan een mage te worden en ben atm int en die daaronder aan het stacken vraag me niet waarom die leken me het meest logisch (ben een ex-wow'er)
Ik heet Milito btw voeg me gerust toe voor een praatje ofzo
Hmm volgens mij had mijn server ook wel x maal de exp rate, maar het kan dan zijn dat dan een hele andere Rose ofzo was. Maar dan download ik hem maar, denk dat ik een soldier maak. Heb al een Muse gehad, maar dat was steeds zo'n gezeur dat je geen mana had. Of te wel je moest steeds 3023082 mana pots kopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:28 schreef DaFan het volgende:
Milito speelt inderdaad RuffRose. Rates zijn x3/x3/x1 (exp/zuly/drop), dus je levelt 3x zo snel
hoorde het, was ook meer voor def un, opzich levelt het best snelquote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:31 schreef DaFan het volgende:
Dexknights worden pas interessant in prison, helaas.
Raiders zijn wel prima hoor, omdat je redelijke dodge hebt hoef je niet zo vaak te healen/potten.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:05 schreef Thormodo het volgende:
Is een melee hawker tegenwoordig aan te raden? Aangezien het vroeger nog niet echt geweldig was. Anders doe ik wel een soldier -> knight .
Alleen eerst 1 1/4 uur wachten op die tergend trage download >,< .
Je kan er ook voor kiezen om een nieuw account erbij aan te maken (dus nog een extra, via ruff-rose.com). Dan pak je je muse, en loop je naar het 'begin' en kan je je hawker buffen. Als je dan uiteindelijk lvl 40 bent oid, kan je samen een party in. Het levelt niet zo snel, maar sneller dan muse solo en uiteindelijk ook sneller dan hawker solo. Zelf een party vinden is er lastig op dat level.quote:Edit3: Hmm ben mijn Muse nu eigenlijk al weer zat >,<. Duurt gewoon zo lang voordat je een monster killed en dus levelen gaat vrij traag.. , maar hoe kies je ook al weer een nieuwe skill? Ik zit in de skill tree en dan?
Via Raw in Junon kan je je savetown opslaan.quote:En hoe verander je je Save Town? Aangezien ik dood ging en dat maar eens deed maar toen weer helemaal in het begin terechtkwam -.o .
En als laatste (echt waar!) ik moet nu guardian trees slopen voor een quest, maar die knakkers zijn me veel te sterk -,- .
Mja we zijn al 'los' gegaan in prison en het gaat ietsje sneller dan normaal levelenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha alstu
Jij en Dj bedankt voor het lvl 167 maken van mijn mageMorgen gaan we los
Zat gisteren waarschijnlijk op de 2e server, op de eerste is het al wat drukkerquote:Op zondag 15 juni 2008 09:56 schreef Thormodo het volgende:
Ben letterlijk nog niemand tegengekomen >,<.
hoop mats en items, 3 red herta, 17 black hearts, aantal topaz, en verder moet ik het nog uitzoeken, en 2m aan zulyquote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef DaFan het volgende:
Oh Thor je ging mage he, nee dan moet je wegblijven bij buffskills. Je punten heb je hard nodig.
Lekker fs, zat er nog wat tofs bij?
Private server, dus ja f2p.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:47 schreef Silver_Shark het volgende:
is dit nou f2p geworden? ik speelde dit namelijk ook vroeger toen het nog gratis was, ik was toen lv 4x cleric
poosje geldedn was dat alquote:Op zondag 15 juni 2008 14:47 schreef Silver_Shark het volgende:
is dit nou f2p geworden? ik speelde dit namelijk ook vroeger toen het nog gratis was, ik was toen lv 4x cleric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |