Ja, ik weet van die andere twee voorstel topics, ik sta daar ook tussen, maar er zijn inmiddels zoveel nieuwe erbij!
Ik als zg. fokmember ben wel geïnteresseerd in de newbies hihihi, flauw grapje hè?!
(ligt dat nog gevoelig?)
Zie er uit als 41 maar voel me nog 17. Verder eigenlijk een akelige hufter qua mens enzo, maar voel me vandaag zo vrolijk(Bianca weg, hoi hoi!) dat ik de hele wereld zou willen knuffelen.
Wel jammer dat Mona weg is
Ik vind mezelf open en eerlijk, zal dus altijd zeggen wat ik denk/voel en verder mag iedereen alles van me weten, dus bij vragen ?
m'n icq = 11361413 en mailen kun je op dannyboy@xs4all.nl
Lijkt me duidelijk
Dat is niet zo slim, want bijvoorbeeld vandaag had ik me voorgenomen op normale tijden aan het werk te gaan en om dit te forceren had ik om 9 uur een afspraak bij de kapper gemaakt. Dat is op zich ook een leuke manier om 's ochtends vroeg al actief te moeten zijn, maar om dan nog een beetje de dag door te komen moet je niet tot half zes op dit forum verblijven. Nu moet ik dus over zo'n 50 minuten in de kappersstoel zitten, en ik heb de afgelopen twee uur wel in bed gelegen echter weinig geslapen. Ik vraag niet om uw medelijden, ik stel me hier alleen even voor zoals ik ben: een beetje dom nachtwezen genaamd JayBee En, oh ja, BB-watcher. Ik hou mezelf voor dat ik kritisch ben.
en verslaafd aan FOK! ondertussen!!!!
Ik merk eigenlijk niks meer van het Newbie probleem(gelukkig)
In werkelijkheid werkt de ene zus voor de televisie (Dat zegt ze, tenminste, want ze zit in een donker achterafkamertje waar al 6 jaar niemand is geweest, dus misschien is ze allang ontslagen).
De andere zus is schrijfster (Dat zegt ze, tenminste, want om de broekriem een beetje op de juiste plaats te houden, ter hoogte van het middel ongeveer, klust ze geregeld bij als freelance journalist).
Onze hobby's bestaan uit witte wijn & ijsblokjes.
Ook ik ben heel blij vandaag, dat Bianca weg is ! Ben alleen benieuwd wie er nu voor in de plaats komt, maar dat zullen we wel gaan zien... Jammer van Mona, want ze was toch wel geinig de laatste tijd...
Nou, vanavond zal ik weer even naar jullie zwaaien !
Doeg !!!
Leuke topic trouwens
Tussen de polissen, drumsolo's en poepluiers door is er nog wel tijd over om hier te verpozen.
De meest interessante topic vind ik op dit moment Voer voor Psychologen.
Dat is ook de enige reden dat ik het wel leuk vind dat er nieuwe bewoners gaan komen in het huis. Dan kunnen we de onderwerpen daarin weer een beetje verversen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |