Idem.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef mirannie het volgende:
Ik vind lang haar al verschrikkelijk, maar als het dan nog in een staart zit, vind ik het helemaal geen gezicht
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef mirannie het volgende:
Ik vind lang haar al verschrikkelijk, maar als het dan nog in een staart zit, vind ik het helemaal geen gezicht
definieer lang haar eens? is dat ook halflang? dus dat studenten kapsel?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef mirannie het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:15 schreef SicSicSics het volgende:
Ik mág mijn haar niet afknippen van mijn vriendin. (Wilde het laatst wel doen, veel te veel werk!)
Ik draag het op kantoor meestal in een staart...
Thuis los, iets over de schouder met krullen waar 99% van de dames jaloers op zijn!
Lang haar is voor wijven..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:21 schreef Miksie het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend mag dat ook niet, hij heeft het bijna tot aan zijn broekrand. Ik vind lang haar bij mannen zoooo mooi, wel op voorwaarde dat het een mooie onderhouden bos is.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:21 schreef Miksie het volgende:
[..]
![]()
Mijn vriend mag dat ook niet, hij heeft het bijna tot aan zijn broekrand. Ik vind lang haar bij mannen zoooo mooi, wel op voorwaarde dat het een mooie onderhouden bos is.
dat dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:49 schreef mirannie het volgende:
Daarom was, conditioner en kam ik het ook!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:31 schreef Raissa het volgende:
Ik vind lang haar bij mannen zo vaak een onverzorgde indruk geven.. Doe mij maar gewoon lekker kort haar!
Ik lijk inderdaad wel een wijf soms! Wassen, kammen, anti-pluis derin...quote:
Eens. Dit is toch wel een maximale lengte voor mannen. Langer wordt imo een beetje sneu, zeker als het dan ook zo dun is. En in een staartje zit.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets vind ik nog wel gaan.
langer moet het niet worden voor mannen
Dit is inderdaad echt de max!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets vind ik nog wel gaan.
langer moet het niet worden voor mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |