quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben net als jou een halve pinguin (zoals je dat noemt). Ik ben echter wel een grootverbruiker op het gebied van water en gas, ik douche iedere dag ca. 45 minuten. Weliswaar niet heet, maar zelfs een douche tot 28 graden verwarmen kost gas
Ik heb die berekening gebaseerd op wat ik en mijn vrouw gebruiken, gedeeld door twee.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef HMaster-II het volgende:
Door slotjes heen posten![]()
Tevens Fipo![]()
ja ik mag dat..
![]()
Spannendquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:34 schreef Ynske het volgende:
ik mag iig donderdag gaan bezichtingen, ben benieuwd
omdat t dan alleen maar als enorme teleurstelling is als t niet lukt, en er max 8 mensen incl ik mee gaan kijken donderdagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:13 schreef sanger het volgende:
Waarom zou je daar niet vanuit gaan?
Voor een tweepersoonshuishouden zit ik maandelijks op zo'n 130 euro. Een redelijk gemiddelde met die bedragen hierboven!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:42 schreef ..bennie het volgende:
Succes en maak je over de gas/water/licht niet al teveel zorgen. Het zal ergens tussen 100 (Freud verbruik) en 175 (zapper verbruik) liggen, afhankelijk van het gebruik van de vorige bewoners. Ooooit betaalde ik 80 gulden voor gas/water/licht.
In Zeist zitten we met tweepersoons huishouden op 100 per maand, slecht geisoleerd. In Baarn zit ik alleen op 175 euro per maand, goed geisoleerd. Er klopt gewoon geen jota van.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een tweepersoonshuishouden zit ik maandelijks op zo'n 130 euro. Een redelijk gemiddelde met die bedragen hierboven!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:08 schreef Ynske het volgende:
op een been kan ik niet lopen
krijg zometeen nog informatie over ruimtes in Hilversum, waarbij dan wel keuken gedeeld word, maar je wel een eigen woonkamer en slaapkamer hebt...
tis natuurlijk nog altijd niet alleen, maar wel met schoonmaakbedrijf in kosten inbegrepen
quote:
In Baarn heb je natuurlijk wel gas/elektriciteit/water met een gouden randje. Dus ik snap het wel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef ..bennie het volgende:
In Zeist zitten we met tweepersoons huishouden op 100 per maand, slecht geisoleerd. In Baarn zit ik alleen op 175 euro per maand, goed geisoleerd. Er klopt gewoon geen jota van.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In Baarn heb je natuurlijk wel gas/elektriciteit/water met een gouden randje. Dus ik snap het wel!
Maak je geen zorgen. Ik dacht ook dat ik het nooit zou kunnen betalen, maar op de 1 of andere manier pas je je daarop aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:43 schreef Ynske het volgende:
niet teveel zorgen
iets met inkomen en kosten kunnen betalen etc
Je onderhandelingsdriften naar je werkgever worden groter naar rato van de grote van het gat in je financiele planningquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Ik dacht ook dat ik het nooit zou kunnen betalen, maar op de 1 of andere manier pas je je daarop aan.
Ah...dan ken ik de gratis parkeerplaatsen alquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]dank je
die laatste is bij chanty achter in de buurt
En als je die fase bent gepasseerd dat komt de onderhandelingsdrift op basis van hebzucht...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:27 schreef ..bennie het volgende:
Je onderhandelingsdriften naar je werkgever worden groter naar rato van de grote van het gat in je financiele planning.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...dan ken ik de gratis parkeerplaatsen al
Wij betalen hier met ons gezin ¤ 162 voor een hoekwoning met 5 slaapkamers.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:07 schreef ..bennie het volgende:
[..]
In Zeist zitten we met tweepersoons huishouden op 100 per maand, slecht geisoleerd. In Baarn zit ik alleen op 175 euro per maand, goed geisoleerd. Er klopt gewoon geen jota van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |