Ik ben op dit moment werkzaam bij Versatel als BID-manager, vanaf het prille begin volg ik dit errug interessante forum. Hobbies zijn uiteraard Internet, muziek en stappen en ik kijk te vaak naar BB.
Mijn woonplaats is H'sum.
BTW ..... SATAN (natas), hoe zie je eruit dan, ik kom nog wel es in de Tag nl.

Meisje, ja vrouw voel ik me toch echt nog niet, 20. Ik studeer maar, maar hou maar ff geheim welke studie gezien het feit dat die vrij exclusief is. En heb niet echt de behoefte aan dat mensen die me kennen weten wat ik hier post, zeker gezien me topic in sexualiteit.
Voel me nu ook vrij schulidg omdat ik eigenlijk keihard hoor te studeren voor me tentamens, maar ja bent i-net verslaafd of je bent het niet.
Verder leef ik me altijd helemaal uit op de dansvloer en kan je meestal op vrijdag en zaterdag in een discotheek vinden. En ben ik stapelgek op naar de biossoop gaan.
Voor de verandering free lance tekstschrijver. Op dit moment even free, dus alle tijd voor FOK en BB.
verder zeg ik niks zonder mijn advocaat (zwarte kip)
Telling some one that he can go to hell in such a way that he is looking forward to the trip
In het dagelijks leven werkzaam voor jongeren (info en advies), maar nu vooral druk bezig met eigen bedrijf in internetdiensten en databases.
Sinds anderhalf jaar van mijn chatverslaving af, maar vorige week Fokzine ontdekt en sindssien niet meer weg te slaan. Dankzij Fokzine pas echt fanatiek naar BB gaan kijken.
Danny wat is je pincode?
quote:
op 10-29-1999 om 02:13 PM schreef JayTaph het volgende:
....woonachtig in een gat ergens vlakbij helmond..
Ojee, toch niet Lierop of zo????
Greetings Bono
It's o.k., it's allright, it's the real thing!!!

Dan ben ik als student Electrotechniek (vind mijn studie niet eens leuk ofzo) met mijn 20 jaren ook een jonkie zie ik
[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 29 Oktober 1999).]
IK BEN DUS MEERHOERMAN....

25 jaar, pooier en filosoof. Heb mn eigen Bordeel in het mystieke Borger.
Schrijf graag onzinnige stukjes.
Grtz,
MiRR0RMaN.
quote:
op 10-29-1999 om 05:17 PM schreef Singa het volgende:
he spiegelman je kan ook je bericht editen hoor!!
Was ik al mee bezig, zoals je ziet kan ik ook kwooten....
Grtz,
MiRR0RMaN.
Beetje adminnen op het forum, news posten op Fok! (damn moet ik nog doen..) en wat reviews schrijven. Verder om wat geld te verdienen klus ik wat enzo
(grasmaaien voor geld, computers fixen, weet ik veel wat)Verder ben ik altijd wel wat melig, vrolijk en heel open voor discussies 
mZl!
Marieke aka Barbarella. Negenentwintig lentes, getrouwd met Serge. Ik werk als leerling-B-verpleegkundige in een psychiatrisch ziekenhuis en zit in mijn laatste jaar.
Films en het internet zijn mijn grootste passies.
quote:
op 10-29-1999 om 05:21 PM schreef RemCow het volgende:
Jow, ik ben dus Remco. 15 jaar, woonachtig in Zeegse (where the F* ligt dat? Nou in Noord Drenthe)
Zeegse? hmmm ik woon in Noord Drenthe (Eelde), maar ik geloof niet dat daar een Zeegse in de buurt ligt
(Correct me if I'm wrong, aardrijkskunde was nooit mijn sterkste kant

Andere interesses: Film, muziek en literatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |