dus nu wordt het sparen voor een tripje Spanje?quote:Op zondag 17 februari 2008 10:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vrienden uit Spanje die hier een half jaar waren op de bus richting vliegveld gezet. Een van de twee was het meisje waar ik afgelopen donderdag nog Valentijn mee vierde
Hoofdpijn, was ook niet naar school geweest die dag.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:37 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
ChipsZak., waar was jij vrijdag eigenlijk?
maok, hij heeft niets gekregen, maar over een week werkt hij er ook niet meer...
We misten jullie alquote:Op zondag 17 februari 2008 12:49 schreef freecell het volgende:
Goedemiddag!
Wij zijn ziek hier in huisNiet tof
Ze komt eind April weer hier naar toe. Zien wat het dan wordtquote:Op zondag 17 februari 2008 10:06 schreef teigan het volgende:
[..]
dus nu wordt het sparen voor een tripje Spanje?
Van poezels word je vrolijkquote:Op zondag 17 februari 2008 13:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Kijk mijn poezel nou.
Katten met foto's deel 50
Vind ik nou ookquote:
Oja, die waren dood gegaan hequote:
Moet je naar de bios in Hoogezand gaan. Leuke sfeervolle bios en elke zitplaats heeft 2 armleuningen wat ze in de meeste bioscopen niet hebben + ook zijn er love seatsquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.. Nog zieker dan gister maar met m'n strepsils, kruidensiroop, paracetamol en stophoest bikkel ik lekker door in de ub.
.
Mustsee ben ik ook nog nooit geweest, als je in Stad woont is het toch snel best een endje weg denk ik. Pathé zit op een kwartiertje lopen... En wat beenruimte betreft, als je met lange mensen bent (of er zelf eentje bent), ga je toch op de achterste rij aan de zijkant zitten? Beenruimte guaranteed.
Maar ze hebben er wel van die loveseats toch?. De armleuningen vind ik altijd het grootste nadeel in bioscopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |