abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56947736
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:07 schreef warezguy05 het volgende:
dat waait wel weer over
de melbourne shuffle moet dood
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_56947787
Die reacties van de kinderen "goed nummer!" "mooi liedje" "die dansje is niet zo vet, maar de nummer is hard!!!" "dit is hardstyle!"
  zondag 24 februari 2008 @ 15:22:57 #203
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_56948067
Iemand die de track (los) van deze samples heeft (brakke kwaliteit.. ) of de namen er van weet

http://rapidshare.com/files/93255857/test1.wav.html
http://rapidshare.com/files/93255911/test2.wav.html

poging #2
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_56948859
Oke mensen eerste Reverse verslag van de dag. Ga ervoor zitten!

Om 23.30u reden we Antwerpen binnen. Weg was zo te vinden. Eenmaal bij sportpaleis aan een steward gevraagd waar we konden parkeren. Ze wees ons de weg. Daar aangekomen kregen we van de parkeerwachter te horen: vol. We moesten naar een andere parkeerplek gaan. Daar aangekomen kregen we wederom van de bewaking te horen: vol. Lekker geïnformeerd van elkaar, lekker kut geregeld! Wederom naar een ander parkeerveld begeleid waar plek zou zijn. Daar aangekomen: vol :’) … Dus wij: ja Jezus we worden van jut naar jet gestuurd en alles is toch vol! Houden jullie wel op de hoogte. Naja we mochten toen aan de kant van de weg parkeren bij t parkeergebied. Dat gedaan en na een half uur rond te hebben gereden konden we naar t sportpaleis.
Waren binnen 1 minuut binnen, dat is dan weer wel fijn. Het was toen 00.00u
Kluisje geregeld en hup.

We kwamen binnen in de Lottoarena. Dit moest ook, omdat dit de ingang was voor de mensen met een FRS kaartje ofzo. De lotto arena is een extra, kleiner, bouwwerk aan het sportpaleis. Deze 2 zitten aan elkaar via een loopbrug. Wij liepen via een gang naar de zaal. Noisecontrollers was toen net aan het draaien.

Daar aangekomen zagen we dat er voor de ingang van de zaal, deze was via 4 klapdeuren, een hele lange rij stond. Moesten we dus 10 minuten wachten voordat we die zaal in konden! Ik had al zo voorgevoel dat dit de hele avond zo kon zijn. De mensen werden door de bewaking mondjesmaat binnengelaten. Eenmaal binnen lekker uit mn dak gegaan. Geluid was niet super, maar goed genoeg om lekker te genieten! Veel mensen stonden stil. Erg jammer. De zaal was in zn gehaal zwart met waar de DJ stonden een groot scherm bestaand uit kleine lampjes die opzwepende beelden lieten zien en de lasers. Je voelde je net in een grote discotheek waar een hardstyle feest werd gehouden. Zie het als een Matrixx (xxlelaror) maar dan in een zaal die hoger is en zo scherm. En dan alles zwart.
Headhunterz zette een dodelijke set neer, heerlijk! Rond een uur of 01.45u gingen we een kijkje nemen in het sportpaleis (hoofdzaal) zelf. Ook omdat Coone er draaide, wilde iemand van de groep zien.

We volgde het bord: Sportpaleis. Kwamen we aan bij een deur. Wij daar in. Moest je iets van 8 trappenstelsels omhoog. Daarna kwamen we ergens bovenin waar dus die loopbrug was. Wij daarover. Eenmaal aan de overkant moesten we via een parkeerdek ofzo weer een stuk naar beneden lopen. Heel vaag. Je brak ook zowat je nek omdat dat beton door het vocht fucking glad was! Voorzichtig aan naar beneden lopen. Eenmaal beneden (en 15 minuten later) kwamen we op de bovenste ring. We moeten via de tribunes naar beneden. Wederom superdruk! Je kond via de tribunes niet zomaar het veld op. Daarvoor waren er maar een paar plekken dat je dat wel kon. Na even zoeken gevonden.

Coone draaide samen met Ruthless. Zaal zag er netjes uitgekleed uit. Alleen veel stilstaande mensen. Na 5 minuten viel het ons al gelijk op… Het geluid! Sléééééécht! Gewoon dof bassloos geluid. Volgens ons waren een paar boxen uitgevallen ofzo, want kan je gewoon niet laten horen. Klinken mijn bassloze Trustboxen nog beter bij. Het geluid bleef echter wel gewoon zo…Blijkbaar was dat dus hét geluid. We wisten niet hoe snel wel we het sportpaleis uitmoesten om weer terug te gaan naar de Lotto Arena. Na wederom dat dolhof terug gelopen te hebben daar de avond verder beleefd. Daar was het geluid tenminste nog te pruimen. Je kon gewoon met elkaar praten. Nu hoeft van mij dat geluid ook niet knetterhard hoor, ik vond dat wel een mooie volume. Alleen bij sommige nr’s is een wat harder geluid net wat intenser dan dit. Ik kon er in ieder geval mee leven. Ondertussen ook gegeten. 5 euro voor een minipizza en 3 euro voor een worstenbroodje. Formaten waren wel wat groter maar voor het kwaliteit echt te duur. Oké je hoeft niks culinairs te verwachten op zo feest, maar toch!
Brennan Heart draaide supergoed, Activator en Zatox vond ik maar wat slapjes, kon véél ruiger. Begonnen soft maar eindigde lekker! Korsakoff was ook goed te doen. Maakte veel mixfoutjes maar ach, de nummers maakte veel goed. Veel klassieke hardcore nummers, lekker! Panic en Evil Activities zette ook een gruwelijke set neer, kon niet stil blijven staan! Begin van Promo nog meegepikt waarna we naar huis gingen. Om 06.15u weg en om 07.30u in de auto. Weg was in Antwerpen leeg dus we waren zo op de snelweg én thuis. Om 08.15 kroop in mn bed in. Wel zo lekker met de auto, dat sochtends terugtreinen en alles ben ik nu wel zat, duurde het paar uur voordat je thuis was.

Uiteindelijke gedachte zijn jammer. Ik heb in de Lottoarena super naar mn zin gehad. Goede sfeer, uit mn dak gegaan op goeie sets, natuurlijk knusser, maar het is niet de hoofdzaal. Dat was om te huilen zo slecht qua geluid. Zo avond met lekker uit mn dak gaan in de Lotto arena kan ik ook in Nederland bij verschillende (kleinere) feestjes waar topdjs draaien. Ik noem een Zalinaz, Matrixx en nog een paar discotheken die wel is van dat soort feesten organiseren met topDJ’s.
Weg tussen de 2 zalen was 1 grote doolhof, mensen stonden stil die mondjesmaat loskwamen, parkeren om te huilen! Kon goed zijn mits ze bewakers op de hoogte hielen!
Nog iets, iedere keer als er ergens een set voorbij was en in de andere zaal begon er weer één met een favoriete Dj was er een complete volksverhuizing tussen de zalen. Dus als je ff naar de plee ging en je kwam terug stond je dus weer doodleuk 10 minuten in de rij voor de zaal. Echt absurd!
Wc is trouwens 50 cent per keer. Geld betalen voor de wc, moet ook niet kunnen op zo feest.
Nee jammer en helaas, geef mij maar gewoon Nederland!
pi_56949076
klinkt niet echt heel positief allemaal...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 24 februari 2008 @ 16:10:14 #206
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_56949120
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:59 schreef renz0r het volgende:
Oke mensen eerste Reverse verslag van de dag. Ga ervoor zitten!

-verhaal-
Goed en helder verslag met kritiekpunten die ik tot nu toe overal lees. In eerste instantie zou ik zelf ook gaan maar ben blij dat we toch afgehaakt zijn gezien de reis die we voor deze "middelmaat" zouden gemaakt hebben.

Daarom volgende week gewoon fijn naar de matrixx
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 24 februari 2008 @ 16:15:59 #207
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_56949291
Vorig jaar naar Sensation Black geweest in het Sportpaleis, en daar was het geluid ook absoluut bagger. Dat was voor mij dus ook de reden om niet naar Reverze te gaan
Tics van je petten.
pi_56949543
kvond de main wel te doen, alleen bij sommige platen was wel slecht.
tatanka draaide wilde gullie bass? nou nou wat een bass .
had trouwens nog een stukje opgenomen, anyone hoe dit nummer heet:
http://media.putfile.com/stukje-hs
  zondag 24 februari 2008 @ 16:51:46 #209
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_56950105
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:24 schreef luckass het volgende:
kvond de main wel te doen, alleen bij sommige platen was wel slecht.
tatanka draaide wilde gullie bass? nou nou wat een bass .
had trouwens nog een stukje opgenomen, anyone hoe dit nummer heet:
http://media.putfile.com/stukje-hs
Is dat niet het Reverze anthem (noisecontrollers remix)? Zo aan die toontjes te horen.

Had 'm gister ook al op cd gekregen van de Peppermill resident
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_56950140
Als ik dit zo lees ben ik blij dat we niet gegaan zijn.

Hoe zat het trouwens met de VIP voorzieningen, las op PF dat de champagne, de gratis 'gadget' en het eten ver te zoeken waren?

Slecht geluid, slechte bewegwijzering, in de rij staan om een zaal in te kunnen, parkeerproblemen etc.. dat kan echt niet op een feest. Gelukkig hebben we in Nederland b2s en Q-dance.

Klinkt als een kutlocatie dat Sportpaleis.
pi_56950147
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:51 schreef LeonH het volgende:

[..]

Is dat niet het Reverze anthem (noisecontrollers remix)? Zo aan die toontjes te horen.

Had 'm gister ook al op cd gekregen van de Peppermill resident
bedankt, ik had alleen de orginele van dark-e, vandaar
pi_56950174
mja, ben 17 dus nog ff wachten voor feestjes in nederland. Enige minpuntje was toch wel de rij voor NC / korsakoff. Andere klachten weinig van gemerkt..
pi_56950593
Ene kant toch blij dat ik niet gegaan ben
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 24 februari 2008 @ 17:58:51 #214
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_56951452
Trance Energy was ook matig. Main was wel mooi aangekleedt en heb tijdens Ferry, Marco V en Tiësto lekker staan zweven. Maar voor de rest was het een behoorlijke aanfluiting.

Over twee weken Headhunterz in Pruim Zevenhuizen!
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  zondag 24 februari 2008 @ 18:27:06 #215
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_56951920
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
GVD, stelletje sjaak-afhakers we zouden dus met z'n 3-en naar Jones & B-Front @ Bays gaan, haakt er 1 kameraad af... dus dan haakte de ander ook maar af en ging het hele feestje niet door

heb maar thuis op de bank tv en dvd gekeken tot na 2-en
Zeg me plzz dat het niet waar is, bays!!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  zondag 24 februari 2008 @ 19:02:36 #216
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56952558
reverze viel al met al flink tegen laatste keer gelijk. verdere uitleg volgt morgen als ik deze deceptie heb verwerkt
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 24 februari 2008 @ 19:33:22 #217
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_56953171
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:10 schreef NLS04 het volgende:
In eerste instantie zou ik zelf ook gaan maar ben blij dat we toch afgehaakt zijn gezien de reis die we voor deze "middelmaat" zouden gemaakt hebben.

Daarom volgende week gewoon fijn naar de matrixx
x 2
Wat je vindt, ...
pi_56953226
T was mn eerste grote feest, dus ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal.
Kan 't alleen maar beter volgende keer .
pi_56953230
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

x 2
x 3 !
pi_56953877
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:36 schreef 16meter het volgende:

[..]

x 3 !
X4

FOKMEETING!!!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_56954325
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Zeg me plzz dat het niet waar is, bays!!
al die paupers of weet ik veel wat er komt boeien me totaal niet als we gegaan waren, waren we gegaan voor Jones & B-Front, voor Fuck It van 2 Sidez
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

X4

FOKMEETING!!!
X5

staat wel een soort van op de planning
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 24 februari 2008 @ 20:31:21 #222
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56954340
Reverze samenvatting
1. Geluid in de main was om te huilen wij stonden vooraan en wij konden een mp3 van iemands telefoon redelijk luisteren DRAMA
2. Geluid Lotto Arena dik in orde en in de vip ook
3. VIP - Het buffet wat maar een uur staat de keychain en timetables die er niet voor iedere vip waren +punt de gratis WC
4. Sportpaleis Doolhof - hadden wij nog geluk dat we via de VIP van zaal naar zaal konden
5. Sfeerloze mensen. bij deepack (toch altijd goed voor een feestje) stond iedereen vooraan stil
6. Wel een mooie aankleding van het podium in de main.
7. Noisecontrollers, Headhunterz, scope, wildstylez, panic vs evil activities
8. 2 vechtpartijen geizen 1 hele grote bij deepack de intro en de andere een kleintje op de tribune
9. Hitte in de main
Conclusie: het was wel aardig maar voor mij nooit meer reverze

als ik me nog dingen bedenk dan laat ik het nog weten

Sethje twas wel gezellig kerel en scope + mayo ook natuurlijk

P.S. Weet iemand hoe dat hardcore nr heet met de tekst: Give us this day all that you showed me...... till thy kingdom come

Dodelijk vet nr is dat
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_56954386
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
reverze viel al met al flink tegen laatste keer gelijk. verdere uitleg volgt morgen als ik deze deceptie heb verwerkt
Om je maar even voor te zijn
De VIP was op sommige punten wel netjes geregeld. Onze parkeerplaats wacht practisch voor de deur, dus vanuit de auto stonden we binnen 10 minuten aan de bar, inc door de metaaldetector en ons kaartje laten controleren en mijn jas op laten hangen door de prachtige mooie belgse meisjes daar

De champagne was wel leuk detail, maar dat hoef ik niet elk feest te drinken. Doe mij maar een lekker biertje ! Nadat we het eten hadden gevonden hebben we nog een paar bammetjes met groenvoer naar binnen gewerk. Verder kon je kiezen uit iets pittigs/vettigs... soep en nog wat dingen. Maar toen we voor de 2de keer terug kwamen in de VIP en ik honger begon te krijgen was alles weg

De goodie was een waaier (welke we in de jassen hadden achtergelaten), welke je wel nodig had daar. WAT EEN HITTE!

Verders over de DJ's. Noisecontrollers en headhunterz draaide prima setjes. Achter ons tijdens HH stond een belg, die kende echt elk nummer wat hij draaide bij de eerste toon. En wat een energie had die kerel. Wat een held

Scope draaide ook een heerlijk setje, en wat een ruimte en frisse lucht in de VIP zeg! Echt een verademing.
Daarna bij Deepack en de Donkeys wezen kijken, wat maar een ruk bagger KUT geluid in de main zeg. Allemaal standbeelden voor mijn neus en weinig sfeer, waar ik normaal de sfeer bij Deepack altijd geweldig vind, viel het nu maar beetje tegen door de sfeer die het publiek uitstraalde. (Veel te veel mooiboys die maar beetje staan met hun kruisjes om hun nek)

Erna nog even gezeten en het laatste stukje Panic vs Evil Activities meegemaakt, weer eens even een paar belgen laten zien hoe je moet hakken !! En tenslotte rond kwart over 6 naar huis gegaan om voor 7en heerlijk in mijn bed te gaan slapen !

Kortom nooit meer belgie en sportpaleis!!
Partyagenda;
Outdated....
  zondag 24 februari 2008 @ 20:35:25 #224
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_56954424
en nu staat het er 2 keer en was je me net niet voor
pi_56954516
In de Lottoarena hadden ze in een hoek een tent neergezet die nevel spoot om mensen af te koelen. Was rond die tent ook lekker fris.

Ik vond t sowieso in de Lotto arena goed uit te houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')