Ja, ik weet van die andere twee voorstel topics, ik sta daar ook tussen, maar er zijn inmiddels zoveel nieuwe erbij!
Ik als zg. fokmember ben wel geïnteresseerd in de newbies hihihi, flauw grapje hè?!
(ligt dat nog gevoelig?)
Zie er uit als 41 maar voel me nog 17. Verder eigenlijk een akelige hufter qua mens enzo, maar voel me vandaag zo vrolijk(Bianca weg, hoi hoi!) dat ik de hele wereld zou willen knuffelen.
Wel jammer dat Mona weg is
Ik vind mezelf open en eerlijk, zal dus altijd zeggen wat ik denk/voel en verder mag iedereen alles van me weten, dus bij vragen ?
m'n icq = 11361413 en mailen kun je op dannyboy@xs4all.nl
Lijkt me duidelijk
Dat is niet zo slim, want bijvoorbeeld vandaag had ik me voorgenomen op normale tijden aan het werk te gaan en om dit te forceren had ik om 9 uur een afspraak bij de kapper gemaakt. Dat is op zich ook een leuke manier om 's ochtends vroeg al actief te moeten zijn, maar om dan nog een beetje de dag door te komen moet je niet tot half zes op dit forum verblijven. Nu moet ik dus over zo'n 50 minuten in de kappersstoel zitten, en ik heb de afgelopen twee uur wel in bed gelegen echter weinig geslapen. Ik vraag niet om uw medelijden, ik stel me hier alleen even voor zoals ik ben: een beetje dom nachtwezen genaamd JayBee En, oh ja, BB-watcher. Ik hou mezelf voor dat ik kritisch ben.
en verslaafd aan FOK! ondertussen!!!!
Ik merk eigenlijk niks meer van het Newbie probleem(gelukkig)
In werkelijkheid werkt de ene zus voor de televisie (Dat zegt ze, tenminste, want ze zit in een donker achterafkamertje waar al 6 jaar niemand is geweest, dus misschien is ze allang ontslagen).
De andere zus is schrijfster (Dat zegt ze, tenminste, want om de broekriem een beetje op de juiste plaats te houden, ter hoogte van het middel ongeveer, klust ze geregeld bij als freelance journalist).
Onze hobby's bestaan uit witte wijn & ijsblokjes.
Ook ik ben heel blij vandaag, dat Bianca weg is ! Ben alleen benieuwd wie er nu voor in de plaats komt, maar dat zullen we wel gaan zien... Jammer van Mona, want ze was toch wel geinig de laatste tijd...
Nou, vanavond zal ik weer even naar jullie zwaaien !
Doeg !!!
Leuke topic trouwens
Tussen de polissen, drumsolo's en poepluiers door is er nog wel tijd over om hier te verpozen.
De meest interessante topic vind ik op dit moment Voer voor Psychologen.
Dat is ook de enige reden dat ik het wel leuk vind dat er nieuwe bewoners gaan komen in het huis. Dan kunnen we de onderwerpen daarin weer een beetje verversen.
Ik ben op dit moment werkzaam bij Versatel als BID-manager, vanaf het prille begin volg ik dit errug interessante forum. Hobbies zijn uiteraard Internet, muziek en stappen en ik kijk te vaak naar BB.
Mijn woonplaats is H'sum.
BTW ..... SATAN (natas), hoe zie je eruit dan, ik kom nog wel es in de Tag nl.
Meisje, ja vrouw voel ik me toch echt nog niet, 20. Ik studeer maar, maar hou maar ff geheim welke studie gezien het feit dat die vrij exclusief is. En heb niet echt de behoefte aan dat mensen die me kennen weten wat ik hier post, zeker gezien me topic in sexualiteit.
Voel me nu ook vrij schulidg omdat ik eigenlijk keihard hoor te studeren voor me tentamens, maar ja bent i-net verslaafd of je bent het niet.
Verder leef ik me altijd helemaal uit op de dansvloer en kan je meestal op vrijdag en zaterdag in een discotheek vinden. En ben ik stapelgek op naar de biossoop gaan.
Voor de verandering free lance tekstschrijver. Op dit moment even free, dus alle tijd voor FOK en BB.
verder zeg ik niks zonder mijn advocaat (zwarte kip)
Telling some one that he can go to hell in such a way that he is looking forward to the trip
In het dagelijks leven werkzaam voor jongeren (info en advies), maar nu vooral druk bezig met eigen bedrijf in internetdiensten en databases.
Sinds anderhalf jaar van mijn chatverslaving af, maar vorige week Fokzine ontdekt en sindssien niet meer weg te slaan. Dankzij Fokzine pas echt fanatiek naar BB gaan kijken.
Danny wat is je pincode?
quote:
op 10-29-1999 om 02:13 PM schreef JayTaph het volgende:
....woonachtig in een gat ergens vlakbij helmond..
Ojee, toch niet Lierop of zo????
Greetings Bono
It's o.k., it's allright, it's the real thing!!!
Dan ben ik als student Electrotechniek (vind mijn studie niet eens leuk ofzo) met mijn 20 jaren ook een jonkie zie ik
[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 29 Oktober 1999).]
25 jaar, pooier en filosoof. Heb mn eigen Bordeel in het mystieke Borger.
Schrijf graag onzinnige stukjes.
Grtz,
MiRR0RMaN.
quote:
op 10-29-1999 om 05:17 PM schreef Singa het volgende:
he spiegelman je kan ook je bericht editen hoor!!
Was ik al mee bezig, zoals je ziet kan ik ook kwooten....
Grtz,
MiRR0RMaN.
Verder ben ik altijd wel wat melig, vrolijk en heel open voor discussies
mZl!
Marieke aka Barbarella. Negenentwintig lentes, getrouwd met Serge. Ik werk als leerling-B-verpleegkundige in een psychiatrisch ziekenhuis en zit in mijn laatste jaar.
Films en het internet zijn mijn grootste passies.
quote:
op 10-29-1999 om 05:21 PM schreef RemCow het volgende:
Jow, ik ben dus Remco. 15 jaar, woonachtig in Zeegse (where the F* ligt dat? Nou in Noord Drenthe)
Zeegse? hmmm ik woon in Noord Drenthe (Eelde), maar ik geloof niet dat daar een Zeegse in de buurt ligt (Correct me if I'm wrong, aardrijkskunde was nooit mijn sterkste kant
Andere interesses: Film, muziek en literatuur.
Murphy
O ja, Home is.............
In een leeg hoofd past veel verstand.
Het leven is goed in het brabantse land,
het land waar mijn wieg heeft gestaan,
daar heb ik voor eeuwig mijn hart Aan verpand,
dat land doet mijn hart sneller slaan
zij purpere hei.
etc
etc
Arne is 29 jaar een echte Zeeuw en woont sinds kort samen Manon.
Arne is een afgestudeerde It-er en heeft een eigen bedrijf.
Arne maakt o.a Webpages........
Misschien vind men het leuk om eens naar zijn site te komen kijken: www.disconet.nl???
Arne gaat waarschijnlijk in januari 2000 een mini wereldreis houden. Een bestemming is in iedergeval al bekend.....Amerika.
Als een van jullie daar ook eens is geweest zijn alle mailtjes over je reis welkom.
Waar Arne verdert van houdt zal je aan hemzelf moeten vragen, maar ik geloof in iedergeval van Manon.
Manon(schrijfster) is 28 jaar en woont in Den Haag.
Ik werk al vier jaar bij de vreemdelingenpolitie en ben momenteel werkzaam al beslisser op verblijfsaanvragen.
Ik ben nog niet zo lang op het internet te vinden, plus minus een maand, maar vind het heel erg leuk, vooral deze site.
Mijn complimenten Danny....
Ik hou verder van: astrologie (ben zelf een Kreeft),lezen,Southpark en zo nu en dan een house feestje....
Ik wil me verder nog even uitlaten over deze topic....Een waanzinnig leuk initiatief CAT!!!
Grootste probleem moet nog komen als we 19 december vertrekken naar Thailand voor een rondreis van 24 dagen. 3 (DRIE!!!!) weken zonder BB en Fok! oftwel afkicken! Gelukkig heb ik een leuke buuf die alles voor me opneemt. Alleen de telefoon niet.
Foto van Struisvogel heb ik vorig jar in Zuid-Afrika gemaakt. Prachtig beest!!! Superstom en magnifiek eigenwijs. Had ik kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |