Oke mensen eerste Reverse verslag van de dag. Ga ervoor zitten!

Om 23.30u reden we Antwerpen binnen. Weg was zo te vinden. Eenmaal bij sportpaleis aan een steward gevraagd waar we konden parkeren. Ze wees ons de weg. Daar aangekomen kregen we van de parkeerwachter te horen: vol. We moesten naar een andere parkeerplek gaan. Daar aangekomen kregen we wederom van de bewaking te horen: vol. Lekker geïnformeerd van elkaar, lekker kut geregeld! Wederom naar een ander parkeerveld begeleid waar plek zou zijn. Daar aangekomen: vol :’) … Dus wij: ja Jezus we worden van jut naar jet gestuurd en alles is toch vol! Houden jullie wel op de hoogte. Naja we mochten toen aan de kant van de weg parkeren bij t parkeergebied. Dat gedaan en na een half uur rond te hebben gereden konden we naar t sportpaleis.
Waren binnen 1 minuut binnen, dat is dan weer wel fijn. Het was toen 00.00u
Kluisje geregeld en hup.
We kwamen binnen in de Lottoarena. Dit moest ook, omdat dit de ingang was voor de mensen met een FRS kaartje ofzo. De lotto arena is een extra, kleiner, bouwwerk aan het sportpaleis. Deze 2 zitten aan elkaar via een loopbrug. Wij liepen via een gang naar de zaal. Noisecontrollers was toen net aan het draaien.
Daar aangekomen zagen we dat er voor de ingang van de zaal, deze was via 4 klapdeuren, een hele lange rij stond. Moesten we dus 10 minuten wachten voordat we die zaal in konden! Ik had al zo voorgevoel dat dit de hele avond zo kon zijn. De mensen werden door de bewaking mondjesmaat binnengelaten. Eenmaal binnen lekker uit mn dak gegaan. Geluid was niet super, maar goed genoeg om lekker te genieten! Veel mensen stonden stil. Erg jammer. De zaal was in zn gehaal zwart met waar de DJ stonden een groot scherm bestaand uit kleine lampjes die opzwepende beelden lieten zien en de lasers. Je voelde je net in een grote discotheek waar een hardstyle feest werd gehouden. Zie het als een Matrixx (xxlelaror) maar dan in een zaal die hoger is en zo scherm. En dan alles zwart.
Headhunterz zette een dodelijke set neer, heerlijk! Rond een uur of 01.45u gingen we een kijkje nemen in het sportpaleis (hoofdzaal) zelf. Ook omdat Coone er draaide, wilde iemand van de groep zien.
We volgde het bord: Sportpaleis. Kwamen we aan bij een deur. Wij daar in. Moest je iets van 8 trappenstelsels omhoog. Daarna kwamen we ergens bovenin waar dus die loopbrug was. Wij daarover. Eenmaal aan de overkant moesten we via een parkeerdek ofzo weer een stuk naar beneden lopen. Heel vaag. Je brak ook zowat je nek omdat dat beton door het vocht fucking glad was! Voorzichtig aan naar beneden lopen. Eenmaal beneden (en 15 minuten later) kwamen we op de bovenste ring. We moeten via de tribunes naar beneden. Wederom superdruk! Je kond via de tribunes niet zomaar het veld op. Daarvoor waren er maar een paar plekken dat je dat wel kon. Na even zoeken gevonden.
Coone draaide samen met Ruthless. Zaal zag er netjes uitgekleed uit. Alleen veel stilstaande mensen. Na 5 minuten viel het ons al gelijk op… Het geluid! Sléééééécht! Gewoon dof bassloos geluid. Volgens ons waren een paar boxen uitgevallen ofzo, want kan je gewoon niet laten horen. Klinken mijn bassloze Trustboxen nog beter bij. Het geluid bleef echter wel gewoon zo…Blijkbaar was dat dus hét geluid. We wisten niet hoe snel wel we het sportpaleis uitmoesten om weer terug te gaan naar de Lotto Arena. Na wederom dat dolhof terug gelopen te hebben daar de avond verder beleefd. Daar was het geluid tenminste nog te pruimen. Je kon gewoon met elkaar praten. Nu hoeft van mij dat geluid ook niet knetterhard hoor, ik vond dat wel een mooie volume. Alleen bij sommige nr’s is een wat harder geluid net wat intenser dan dit. Ik kon er in ieder geval mee leven. Ondertussen ook gegeten. 5 euro voor een minipizza en 3 euro voor een worstenbroodje. Formaten waren wel wat groter maar voor het kwaliteit echt te duur. Oké je hoeft niks culinairs te verwachten op zo feest, maar toch!
Brennan Heart draaide supergoed, Activator en Zatox vond ik maar wat slapjes, kon véél ruiger. Begonnen soft maar eindigde lekker! Korsakoff was ook goed te doen. Maakte veel mixfoutjes maar ach, de nummers maakte veel goed. Veel klassieke hardcore nummers, lekker! Panic en Evil Activities zette ook een gruwelijke set neer, kon niet stil blijven staan! Begin van Promo nog meegepikt waarna we naar huis gingen. Om 06.15u weg en om 07.30u in de auto. Weg was in Antwerpen leeg dus we waren zo op de snelweg én thuis. Om 08.15 kroop in mn bed in. Wel zo lekker met de auto, dat sochtends terugtreinen en alles ben ik nu wel zat, duurde het paar uur voordat je thuis was.
Uiteindelijke gedachte zijn jammer. Ik heb in de Lottoarena super naar mn zin gehad. Goede sfeer, uit mn dak gegaan op goeie sets, natuurlijk knusser, maar het is niet de hoofdzaal. Dat was om te huilen zo slecht qua geluid. Zo avond met lekker uit mn dak gaan in de Lotto arena kan ik ook in Nederland bij verschillende (kleinere) feestjes waar topdjs draaien. Ik noem een Zalinaz, Matrixx en nog een paar discotheken die wel is van dat soort feesten organiseren met topDJ’s.
Weg tussen de 2 zalen was 1 grote doolhof, mensen stonden stil die mondjesmaat loskwamen, parkeren om te huilen! Kon goed zijn mits ze bewakers op de hoogte hielen!
Nog iets, iedere keer als er ergens een set voorbij was en in de andere zaal begon er weer één met een favoriete Dj was er een complete volksverhuizing tussen de zalen. Dus als je ff naar de plee ging en je kwam terug stond je dus weer doodleuk 10 minuten in de rij voor de zaal. Echt absurd!
Wc is trouwens 50 cent per keer. Geld betalen voor de wc, moet ook niet kunnen op zo feest.
Nee jammer en helaas, geef mij maar gewoon Nederland!