abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 03:20:00 #1
248 CAT
World Traveller
pi_210472
CAT, 29 jaar jong!
Vrouw/meisje (ligt aan mijn bui)
Werk bij een poppodium als o.a. vrijwilligerscoördinator.
Muziek, reizen en internet'verslaafd'

Ja, ik weet van die andere twee voorstel topics, ik sta daar ook tussen, maar er zijn inmiddels zoveel nieuwe erbij!
Ik als zg. fokmember ben wel geïnteresseerd in de newbies hihihi, flauw grapje hè?!
(ligt dat nog gevoelig?)

-=***One nation under a groove***=-
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 03:33:00 #2
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_210473
Schanulleke, 26 jaar, onvolwassen ventje, welke bui dan ook. Film, natuur computer'stuff' in het algemeen. Het newbie probleem is passend opgelost.
Life is what you make it.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 04:19:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_210474
Ghaven,

Zie er uit als 41 maar voel me nog 17. Verder eigenlijk een akelige hufter qua mens enzo, maar voel me vandaag zo vrolijk(Bianca weg, hoi hoi!) dat ik de hele wereld zou willen knuffelen.

Wel jammer dat Mona weg is

Haalt gelijk bij rechter.
  Admin vrijdag 29 oktober 1999 @ 04:46:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_210475
Ik ben dus gewoon Danny.
28, maar voel me een stuk jonger.
Ik ben de 'webmaster' zeg maar en heb de layout van FOK! ontworpen en dit forum (om)gebouwd.
FOK! is m'n werk sinds het loopt zoals het nu loopt (en hoop dat het zo BLIJFT lopen, want eigen baas zijn bevalt me uitstekend, al heb ik nog nooit zoveel uren per week (ongeveer 120) gemaakt als nu.)

Ik vind mezelf open en eerlijk, zal dus altijd zeggen wat ik denk/voel en verder mag iedereen alles van me weten, dus bij vragen ?
m'n icq = 11361413 en mailen kun je op dannyboy@xs4all.nl

Lijkt me duidelijk

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_210476
Hai, ben JayBee, en ik maak zo langzamerhand deel uit van de nachtploeg van het FOK!forum. Ik laat me de afgelopen twee weken regelmatig verleiden tot nocturne typesessies om de BB streams te verslaan of om in andere topics mijn mening te ventileren.

Dat is niet zo slim, want bijvoorbeeld vandaag had ik me voorgenomen op normale tijden aan het werk te gaan en om dit te forceren had ik om 9 uur een afspraak bij de kapper gemaakt. Dat is op zich ook een leuke manier om 's ochtends vroeg al actief te moeten zijn, maar om dan nog een beetje de dag door te komen moet je niet tot half zes op dit forum verblijven. Nu moet ik dus over zo'n 50 minuten in de kappersstoel zitten, en ik heb de afgelopen twee uur wel in bed gelegen echter weinig geslapen. Ik vraag niet om uw medelijden, ik stel me hier alleen even voor zoals ik ben: een beetje dom nachtwezen genaamd JayBee En, oh ja, BB-watcher. Ik hou mezelf voor dat ik kritisch ben.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_210477
Bully©,26 jaar,maar gedraag en voel me (soms)jonger.
Ik hou van muziek film,internet,ijshockey en dieren(de foto is van mijn eigen Bull Terrier)
werk op NedCar(Volvo en mitsibishu)

en verslaafd aan FOK! ondertussen!!!!

Ik merk eigenlijk niks meer van het Newbie probleem(gelukkig)

Lucky 13
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 10:03:00 #7
483 sdb
Pluk de dag
pi_210478
Leuke topic!
Shirley, 27 jaar, journalist/tekstschrijver. Verslaafd aan BB, schaam me diep, en in m''n (op het moment vele) vrije tijd probeer ik op foto-gebied wat aan de weg te timmeren en zo veel mogelijk te reizen.
Life is a moment in space

pi_210479
Ik ben LoSt 18 Jaar, student Bedrijfseconomie aan de Hogeschool IJselland Ik ben de laatste paar dagen niet veel meer te vinden op het fokforum omdat ik druk bezig ben met Superweb's (gratis internet zonder telefoontikken) problemen, en heb hiervoor een mailinglijst gemaakt maar kreeg ietsjes meer respons dan verwacht
pi_210480
Nou dag hoor. Wij zijn twee zussen van 29 en 33 en wij zijn, op de keper beschouwd, van alle markten thuis: mime, sjoobis, zingen en iets met styling lijkt ons ook leuk. Maar ja, dat zijn dagdromen...

In werkelijkheid werkt de ene zus voor de televisie (Dat zegt ze, tenminste, want ze zit in een donker achterafkamertje waar al 6 jaar niemand is geweest, dus misschien is ze allang ontslagen).

De andere zus is schrijfster (Dat zegt ze, tenminste, want om de broekriem een beetje op de juiste plaats te houden, ter hoogte van het middel ongeveer, klust ze geregeld bij als freelance journalist).

Onze hobby's bestaan uit witte wijn & ijsblokjes.

Een schizofreen is nooit alleen
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 11:31:00 #10
1315 Pooh
Think, think, think
pi_210481
Ik ben Pooh, ben 23 jaar oud en woon in Nieuw-Vennep. Helaas heb ik niet zo heel veel tijd om mee te doen aan het Forum, maar probeer het wel zoveel mogelijk bij te houden.

Ook ik ben heel blij vandaag, dat Bianca weg is ! Ben alleen benieuwd wie er nu voor in de plaats komt, maar dat zullen we wel gaan zien... Jammer van Mona, want ze was toch wel geinig de laatste tijd...

vrijdag 29 oktober 1999 @ 11:32:00 #11
1315 Pooh
Think, think, think
pi_210482
Ik ben trouwens niet op de hoogte van het newbie-verhaal, maar dat zal wel dan..
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 11:43:00 #12
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_210483
frod jongetje van 28 wat maar niet ouder wil worden. doe hellupdesk en mag de hele dag op internet klooien. toffe job niet?
fijn om eens te zien wie de personen zijn achter de forums

pokemuuuuuuuuhhhh!!!
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 11:54:00 #13
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_210484
Hallo, ik ben inimini, een grijs muisje van 50cm. Ik ben bijna elke dag met mn vriendjes op de televisie. Vooral pino vind ik heel erg aardig. Ik vind BB heel erg leuk en ben blij dat ze geen kat in huis hebben genomen.

Nou, vanavond zal ik weer even naar jullie zwaaien !

Doeg !!!

Is het al tijd voor aktie ?

pi_210485
Dizzy! en ik ben het ook sinds gisteravond.
Ik ben een geestelijk gestoorde maar tegelijkertijd hoogbegaafde IT-er die 2 vierkante computerschermoogjes heeft. Oh ja.ik ben ook nog een vrouw/meisje het is maar hoe je het ziet.
Ik ben geloof ik wel erg jong hier.... ik ben 20.
De laatste paar dagen veeeeeeeeeeeels te weinig tijd gehad om hier nog even wat zinnigs/onzinnigs te plaatsen.
Nou dat is zo'n beetje mijn profieletje.

Leuke topic trouwens

Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_210486
Ik ben Dea, 25 jaar. Ik heb een tekstbureau (redactie/correctie/vertaling) en heb het daar heel druk mee. Ik ben in februari dit jaar met mijn bedrijf begonnen en heb doorlopend werk gehad; dat had ik dus eigenlijk niet verwacht. Ik heb verschillende hobby's maar houd vooral van lezen en sinds een paar weken ben ik veel op het Fok!forum te vinden!
pi_210487
Big Mama (31), en de naam zegt het al, moeder. Om precies te zijn moeder van twee jongetjes van twee jaar. Ik werk parttime bij een verzekeringsmij en verdien mijn zakgeld als drummer in een fantastische coverband.

Tussen de polissen, drumsolo's en poepluiers door is er nog wel tijd over om hier te verpozen.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:16:00 #17
1166 Kleine PiepDruif
meer lezer dan plaatser...
pi_210488
Hoi, ik ben De Druif.
mens, vrouwtje, al 12 jaar 16, en bioloog.
Ik lees meer dan ik post, want ik wil wel min of meer iets zinnigs zeggen

Ik grijp meteen ff de kans om Danny te coplimenteren met zijn FOK!zine. Enne, overwerk je niet
Ik heb echt zulk haar!

pi_210489
Ik ben Biralex, studente, 23. Ik mag dit ook niet van mezelf, want eigenlijk ben ik mijn scriptie aan het schrijven. Ik voel me ook altijd schuldig als ik op het forum ben. Normaliter ben ik vrolijk maar nu niet want ik heb gezeik op m'n werk (oh ja ik werk ook nog).
eigenlijk ben ik zwaar depressed. Sorry, want dit was net zo'n leuk vrolijk forum. Maar gelukkig voel ik me nu wat beter want ik heb net Bianca bij een ander topic een veeg uit de pan gegeven
a very rare snighbone

vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:35:00 #19
910 Barbie
Graduated Fool
pi_210490
Ben Barbie, 25 jaar, studente CMV. De foto is van mijn kat Kommer, ik woon samen met Erwin in het centrum van de 5e stad van Nederland. Ben waanzinnig FOK!verslaafd en lees meer dan dat ik post.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:35:00 #20
483 sdb
Pluk de dag
pi_210491
Ga niet meteen een topic aanmaken, maar ik merk onder de schrijvers dat er een aantal met een schuldgevoel (niet werken, maar forum lezen) hier zit. Fijn om te horen. Ik moet nu werken aan de computer, maar zit weer hier te lezen. Krijg ik echt een slecht gevoel van. Probeer me op te beuren: dit is toch ontspanning en daardoor kan ik straks heel goed werken. Maar dat helpt niet. Moet om 2 uur gelukkig buiten de deur werken. Hmmmm, misschien maar een laptop aanschaffen...

vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:35:00 #21
483 sdb
Pluk de dag
pi_210492
En nog wat: ik ga er ook zo verschrikkelijk veel van roken!

pi_210493
Pino 29 jarig wijffie, muziek en sport waren altijd m'n favoriete manier om m'n vrije tijd mee door te brengen.Sinds een tijdje is daar BB en met name het Forum bijgekomen. Moet vaak zo hardop gelachen om opmerkingen op het forum. Helaas is het voor mij alleen niet meer mogelijk om alle topics te lezen het gaat te snel.
Verder altijd vrolijk en ik hoop dat het me nu gelukt is met m'n plaatje
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:45:00 #23
593 sjak
Juffie Bloem
pi_210494
Dan ik ook maar.
Hallo ik ben Jacqueline, 28 jaar en zoals men dat noemt een carrierevrouw.
Vanaf de derde dag ben ik verslaafd aan FOK!. Ik ben ook meer een lezer dan een schrijver. Maar ik kan mijn mond soms niet houden als er onderwerpen zijn die me erg aanspreken.

De meest interessante topic vind ik op dit moment Voer voor Psychologen.
Dat is ook de enige reden dat ik het wel leuk vind dat er nieuwe bewoners gaan komen in het huis. Dan kunnen we de onderwerpen daarin weer een beetje verversen.

Lekker douchen!
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:46:00 #24
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_210495
Hallo, ik ben sataN, in het dagelijks leven andersom; Natascha.
Bijnaam die ik ergens per ongeluk heb opgelopen...
Ben een klein meisje, 17. Mag ook niet lezen, want ik heb schoolonderzoeken momenteel...
Ik speel toneel, dans, zing, piano-en, maak gothic-kleren, teken en werk in de Tagrijn, een gaaf jongerencentum in Hilversum!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_210496
Gert-Jan, 21 jaar zit in de afstudeerfase van HLO (laboratorium onderwijs) richting Kunststofchemie, doe ook dit allemaal onder "werktijd". En t deed mij als korfballer goed dat er een keer een leuke weekopdracht was (nee, ik kan niet koorddansen, en wil dit ook niet kunnen).
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')