Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Ik ben bezig met 2nd job quest, ik wil namelijk cleric worden. Maar ik weet niet wat de beste level is om KingKong te kunnen verslaan? Ik ben ondertussen level 71, maar hij ownt mij in 5 slagen.
vanaf 60 kan het wel probeer buffs te halen, als dat niet lukt een party, en anders; selfbuffs fire ring, def buff, 2 bonfres, hoop eten en veel geduld
Ja wou even voorkomen dat je allemaal Cr ging kopen voor niks
Als mn internet werkt ook weer lekker refinen met wat ik gefarmd heb met Dae. Met een beetje geluk heb ik dan 2x Str+10 Jabbers en 1x Str+9 Dan nog alleen ff een mail vinden en dan maar farmen voor 5/20 Brave Jabbers en 5/20 Dimples
even updateje, inmiddels lekker verhuist en er vorige week achtergekomen toen mijn internetaansluiting overgezet zou worden dat de telefoonlijn het niet doet nu maar hopen dat de kpn het snel kan oplossen :/