Maar ook bij volleybal, tennis of autosport?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:29 schreef qwerty_x het volgende:
Brazilië tijdens de WK voetballen scoort ook aardig hoog
Maar aan de andere kant zijn Amerikanen volgens mij ook niet te beroerd om hun sportvedetten af te branden wanneer ze onder de maat presteren (Dream team in Athene enzo).quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:18 schreef tong80 het volgende:
Maar Amerikanen zijn helemaal erg. Noemen hun nationale competitie 'The World series'
Ze noemden het zelf dream team 3. Met de gedachte dat ze weer even gingen winnenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zijn Amerikanen volgens mij ook niet te beroerd om hun sportvedetten af te branden wanneer ze onder de maat presteren (Dream team in Athene enzo).
Ja, met name ook bij volleybalquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar ook bij volleybal, tennis of autosport?
Ja, zo pompeus zijn ze wel. Maar als ze dan niet aan de verwachtingen voldoen, geven ze ook wel toe dat ze er naast zaten (de realistische Amerikanen dan)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze noemden het zelf dream team 3. Met de gedachte dat ze weer even gingen winnen
nee maar die staan wel als complete idioten 3 uur met een ratel te draaien en met vlaggen te zwaaien. Zelfde bij schansspringenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:24 schreef Remzz het volgende:
Dit is allemaal chauvinistisch qua tv uitzendingen, maar als je naar het publiek en de beleving kijkt komt Nederland toch ook wel in de buurt.
Ken weinig andere landen waar hele straten zijn versiert tijdens EK/WK voetbal. Volwassen mannen die zich compleet oranje uitdossen zie je ook niet bij de biathlon in Duitsland bijvoorbeeld.
Mhua ik denk nou niet direct dat je bij chauvinisme moet kijken naar versierde dingen tijdens evenementen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:24 schreef Remzz het volgende:
Dit is allemaal chauvinistisch qua tv uitzendingen, maar als je naar het publiek en de beleving kijkt komt Nederland toch ook wel in de buurt.
Ken weinig andere landen waar hele straten zijn versiert tijdens EK/WK voetbal. Volwassen mannen die zich compleet oranje uitdossen zie je ook niet bij de biathlon in Duitsland bijvoorbeeld.
Komt omdat Nederland nix voorstelt op mondiaal niveau.. E&O doet het doorgaands wel redelijk, alleen kan niet tippen aan een oberliga team uit Duitsland. De sport is gewoon te klein in Nederland.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat ik dus ook niet snap dat ze nooit het WK Korfballen gemengd uitzenden, dat scoort ook vrij hoog in Nederland
Of het WK Handballen, ik woon notabene vlakbij een eredivisieclub
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |