Supermooi nummer! De remix van M.a.n.d.y. vs Booka Shade vind ik zelf iets toffer.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Ouwesok het volgende:
In 1981 verscheen in de hitparade een plaatje dat nog steeds in de boeken staat als meest absurde eendagsvlieg ooit. De artieste mag niet als eendagsvlieg aangemerkt worden, maar is eerder bekend als performance-kunstenares met een eenmalige uitglijder richting het platenpubliek. Later zou ze nog samenwerken met onder andere Jean-Michel Jarre (Zoolook)
Geniet eens van Laurie Anderson met O Superman
Voor wie 'r mooi vindt, ze is getrouwd met rock&roll-legende Lou Reed
briljant!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Ouwesok het volgende:
In 1981 verscheen in de hitparade een plaatje dat nog steeds in de boeken staat als meest absurde eendagsvlieg ooit. De artieste mag niet als eendagsvlieg aangemerkt worden, maar is eerder bekend als performance-kunstenares met een eenmalige uitglijder richting het platenpubliek. Later zou ze nog samenwerken met onder andere Jean-Michel Jarre (Zoolook)
Heeft ook nog met Peter Gabriel samengewerkt (het nummer This Is The Picture op het album So).quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:56 schreef Ouwesok het volgende:
Ja, echt een VRESELIJK FOUT nummer. Dat was echt het toppunt vond ik. Zeker omdat die gast serieus dacht dat hij een goed nummer had gemaakt. Wist gelijk al dat het een 1dagsvlieg zou zijn. Pff.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:15 schreef J.Herrer het volgende:
Paar jaar geleden was er ook zo'n gast met zo'n nummer 'Fuck you' geloof ik.. in elke zin zei ie wel Fuck
Simon - Vakkenvuller was daar een parodie op, en later kwam er ook zo'n wijf met zo'n soort nummer
Die hebben anders begin dit jaar best een leuk album uitgebracht, maar daar staan inderdaad geen hits op.quote:
Ja weet ik, heb ze enkele dagen terug ff gegoogled. Maar het is voor ons in Nederland wel een ééndagsvlieg.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die hebben anders begin dit jaar best een leuk album uitgebracht, maar daar staan inderdaad geen hits op.
Eamonquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, echt een VRESELIJK FOUT nummer. Dat was echt het toppunt vond ik. Zeker omdat die gast serieus dacht dat hij een goed nummer had gemaakt. Wist gelijk al dat het een 1dagsvlieg zou zijn. Pff.![]()
Geen idee meer hoe die heet trouwens...Iets van Emo ofzo?
edit. Had dus wel een idee.![]()
Is dat die ene 'I'm gonna send him to outta space, to find another race' ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef Misstique het volgende:
Babylon Zoo met Spaceman vond ik geweldig:
[ afbeelding ]
Out Of Space van The Prodigy? Of het originele nummer?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:45 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is dat die ene 'I'm gonna send him to outta space, to find another race' ?
edit: niet dus, damn ik zoek al tijden naar dat nummer
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Prodigyquote:Het album had nog enkele singles, waarvan Out of Space (met een sample van Max Romeo's reggaenummer I Chase the Devil) ook de doorbraak van The Prodigy betekende in Nederland en België.
Max Romeo - Chasing the devil, een Lee Sratch Perry produktie van ergens vroeger. Hier te lande nooit bekend geworden waardoor Max Romeo als een geendagsvlieg mag worden beschouwd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:57 schreef J.Herrer het volgende:
Origineel denk ik, prodigy kan het iig niet zijn want het was gezongen door een rasta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |