abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 03:20:00 #1
248 CAT
World Traveller
pi_210472
CAT, 29 jaar jong!
Vrouw/meisje (ligt aan mijn bui)
Werk bij een poppodium als o.a. vrijwilligerscoördinator.
Muziek, reizen en internet'verslaafd'

Ja, ik weet van die andere twee voorstel topics, ik sta daar ook tussen, maar er zijn inmiddels zoveel nieuwe erbij!
Ik als zg. fokmember ben wel geïnteresseerd in de newbies hihihi, flauw grapje hè?!
(ligt dat nog gevoelig?)

-=***One nation under a groove***=-
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 03:33:00 #2
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_210473
Schanulleke, 26 jaar, onvolwassen ventje, welke bui dan ook. Film, natuur computer'stuff' in het algemeen. Het newbie probleem is passend opgelost.
Life is what you make it.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 04:19:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_210474
Ghaven,

Zie er uit als 41 maar voel me nog 17. Verder eigenlijk een akelige hufter qua mens enzo, maar voel me vandaag zo vrolijk(Bianca weg, hoi hoi!) dat ik de hele wereld zou willen knuffelen.

Wel jammer dat Mona weg is

Haalt gelijk bij rechter.
  Admin vrijdag 29 oktober 1999 @ 04:46:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_210475
Ik ben dus gewoon Danny.
28, maar voel me een stuk jonger.
Ik ben de 'webmaster' zeg maar en heb de layout van FOK! ontworpen en dit forum (om)gebouwd.
FOK! is m'n werk sinds het loopt zoals het nu loopt (en hoop dat het zo BLIJFT lopen, want eigen baas zijn bevalt me uitstekend, al heb ik nog nooit zoveel uren per week (ongeveer 120) gemaakt als nu.)

Ik vind mezelf open en eerlijk, zal dus altijd zeggen wat ik denk/voel en verder mag iedereen alles van me weten, dus bij vragen ?
m'n icq = 11361413 en mailen kun je op dannyboy@xs4all.nl

Lijkt me duidelijk

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_210476
Hai, ben JayBee, en ik maak zo langzamerhand deel uit van de nachtploeg van het FOK!forum. Ik laat me de afgelopen twee weken regelmatig verleiden tot nocturne typesessies om de BB streams te verslaan of om in andere topics mijn mening te ventileren.

Dat is niet zo slim, want bijvoorbeeld vandaag had ik me voorgenomen op normale tijden aan het werk te gaan en om dit te forceren had ik om 9 uur een afspraak bij de kapper gemaakt. Dat is op zich ook een leuke manier om 's ochtends vroeg al actief te moeten zijn, maar om dan nog een beetje de dag door te komen moet je niet tot half zes op dit forum verblijven. Nu moet ik dus over zo'n 50 minuten in de kappersstoel zitten, en ik heb de afgelopen twee uur wel in bed gelegen echter weinig geslapen. Ik vraag niet om uw medelijden, ik stel me hier alleen even voor zoals ik ben: een beetje dom nachtwezen genaamd JayBee En, oh ja, BB-watcher. Ik hou mezelf voor dat ik kritisch ben.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_210477
Bully©,26 jaar,maar gedraag en voel me (soms)jonger.
Ik hou van muziek film,internet,ijshockey en dieren(de foto is van mijn eigen Bull Terrier)
werk op NedCar(Volvo en mitsibishu)

en verslaafd aan FOK! ondertussen!!!!

Ik merk eigenlijk niks meer van het Newbie probleem(gelukkig)

Lucky 13
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 10:03:00 #7
483 sdb
Pluk de dag
pi_210478
Leuke topic!
Shirley, 27 jaar, journalist/tekstschrijver. Verslaafd aan BB, schaam me diep, en in m''n (op het moment vele) vrije tijd probeer ik op foto-gebied wat aan de weg te timmeren en zo veel mogelijk te reizen.
Life is a moment in space

pi_210479
Ik ben LoSt 18 Jaar, student Bedrijfseconomie aan de Hogeschool IJselland Ik ben de laatste paar dagen niet veel meer te vinden op het fokforum omdat ik druk bezig ben met Superweb's (gratis internet zonder telefoontikken) problemen, en heb hiervoor een mailinglijst gemaakt maar kreeg ietsjes meer respons dan verwacht
pi_210480
Nou dag hoor. Wij zijn twee zussen van 29 en 33 en wij zijn, op de keper beschouwd, van alle markten thuis: mime, sjoobis, zingen en iets met styling lijkt ons ook leuk. Maar ja, dat zijn dagdromen...

In werkelijkheid werkt de ene zus voor de televisie (Dat zegt ze, tenminste, want ze zit in een donker achterafkamertje waar al 6 jaar niemand is geweest, dus misschien is ze allang ontslagen).

De andere zus is schrijfster (Dat zegt ze, tenminste, want om de broekriem een beetje op de juiste plaats te houden, ter hoogte van het middel ongeveer, klust ze geregeld bij als freelance journalist).

Onze hobby's bestaan uit witte wijn & ijsblokjes.

Een schizofreen is nooit alleen
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 11:31:00 #10
1315 Pooh
Think, think, think
pi_210481
Ik ben Pooh, ben 23 jaar oud en woon in Nieuw-Vennep. Helaas heb ik niet zo heel veel tijd om mee te doen aan het Forum, maar probeer het wel zoveel mogelijk bij te houden.

Ook ik ben heel blij vandaag, dat Bianca weg is ! Ben alleen benieuwd wie er nu voor in de plaats komt, maar dat zullen we wel gaan zien... Jammer van Mona, want ze was toch wel geinig de laatste tijd...

vrijdag 29 oktober 1999 @ 11:32:00 #11
1315 Pooh
Think, think, think
pi_210482
Ik ben trouwens niet op de hoogte van het newbie-verhaal, maar dat zal wel dan..
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 11:43:00 #12
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_210483
frod jongetje van 28 wat maar niet ouder wil worden. doe hellupdesk en mag de hele dag op internet klooien. toffe job niet?
fijn om eens te zien wie de personen zijn achter de forums

pokemuuuuuuuuhhhh!!!
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 11:54:00 #13
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_210484
Hallo, ik ben inimini, een grijs muisje van 50cm. Ik ben bijna elke dag met mn vriendjes op de televisie. Vooral pino vind ik heel erg aardig. Ik vind BB heel erg leuk en ben blij dat ze geen kat in huis hebben genomen.

Nou, vanavond zal ik weer even naar jullie zwaaien !

Doeg !!!

Is het al tijd voor aktie ?

pi_210485
Dizzy! en ik ben het ook sinds gisteravond.
Ik ben een geestelijk gestoorde maar tegelijkertijd hoogbegaafde IT-er die 2 vierkante computerschermoogjes heeft. Oh ja.ik ben ook nog een vrouw/meisje het is maar hoe je het ziet.
Ik ben geloof ik wel erg jong hier.... ik ben 20.
De laatste paar dagen veeeeeeeeeeeels te weinig tijd gehad om hier nog even wat zinnigs/onzinnigs te plaatsen.
Nou dat is zo'n beetje mijn profieletje.

Leuke topic trouwens

Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_210486
Ik ben Dea, 25 jaar. Ik heb een tekstbureau (redactie/correctie/vertaling) en heb het daar heel druk mee. Ik ben in februari dit jaar met mijn bedrijf begonnen en heb doorlopend werk gehad; dat had ik dus eigenlijk niet verwacht. Ik heb verschillende hobby's maar houd vooral van lezen en sinds een paar weken ben ik veel op het Fok!forum te vinden!
pi_210487
Big Mama (31), en de naam zegt het al, moeder. Om precies te zijn moeder van twee jongetjes van twee jaar. Ik werk parttime bij een verzekeringsmij en verdien mijn zakgeld als drummer in een fantastische coverband.

Tussen de polissen, drumsolo's en poepluiers door is er nog wel tijd over om hier te verpozen.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:16:00 #17
1166 Kleine PiepDruif
meer lezer dan plaatser...
pi_210488
Hoi, ik ben De Druif.
mens, vrouwtje, al 12 jaar 16, en bioloog.
Ik lees meer dan ik post, want ik wil wel min of meer iets zinnigs zeggen

Ik grijp meteen ff de kans om Danny te coplimenteren met zijn FOK!zine. Enne, overwerk je niet
Ik heb echt zulk haar!

pi_210489
Ik ben Biralex, studente, 23. Ik mag dit ook niet van mezelf, want eigenlijk ben ik mijn scriptie aan het schrijven. Ik voel me ook altijd schuldig als ik op het forum ben. Normaliter ben ik vrolijk maar nu niet want ik heb gezeik op m'n werk (oh ja ik werk ook nog).
eigenlijk ben ik zwaar depressed. Sorry, want dit was net zo'n leuk vrolijk forum. Maar gelukkig voel ik me nu wat beter want ik heb net Bianca bij een ander topic een veeg uit de pan gegeven
a very rare snighbone

vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:35:00 #19
910 Barbie
Graduated Fool
pi_210490
Ben Barbie, 25 jaar, studente CMV. De foto is van mijn kat Kommer, ik woon samen met Erwin in het centrum van de 5e stad van Nederland. Ben waanzinnig FOK!verslaafd en lees meer dan dat ik post.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:35:00 #20
483 sdb
Pluk de dag
pi_210491
Ga niet meteen een topic aanmaken, maar ik merk onder de schrijvers dat er een aantal met een schuldgevoel (niet werken, maar forum lezen) hier zit. Fijn om te horen. Ik moet nu werken aan de computer, maar zit weer hier te lezen. Krijg ik echt een slecht gevoel van. Probeer me op te beuren: dit is toch ontspanning en daardoor kan ik straks heel goed werken. Maar dat helpt niet. Moet om 2 uur gelukkig buiten de deur werken. Hmmmm, misschien maar een laptop aanschaffen...

vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:35:00 #21
483 sdb
Pluk de dag
pi_210492
En nog wat: ik ga er ook zo verschrikkelijk veel van roken!

pi_210493
Pino 29 jarig wijffie, muziek en sport waren altijd m'n favoriete manier om m'n vrije tijd mee door te brengen.Sinds een tijdje is daar BB en met name het Forum bijgekomen. Moet vaak zo hardop gelachen om opmerkingen op het forum. Helaas is het voor mij alleen niet meer mogelijk om alle topics te lezen het gaat te snel.
Verder altijd vrolijk en ik hoop dat het me nu gelukt is met m'n plaatje
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:45:00 #23
593 sjak
Juffie Bloem
pi_210494
Dan ik ook maar.
Hallo ik ben Jacqueline, 28 jaar en zoals men dat noemt een carrierevrouw.
Vanaf de derde dag ben ik verslaafd aan FOK!. Ik ben ook meer een lezer dan een schrijver. Maar ik kan mijn mond soms niet houden als er onderwerpen zijn die me erg aanspreken.

De meest interessante topic vind ik op dit moment Voer voor Psychologen.
Dat is ook de enige reden dat ik het wel leuk vind dat er nieuwe bewoners gaan komen in het huis. Dan kunnen we de onderwerpen daarin weer een beetje verversen.

Lekker douchen!
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:46:00 #24
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_210495
Hallo, ik ben sataN, in het dagelijks leven andersom; Natascha.
Bijnaam die ik ergens per ongeluk heb opgelopen...
Ben een klein meisje, 17. Mag ook niet lezen, want ik heb schoolonderzoeken momenteel...
Ik speel toneel, dans, zing, piano-en, maak gothic-kleren, teken en werk in de Tagrijn, een gaaf jongerencentum in Hilversum!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_210496
Gert-Jan, 21 jaar zit in de afstudeerfase van HLO (laboratorium onderwijs) richting Kunststofchemie, doe ook dit allemaal onder "werktijd". En t deed mij als korfballer goed dat er een keer een leuke weekopdracht was (nee, ik kan niet koorddansen, en wil dit ook niet kunnen).
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:53:00 #26
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_210497
AcE dus alias Kenny alias Mike

Ik ben op dit moment werkzaam bij Versatel als BID-manager, vanaf het prille begin volg ik dit errug interessante forum. Hobbies zijn uiteraard Internet, muziek en stappen en ik kijk te vaak naar BB.
Mijn woonplaats is H'sum.

BTW ..... SATAN (natas), hoe zie je eruit dan, ik kom nog wel es in de Tag nl.

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:54:00 #27
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_210498
Vincent 26 jaar en alhoewel ik door een vakantie de eerste drie weken van BB totaal gemist heb toch binnen 3 dagen verslaafd geraakt aan de show. Zit nu op kantoor ( doe Sales & Marketing bij een media informatie dienst)veel te kijken naar de streams
(kijken want heb geen geluid)en het forum te volgen. En o ja ik heb hobby's !
Vrij verstandig, neuk een appel !

pi_210499
Ben vrij nieuw hier, lees al een tijdje maar post nu dus ook en vond het ook wel ff leuk iets hier niet te kwakken.

Meisje, ja vrouw voel ik me toch echt nog niet, 20. Ik studeer maar, maar hou maar ff geheim welke studie gezien het feit dat die vrij exclusief is. En heb niet echt de behoefte aan dat mensen die me kennen weten wat ik hier post, zeker gezien me topic in sexualiteit.

Voel me nu ook vrij schulidg omdat ik eigenlijk keihard hoor te studeren voor me tentamens, maar ja bent i-net verslaafd of je bent het niet.

Verder leef ik me altijd helemaal uit op de dansvloer en kan je meestal op vrijdag en zaterdag in een discotheek vinden. En ben ik stapelgek op naar de biossoop gaan.

pi_210500
Marjon,

Voor de verandering free lance tekstschrijver. Op dit moment even free, dus alle tijd voor FOK en BB.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 14:13:00 #30
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_210501
Nou, dan ben ik jaytaph (djeetef), 21 jaren alweer en woonachtig in een gat ergens vlakbij helmond.. Werkzaam als full-time software-engineer en heb er nog een eigen platenmaatschappij en muziekstudio erbij..

verder zeg ik niks zonder mijn advocaat (zwarte kip)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 14:24:00 #31
1351 heropsychodreamer
Als jij het zegt...
pi_210502
OK, ik ben Roy en ik ben nieuw hier (dus zal ik dat probleem wel heben veroorzaakt).Ik kom uit Twente en ben bijna 19. Jullie zullen mij hier vast wel vaker zien (zover dat mogelijk is) want het bevalt me wel hier. Ik loop nu stage en kan de hele dag internetten (als het niet te druk is(zoals vandaag!! boredom sucks!))
Diplomacy:

Telling some one that he can go to hell in such a way that he is looking forward to the trip

pi_210503
Hallo, hier Marco, een Zeeuw van 28 woonachtig in Maastricht (al 10 jaar, maar nog steeds geen Mestrichteneer!)

In het dagelijks leven werkzaam voor jongeren (info en advies), maar nu vooral druk bezig met eigen bedrijf in internetdiensten en databases.

Sinds anderhalf jaar van mijn chatverslaving af, maar vorige week Fokzine ontdekt en sindssien niet meer weg te slaan. Dankzij Fokzine pas echt fanatiek naar BB gaan kijken.

pi_210504
Schuldgevoel? Geen last van. Betaald fokken is toch lekker?
Male, 31, still going strong; eigenwijs, onhandig, bij tijd en wijle zwaar irritant, maar zoooooooooo'n hartje.

Danny wat is je pincode?

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

pi_210505
Het zal sommige niet verbazen maar ik ben geen meisje maar een kerel van Bijna 50.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 16:55:00 #35
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_210506
Hallo ik ben Fokke, ik ben een kanarie van ongeveer 1 meter 80 en studeer politicologie in Amsterdam. In Amsterdam ben ik geboren en getogen, maar ik ben meer een buiten mens. Als ik even de kans heb zit ik in Fryslan, lekker schaatsen (reed riden)
In mijn vrije tijd computer ik teveel en poseer ik voor het NRC.
Ten slotte ben ik een verschrikkelijke tegenstander van roken (vooral van de fabrikanten, rokers zijn willoze slachtoffers) en van Engelse leenwoorden die als kut op dirk slaan omdat er een nederlands synoniem voor is.

Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_210507
Ik ben de Little Brother van een grote zus en 28 jaar oud. Tevens sinds deze post volgens de oude regels geen Newbie meer...

It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:03:00 #37
910 Barbie
Graduated Fool
pi_210508
quote:
op 10-29-1999 om 02:13 PM schreef JayTaph het volgende:
....woonachtig in een gat ergens vlakbij helmond..

Ojee, toch niet Lierop of zo????

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:10:00 #38
1267 bono
need to introduce?
pi_210509
Hoi, ik ben Bono. In het dagelijks leven ben ik zanger van U2, maar dat heb ik even op een lager pitje gezet omdat ik verslaafd ben geraakt aan BB.
Verder studeer ik journalistiek en loop stage. Op mijn stageplek hou ik iedereen op de hoogte van wat er gebeurd bij BB en velen heb ik medeverslaaft gemaakt!!!

Greetings Bono

It's o.k., it's allright, it's the real thing!!!

