abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210462
Uit de post die Karin gekrgen heeft, begint ze te begrijpen dat de buitenwereld het gevoel heeft dat ze een verhoding heeft met Maurice..

Ze is daar duidelijk over aan het nadenken!

Hoe zou ze daar op gaan reageren?

Zou ze zich gaan realiseren hoe dit op haar kinderen overkomt?
Nee, ze bagatelliseert het al..."ik vind het fijn dat ze (de schrijver van de brief) er doorhen prikt.."

...als je prutje maar goed zit..
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:09:00 #2
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_210463
Vraag me toch af hoe haar huwelijk is hoor! Zou ze echt niet doorhebben hoe ze overkomt?

Stel dat ik met een ander ga zitten tongen op tv! Zou m'n partner een kanon afschieten op dat hele huis!

Groowwwl!

pi_210464
Bart vertelde net dat t hem niks kan schelen wat de buitenwereld er van vindt..
Karin reageerde daar HEEL snel op met de opmerking dat ze het wel heel belangrijk vindt wat haar man en haar kinderen er van vinden...

Nou, dan snapt ze zeker niet wat ze belangrijk vinden!

pi_210465
Karin baalt ook verschrikkelijk dat ze geen ost van haar kinderen heeft gekregen..
In het begin kreeg ze toch trouw uitgebreide post van haar kroost..
Is dit het protest van haar kinderen?
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:45:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_210466
nee, die kinderen zijn met papa verhuist naar een ander land ;-))
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 03:15:00 #6
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_210467
Karin begint wel meer door te krijgen: ze zei een uurtje terug dat ze er vreselijk van baalde dat _zij_ geen post had gekregen. Toen zei ze dat ze zou gaan dreigen als ze geen post zou krijgen.

(BB had deze ellende al voorzien, er zit _iemand_ in het project met een halve hersencel. In de dagboekkamer bleek post te liggen...)

Overigens, Karin nodigde Maurice geheel zelf uit om bij haar op de kamer te slapen en Maurice stemde toe.

Het wordt donderdag dus kiezen tussen hen tweeen want de heren zullen zich wel als blok sterk maken tegen de vrouw en de halfvrouw (willem: "heeft maurice dan ook een kut?"). Hoewel ik een b'tje twijfel aan Bart's populariteit want die loopt foute grappen te vertellen.

Live young, die fast.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 03:30:00 #7
248 CAT
World Traveller
pi_210468
Ik kom uit Apeldoorn en Karin schijnt nog geen tien minuten van mij af te wonen. Ze woont in een rijke buurt en is hier talk of the town! Verhalen (tja, roddels) gaan dat haar man er wel van baalt.
-=***One nation under a groove***=-
pi_210469
In de "Apeldoornse Krant" van afgelopen zaterdag stond dat ze aan de Trevirilaan (Berg & Bos) woont. En ook dat er twee andere vrouwen in het huis van karin woonden om die kinderen een beetje onder controle te houden...
pi_210470
quote:
op 10-29-1999 om 01:09 AM schreef Panther het volgende:
Vraag me toch af hoe haar huwelijk is hoor! Zou ze echt niet doorhebben hoe ze overkomt?

Stel dat ik met een ander ga zitten tongen op tv! Zou m'n partner een kanon afschieten op dat hele huis!

Over soap gesproken, ze heeft niet getongued?! So why drop his bomb?

sabine: "ik wil voor de t.v. werken, in een programma ofzo"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')