abonnement Unibet Coolblue
pi_56733616
Mijn laatste post in 't vorige topic:
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:41 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

jullie zijn toch de mods? te beoordeling van de mods zou ik zeggen.

Input is altijd goed, ik stel een vraag aan jullie. Ik zou het leuk vinden als er meegedacht wordt ipv alleen een idee droppen in de hoop dat er iets mee gedaan wordt.
quote:
fok!Users die op marktplaats reageren, reageren in de praktijk ook altijd op fok! User die alleen op marktplaats reageren zijn zich niet eens bewust van de fok! advertentie. een link in een MP advertentie wordt niet toegestaan, tenzij men betaalt.
Oh, ik ben hier niet zo zeker van hoor. Er zijn een hoop mensen die lurken op FOK! en de drempel om je te registreren om te reageren wordt wel heel erg hoog als dat totaal niet meer hoeft omdat er in een topic een link staat naar een site waar je zo kunt bieden.
quote:
een fokuser die een V&A advertentie en daarbij een marktplaats advertentie met het zelfde product opent is nog altijd een fok!user die gebanned kan worden. mocht het mis gaan.
Wat heeft FOK! dan met verkopen op marktplaats te maken Helemaal niets. Als 2 FOK! users ergens anders mot krijgen is het nogal vreemd om iemand hier een ban voor te geven.
quote:
dan moet met dat for once and for all vastleggen in de policy's dan is deze hele discussie niet nodig.
Dat vind ik persoonlijk onzin. Ik vind het niet nodig om zoiets een verplichting te maken.
Ik heb ook niets tegen op een discussie .
ijs_beer fan!
pi_56735015
Eensch met NK, geen links naar MP/ebay. Je verkoopt/koopt iets op FOK!, niet op mp/ebay, juist omdat je daarvoor kiest.
bye
pi_56735868
@ Het_biertje, waarom moest je nou per sé dat marktplaats linkje erbij zetten?
Kun je niet gewoon normaal reageren op de punten die gegeven zijn ipv net na een (of eik tijdens) een discussie toch je eigen zin doordrijven?
ijs_beer fan!
pi_56736976
teeveepee
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 01:05:48 #6
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56740141
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 19:37 schreef NanKing het volgende:
Mijn laatste post in 't vorige topic:
[..]


Input is altijd goed, ik stel een vraag aan jullie. Ik zou het leuk vinden als er meegedacht wordt ipv alleen een idee droppen in de hoop dat er iets mee gedaan wordt.
Alleen droppen? ik onderbouw het toch ?
quote:
Oh, ik ben hier niet zo zeker van hoor. Er zijn een hoop mensen die lurken op FOK! en de drempel om je te registreren om te reageren wordt wel heel erg hoog als dat totaal niet meer hoeft omdat er in een topic een link staat naar een site waar je zo kunt bieden.
Kom je wel eens op marktplaats? 80% van de bieders heeft nog nooit van vergelijkingsite gehoord laat staan van fok!
quote:
Wat heeft FOK! dan met verkopen op marktplaats te maken Helemaal niets.
Tuurlijk wel. dat is toch het hele punt van deze discussie?
quote:
Als 2 FOK! users ergens anders mot krijgen is het nogal vreemd om iemand hier een ban voor te geven.
Ik bedoelde dat het dan gaat zowel om het het artikel dat op fok! alsop marktplaats wordt aangeboden.
fok!user a verkoopt iets op fok! en dropt het linkje in de v&a advertentie. fok!user b reageert via fok! op de marktplaats advertentie ( wat al zelden voorkomt, kijk maar naar mijn videokaart topic, niemand behalve marktplaats gebruikers boden op de MP advertentie. ) de deal loopt mis en de fok! user wordt erop aangesproken.

Jij denkt dat een fok!lurker de advertentie op fok! ziet en via de marktplaats advertentie gaat bieden en zodra het mis gaat zich gaat registreren om te klagen iets met een drempel zei je? beetje far-fetched 1 op de 100? ik acht de kans klein.
quote:
Dat vind ik persoonlijk onzin. Ik vind het niet nodig om zoiets een verplichting te maken.
Ik heb ook niets tegen op een discussie .
ok zullen we het gewoon eens gaan toestaan dan? je kunt het altijd nog terug draaien.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 01:10:23 #7
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56740190
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:23 schreef NanKing het volgende:
@ Het_biertje, waarom
omdat.
quote:
Kun je niet gewoon normaal reageren op de punten die gegeven zijn ipv net na een (of eik tijdens) een discussie toch je eigen zin doordrijven?
jawel!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 01:56:47 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_56740524
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:01 schreef NanKing het volgende:
Dat plaatjes op 2 verschillende hosts geupload moeten worden zie ik echt het probleem niet van, je zet je advertientie ook op 2 verschillende plaatsen dus dat extra klikje bij xt.to kan er dan ook nog wel bij.

Hoe zien jullie dat voor je, alleen 'goede' advertenties? Wat is het criterium volgens jullie daarvoor?

Ik voorzie iig een wilgroei aan topics waar de TS in geen velden of wegen meer te bekennen is.
Er gaat veel te veel buiten FOK! om waar de mods totaal geen kijk meer op hebben.
Daarbij komt ook nog eens het volgende: Stel je voor iemand plaatst een topic op FOK! met een linkje naar marktplaats, een user reageert op marktplaats en handelt het verder af via de mail. Er gaat iets mis met de verkoop/user is niet tevreden/vul maar in, en komt bij mij in mijn PM met de mededeling dat hij/zij is opgelicht.
Ik kan er dan helemaal niets meer van zeggen want het is op marktplaats afgehandelt.

Om te voorkomen dat je niet geloofd wordt als je zegt dat er op MP hoger is geboden, kun je ook je artikel alleen op FOK! zetten ipv andere veilingsites.
Biertje, schei verdomme eens uit
Je weet dondersgoed waarom die regel ooit is ingesteld.
Dit is gewoon de spijker op zijn kop en dat weet je zelf dondersgoed.
Dus ik zet bij deze een streep onder deze discussie, waar ik echt van jou als allerlaatste had verwacht dat je hem zou starten.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 15 februari 2008 @ 10:12:45 #9
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56743440
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 01:56 schreef buzzer het volgende:

[..]

Biertje, schei verdomme eens uit
huh ? was it something i said?
quote:
Je weet dondersgoed waarom die regel ooit is ingesteld.
nee? refresh my memory.
quote:
Dit is gewoon de spijker op zijn kop en dat weet je zelf dondersgoed.
zeg eens. ik probeer V&A niet onderuit te halen.
Ik wilde echter alleen een puntje aanstippen.
quote:
Dus ik zet bij deze een streep onder deze discussie, waar ik echt van jou als allerlaatste had verwacht dat je hem zou starten.
Volgens mij vroeg nanking mij deze discussie op een correcte wijze voort te zetten
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:45:32 #10
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_56745792
Kan [TK] compact discs weer open?
je moeder is m'n broer
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:12:05 #11
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_56749105
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_56750501
Beide gedaan .
ijs_beer fan!
pi_56751833
[TK] Maxtor DiamondMax 21 500gb 2x!
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:02 schreef NanKing het volgende:
Vraagprijzen zijn alleen niet veplicht, realistische vraagprijzen zijn verplicht.
Dus vermeld even wat je er ongeveer wil hebben. FOK! is geen veilingsite dus zomaa wat bieden is niet toegestaan.
Dit meen je toch niet Nanking? Dus een lage vraagprijs mag niet wnt het moet hier geen veiling worden? please zeg me dat het een grapje is?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:09:21 #14
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56751893
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:04 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dit is niet plots een probleem, je bent hier al eerder voor op je vingers getikt.
niet waar. ik mocht geen vraagprijzen meer in de TT verwerken. Ik doe niks illegaals. Jij bent niet consequent.
quote:
Als je verder wil praten kun je in FB komen.
daar word ik genegeeerd.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:15:13 #15
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56752166
De vraagprijzen in de TT waren niet het probleem, de onrealistische vraagprijzen waren 't probleem.
Je weet dondersgoed dat het hier geen veilingsite is. Als jij iets aanbiedt voor 10 euro en ieand biedt al gelijk 15 euro en jij zegt 'ik wacht nog even af' dan is dat niet conform met de policy.

Kun je mij even uitleggen waar ik niet consequent ben? Dat ik niet gelijk op je nek sprong toen ik die edit maakte is trouwens omdat ik toch niet kan ruiken van te voren dat jij die 10 euro als opbod prijs gebruikt en het gewoon door wil laten lopen tot dat je er 70 euro voor krijgt?
Een richtprijs is een prijs wat ji er ongeveer voor wil hebben als er toevallig hoger geboden wordt kan dat, maar als je elk topic wat je opent een verkapt-bied-maar-wat-topic laat worden, vind ik dat niet kunnen.
ijs_beer fan!
pi_56752239
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:15 schreef Het_Biertje het volgende:
goh;
[..]
quote:
Als je besluit te verkopen tegen opbod is het niet toegestaan om bij een bod dat hoger is dan jouw startbod te vragen om een hoger bod omdat je het bod te laag vind. Je had dan bij het openen van je topic beter moeten bedenken wat
je voor je product had willen ontvangen.
Goh.
Als er 50 euro (op iets van een richtprijs van 10 euro) geboden wordt en jij zeg 'gaat lekker' betekent dat voor mij dat je een hoger bod wil dus niet akkoord bent met de gevraagde prijzen, dus je vraagt een hogere prijs.
ijs_beer fan!
pi_56752276
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:26:39 #19
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56752299
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:20 schreef NanKing het volgende:
De vraagprijzen in de TT waren niet het probleem, de onrealistische vraagprijzen waren 't probleem.
Je weet dondersgoed dat het hier geen veilingsite is. Als jij iets aanbiedt voor 10 euro en ieand biedt al gelijk 15 euro en jij zegt 'ik wacht nog even af' dan is dat niet conform met de policy.
jawel;
quote:
Geef bij te verkopen artikelen altijd een richtprijs of, als je tegen opbod wil verkopen, een startbod.
quote:

Kun je mij even uitleggen waar ik niet consequent ben? Dat ik niet gelijk op je nek sprong toen ik die edit maakte is trouwens omdat ik toch niet kan ruiken van te voren dat jij die 10 euro als opbod prijs gebruikt en het gewoon door wil laten lopen tot dat je er 70 euro voor krijgt?
zeker weten? bij het HDD topic, die jij gesloten en ongetwijfeld bekeken hebt stond ook echt 'bieden van af' ?
quote:
Een richtprijs is een prijs wat ji er ongeveer voor wil hebben als er toevallig hoger geboden wordt kan dat, maar als je elk topic wat je opent een verkapt-bied-maar-wat-topic laat worden, vind ik dat niet kunnen.
waar ligt precies het probleem eigenlijk?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:27:21 #20
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56752319
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:24 schreef NanKing het volgende:

[..]


[..]

Goh.
Als er 50 euro (op iets van een richtprijs van 10 euro) geboden wordt en jij zeg 'gaat lekker' betekent dat voor mij dat je een hoger bod wil dus niet akkoord bent met de gevraagde prijzen, dus je vraagt een hogere prijs.
en nog steeds staat er in de policy dat men per opbod mag verkopen.
pi_56752552
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:27 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

en nog steeds staat er in de policy dat men per opbod mag verkopen.
Ikvind die 2 regels in de policy elkaar tegenspreken, daarom neem ik 't even mee naar achteren voor helderheid.
Ik kom er op terug.
ijs_beer fan!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:40:44 #22
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_56752675
fijn.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:11:58 #23
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_56753367
[TK] 4x eettafel stoel mag dicht. Verkocht (via Marktplaats dan).
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_56753538
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:11 schreef JeOma het volgende:
[TK] 4x eettafel stoel mag dicht. Verkocht (via Marktplaats dan).
Done
ijs_beer fan!
pi_56764241
Hey NanKing, ik snap dat je lekker overijverig je eigen straatje schoon probeert te houden maar als je een beetje oplet zal je zien dat zeezout's 48h ban al over was. Hij was nog niet unbanned op zijn originele account, maar dat betekent niet dat je ook kloons moet bannen die posten na die afkoelperiode. Dus wees een grote meid, en gooi dat topic gewoon weer open .
We'll keep on whispering our mantras.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')