BB, even better then Zoo station.
pi_210510
gemiddelde leeftijd van de mensen in deze draad is 27 jaar (ik kan iets naast zitten want ik ben een paar keer de tel kwijt geraakt

Dan ben ik als student Electrotechniek (vind mijn studie niet eens leuk ofzo) met mijn 20 jaren ook een jonkie zie ik

pi_210511
Zie onder voor een diepere prozah.

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 29 Oktober 1999).]

pi_210512
Ook uit brabant, mijn vriendinnetje verplicht mij om alles te lezen. Dan weet ik tenminste waar ze het over heeft
‘ DER CHEF PERSÖNLICH ‘
pi_210513
IK BEN DUS MEERHOERMAN....

25 jaar, pooier en filosoof. Heb mn eigen Bordeel in het mystieke Borger.

Schrijf graag onzinnige stukjes.

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_210514
he spiegelman je kan ook je bericht editen hoor!!
pi_210515
quote:
op 10-29-1999 om 05:17 PM schreef Singa het volgende:
he spiegelman je kan ook je bericht editen hoor!!

Was ik al mee bezig, zoals je ziet kan ik ook kwooten....

Grtz,

MiRR0RMaN.

FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:21:00 #45
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_210516
Jow, ik ben dus Remco. 15 jaar, woonachtig in Zeegse (where the F* ligt dat? Nou in Noord Drenthe) Tsjah zit op school, 4VWO.. Verder is mijn werk eigenlijk Fok! Beetje adminnen op het forum, news posten op Fok! (damn moet ik nog doen..) en wat reviews schrijven. Verder om wat geld te verdienen klus ik wat enzo (grasmaaien voor geld, computers fixen, weet ik veel wat)

Verder ben ik altijd wel wat melig, vrolijk en heel open voor discussies

mZl!

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_210517
Ik heb me in een ver grijs verleden ooit wel voorgesteld op general chat, maar kan het niet nalaten om ook hier wat te krabbelen.

Marieke aka Barbarella. Negenentwintig lentes, getrouwd met Serge. Ik werk als leerling-B-verpleegkundige in een psychiatrisch ziekenhuis en zit in mijn laatste jaar.
Films en het internet zijn mijn grootste passies.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_210518
quote:
op 10-29-1999 om 05:21 PM schreef RemCow het volgende:
Jow, ik ben dus Remco. 15 jaar, woonachtig in Zeegse (where the F* ligt dat? Nou in Noord Drenthe)

Zeegse? hmmm ik woon in Noord Drenthe (Eelde), maar ik geloof niet dat daar een Zeegse in de buurt ligt (Correct me if I'm wrong, aardrijkskunde was nooit mijn sterkste kant

vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:31:00 #48
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_210519
24, eigenwijs, rechtenstudent, R'dam, muziekfan. Om maar een paar sleutelwoorden te noemen.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_210520
Hallo, ben John Steed, 25 jaar, usually saving the world in style, maar op het moment ben ik te druk met pogingen Hummie met de Zonnesteek tot zinnen te brengen. Ben vanaf dag 1 verslaafd aan het Fokforum. Ben onlangs tot de ontdekking gekomen dat ik (helaas) de hype leuker vind als het programma en zit dus in een verwerkingsproces.
Woensdag begint de school weer en wordt het afkicken.
Ach, het hele leven is een leerproces.
Saving the world in style...at least they say....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:52:00 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_210521
Bas; 30 jaar; getrouwd; vader van twee dochters; Dr. in de Psychologie (Methodenleer en Statistiek); FF veslaafd dankzij BB (en nu BB veslaafd dankzij FF) .

Andere interesses: Film, muziek en literatuur.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 17:54:00 #51
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_210522
Ik ben Murphy, en ik post af en toe in het Fok!forum. Verder ontken ik alles. Trouwens, ik heb recht op ten minste één telefoontje, dat weten jullie net zo goed als ik.
Kan die lamp uit m'n ogen, en mogen de boeien wat losser?

Murphy

vrijdag 29 oktober 1999 @ 18:03:00 #52
1360 Lady Mara
home is .......
pi_210523
Wie en wat ik ben is van geen belang,
maar door het vele kijken naar jullie gefok leek het me leuk om mij ook eens in het, soms leuke soms onzinnige, geleuter te mengen.
Ik hoop binnen kort met een waardevolle bijdrage te komen.

O ja, Home is.............

home is where......
pi_210524
Zoals mijn naam doet vermoeden heet ik Jesper. Ik ben 17 en student aan de Haagse Hogeschool. Ik studeer daar AC (klinkt saai verdient goed ) Ik woon in Rijswijk, naast Den Haag. Ik hoop aan dit forum humor en boeiende posts toe te voegen. Ik gehoord dat ik een droogkloot ben maar daar zijn er hier meer van...houden zo
pi_210525
Gertjan, BB-junk, 30 al weer (sniff..), but still going strong (& young)!!
Opgegroeid in Twente, maar nu woonachtig in Amsterdam.
Vul m'n werkdagen met personele zaken en m'n vrije tijd met Internet (surfen + ontwerpen), nachtbraken en vakanties.
pi_210526
Ik ben Yon, ik ben 31 jaar, ik probeer te werken als office manager. Ik kom uit Breda en woon samen met Bas en mijn twee katen.
Ik lees veel op FF, maar post weinig, vooral de verslagen van de steams en psychologenvoer lees ik graag. Zo mis ik eigenlijk niks.

In een leeg hoofd past veel verstand.

In een leeg hoofd kan veel verstand
pi_210527
Ik ben dus sjonnie. Ik heb een eigen bedrijf en in mijn steeds minder vrije tijd volg ik al sinds het begin dit forum. Ik ben niet zo'n schrijver, meer een lezer. Dit is pas mijn 2e posting. Als een soort Big Brother heb ik jullie in de gaten gehouden...
zei ik wat?

pi_210528
Ok Ok, Ik ben dus Dirk,
Woon/Werk in Nuenen het mooiste dorp uit brabant. dus taj.. voor alle brabanders:

Het leven is goed in het brabantse land,
het land waar mijn wieg heeft gestaan,
daar heb ik voor eeuwig mijn hart Aan verpand,
dat land doet mijn hart sneller slaan
zij purpere hei.
etc
etc

pi_210529
Hallo wij zijn Arne en Manon

Arne is 29 jaar een echte Zeeuw en woont sinds kort samen Manon.
Arne is een afgestudeerde It-er en heeft een eigen bedrijf.

Arne maakt o.a Webpages........
Misschien vind men het leuk om eens naar zijn site te komen kijken: www.disconet.nl???

Arne gaat waarschijnlijk in januari 2000 een mini wereldreis houden. Een bestemming is in iedergeval al bekend.....Amerika.
Als een van jullie daar ook eens is geweest zijn alle mailtjes over je reis welkom.
Waar Arne verdert van houdt zal je aan hemzelf moeten vragen, maar ik geloof in iedergeval van Manon.

Manon(schrijfster) is 28 jaar en woont in Den Haag.
Ik werk al vier jaar bij de vreemdelingenpolitie en ben momenteel werkzaam al beslisser op verblijfsaanvragen.

Ik ben nog niet zo lang op het internet te vinden, plus minus een maand, maar vind het heel erg leuk, vooral deze site.
Mijn complimenten Danny....

Ik hou verder van: astrologie (ben zelf een Kreeft),lezen,Southpark en zo nu en dan een house feestje....

Ik wil me verder nog even uitlaten over deze topic....Een waanzinnig leuk initiatief CAT!!!

= Boefje =
pi_210530
Haai! Herman is de naam, ach ja, what's in a name, en voel me een beetje oud (38) tussen de rest hier. woon ook al omgeving Helmond en redelijk verslaafd aan dit forum.
Gelukkig zijn er genoeg mensen om me heen die me jong houden en actief als een beest.

Grootste probleem moet nog komen als we 19 december vertrekken naar Thailand voor een rondreis van 24 dagen. 3 (DRIE!!!!) weken zonder BB en Fok! oftwel afkicken! Gelukkig heb ik een leuke buuf die alles voor me opneemt. Alleen de telefoon niet.

Foto van Struisvogel heb ik vorig jar in Zuid-Afrika gemaakt. Prachtig beest!!! Superstom en magnifiek eigenwijs. Had ik kunnen zijn.

*** I have this condition ***
pi_210531
Ik ben Aernout, 31, werk bij een grote gloeilampen fabrikant in het zuiden des lands aan DVD-ROM drives. Verder ben ik een internet freakje en hou ik veel van reizen (zie m'n homepage).
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 19:06:00 #61
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_210532

Achtentwingtigjarige groteske blonde Adonis uit 't noorden van R'dam .. begenadigd en tevens virtuoos gitarist, evenals eeuwige klusser en beroepsmatige prutser ..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')