abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:53:00 #26
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_210497
AcE dus alias Kenny alias Mike

Ik ben op dit moment werkzaam bij Versatel als BID-manager, vanaf het prille begin volg ik dit errug interessante forum. Hobbies zijn uiteraard Internet, muziek en stappen en ik kijk te vaak naar BB.
Mijn woonplaats is H'sum.

BTW ..... SATAN (natas), hoe zie je eruit dan, ik kom nog wel es in de Tag nl.

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:54:00 #27
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_210498
Vincent 26 jaar en alhoewel ik door een vakantie de eerste drie weken van BB totaal gemist heb toch binnen 3 dagen verslaafd geraakt aan de show. Zit nu op kantoor ( doe Sales & Marketing bij een media informatie dienst)veel te kijken naar de streams
(kijken want heb geen geluid)en het forum te volgen. En o ja ik heb hobby's !
Vrij verstandig, neuk een appel !

pi_210499
Ben vrij nieuw hier, lees al een tijdje maar post nu dus ook en vond het ook wel ff leuk iets hier niet te kwakken.

Meisje, ja vrouw voel ik me toch echt nog niet, 20. Ik studeer maar, maar hou maar ff geheim welke studie gezien het feit dat die vrij exclusief is. En heb niet echt de behoefte aan dat mensen die me kennen weten wat ik hier post, zeker gezien me topic in sexualiteit.

Voel me nu ook vrij schulidg omdat ik eigenlijk keihard hoor te studeren voor me tentamens, maar ja bent i-net verslaafd of je bent het niet.

Verder leef ik me altijd helemaal uit op de dansvloer en kan je meestal op vrijdag en zaterdag in een discotheek vinden. En ben ik stapelgek op naar de biossoop gaan.

pi_210500
Marjon,

Voor de verandering free lance tekstschrijver. Op dit moment even free, dus alle tijd voor FOK en BB.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 14:13:00 #30
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_210501
Nou, dan ben ik jaytaph (djeetef), 21 jaren alweer en woonachtig in een gat ergens vlakbij helmond.. Werkzaam als full-time software-engineer en heb er nog een eigen platenmaatschappij en muziekstudio erbij..

verder zeg ik niks zonder mijn advocaat (zwarte kip)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 14:24:00 #31
1351 heropsychodreamer
Als jij het zegt...
pi_210502
OK, ik ben Roy en ik ben nieuw hier (dus zal ik dat probleem wel heben veroorzaakt).Ik kom uit Twente en ben bijna 19. Jullie zullen mij hier vast wel vaker zien (zover dat mogelijk is) want het bevalt me wel hier. Ik loop nu stage en kan de hele dag internetten (als het niet te druk is(zoals vandaag!! boredom sucks!))
Diplomacy:

Telling some one that he can go to hell in such a way that he is looking forward to the trip

pi_210503
Hallo, hier Marco, een Zeeuw van 28 woonachtig in Maastricht (al 10 jaar, maar nog steeds geen Mestrichteneer!)

In het dagelijks leven werkzaam voor jongeren (info en advies), maar nu vooral druk bezig met eigen bedrijf in internetdiensten en databases.

Sinds anderhalf jaar van mijn chatverslaving af, maar vorige week Fokzine ontdekt en sindssien niet meer weg te slaan. Dankzij Fokzine pas echt fanatiek naar BB gaan kijken.

pi_210504
Schuldgevoel? Geen last van. Betaald fokken is toch lekker?
Male, 31, still going strong; eigenwijs, onhandig, bij tijd en wijle zwaar irritant, maar zoooooooooo'n hartje.

Danny wat is je pincode?

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

pi_210505
Het zal sommige niet verbazen maar ik ben geen meisje maar een kerel van Bijna 50.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 16:55:00 #35
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_210506
Hallo ik ben Fokke, ik ben een kanarie van ongeveer 1 meter 80 en studeer politicologie in Amsterdam. In Amsterdam ben ik geboren en getogen, maar ik ben meer een buiten mens. Als ik even de kans heb zit ik in Fryslan, lekker schaatsen (reed riden)
In mijn vrije tijd computer ik teveel en poseer ik voor het NRC.
Ten slotte ben ik een verschrikkelijke tegenstander van roken (vooral van de fabrikanten, rokers zijn willoze slachtoffers) en van Engelse leenwoorden die als kut op dirk slaan omdat er een nederlands synoniem voor is.

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_210507
Ik ben de Little Brother van een grote zus en 28 jaar oud. Tevens sinds deze post volgens de oude regels geen Newbie meer...

It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:03:00 #37
910 Barbie
Graduated Fool
pi_210508
quote:
op 10-29-1999 om 02:13 PM schreef JayTaph het volgende:
....woonachtig in een gat ergens vlakbij helmond..

Ojee, toch niet Lierop of zo????

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:10:00 #38
1267 bono
need to introduce?
pi_210509
Hoi, ik ben Bono. In het dagelijks leven ben ik zanger van U2, maar dat heb ik even op een lager pitje gezet omdat ik verslaafd ben geraakt aan BB.
Verder studeer ik journalistiek en loop stage. Op mijn stageplek hou ik iedereen op de hoogte van wat er gebeurd bij BB en velen heb ik medeverslaaft gemaakt!!!

Greetings Bono

It's o.k., it's allright, it's the real thing!!!

BB, even better then Zoo station.
pi_210510
gemiddelde leeftijd van de mensen in deze draad is 27 jaar (ik kan iets naast zitten want ik ben een paar keer de tel kwijt geraakt

Dan ben ik als student Electrotechniek (vind mijn studie niet eens leuk ofzo) met mijn 20 jaren ook een jonkie zie ik

pi_210511
Zie onder voor een diepere prozah.

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 29 Oktober 1999).]

pi_210512
Ook uit brabant, mijn vriendinnetje verplicht mij om alles te lezen. Dan weet ik tenminste waar ze het over heeft
‘ DER CHEF PERSÖNLICH ‘
pi_210513
IK BEN DUS MEERHOERMAN....

25 jaar, pooier en filosoof. Heb mn eigen Bordeel in het mystieke Borger.

Schrijf graag onzinnige stukjes.

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_210514
he spiegelman je kan ook je bericht editen hoor!!
pi_210515
quote:
op 10-29-1999 om 05:17 PM schreef Singa het volgende:
he spiegelman je kan ook je bericht editen hoor!!

Was ik al mee bezig, zoals je ziet kan ik ook kwooten....

Grtz,

MiRR0RMaN.

FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:21:00 #45
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_210516
Jow, ik ben dus Remco. 15 jaar, woonachtig in Zeegse (where the F* ligt dat? Nou in Noord Drenthe) Tsjah zit op school, 4VWO.. Verder is mijn werk eigenlijk Fok! Beetje adminnen op het forum, news posten op Fok! (damn moet ik nog doen..) en wat reviews schrijven. Verder om wat geld te verdienen klus ik wat enzo (grasmaaien voor geld, computers fixen, weet ik veel wat)

Verder ben ik altijd wel wat melig, vrolijk en heel open voor discussies

mZl!

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_210517
Ik heb me in een ver grijs verleden ooit wel voorgesteld op general chat, maar kan het niet nalaten om ook hier wat te krabbelen.

Marieke aka Barbarella. Negenentwintig lentes, getrouwd met Serge. Ik werk als leerling-B-verpleegkundige in een psychiatrisch ziekenhuis en zit in mijn laatste jaar.
Films en het internet zijn mijn grootste passies.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_210518
quote:
op 10-29-1999 om 05:21 PM schreef RemCow het volgende:
Jow, ik ben dus Remco. 15 jaar, woonachtig in Zeegse (where the F* ligt dat? Nou in Noord Drenthe)

Zeegse? hmmm ik woon in Noord Drenthe (Eelde), maar ik geloof niet dat daar een Zeegse in de buurt ligt (Correct me if I'm wrong, aardrijkskunde was nooit mijn sterkste kant

vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:31:00 #48
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_210519
24, eigenwijs, rechtenstudent, R'dam, muziekfan. Om maar een paar sleutelwoorden te noemen.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_210520
Hallo, ben John Steed, 25 jaar, usually saving the world in style, maar op het moment ben ik te druk met pogingen Hummie met de Zonnesteek tot zinnen te brengen. Ben vanaf dag 1 verslaafd aan het Fokforum. Ben onlangs tot de ontdekking gekomen dat ik (helaas) de hype leuker vind als het programma en zit dus in een verwerkingsproces.
Woensdag begint de school weer en wordt het afkicken.
Ach, het hele leven is een leerproces.
Saving the world in style...at least they say....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:52:00 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_210521
Bas; 30 jaar; getrouwd; vader van twee dochters; Dr. in de Psychologie (Methodenleer en Statistiek); FF veslaafd dankzij BB (en nu BB veslaafd dankzij FF) .

Andere interesses: Film, muziek en literatuur.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')