Maakt me ook niet veel uit, het is mn examenjaar dus heb sowieso nog maar paar maanden..quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:13 schreef Ronalld het volgende:
Ze kunnen je van school trappen natuurlijk.
Bron Je bent behoorlijk dom bezig als je er nu mee kapt als je nog maar een paar maanden hoeft.. Of je moet er zo slecht voor staan dat je het toch niet haaltquote:Wanneer een jongere zonder startkwalificatie na zijn 18e verjaardag de school verlaat, wordt de jongere automatisch gemeld bij de RMC-coördinator (Regionale Meld- en Coördinatiefunctie voortijdig schoolverlaten). De RMC-wet geldt tot de jongere 23 jaar is. De opdracht is deze jongeren een scholings- of onderwijstraject te laten volgen, om alsnog een startkwalificatie te behalen.
Jij snapt het niet.. Ik heb helemaal niks met 'school verlaten' te maken. (En ja het zou heel achterlijk zijn als ik nu in 6VWO van school afging.)quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:29 schreef rena het volgende:
[..]
Bron Je bent behoorlijk dom bezig als je er nu mee kapt als je nog maar een paar maanden hoeft.. Of je moet er zo slecht voor staan dat je het toch niet haalt
Mijn held van de dag!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:20 schreef Dennis101 het volgende:
Ze kunnen weinig doen behalve je van school trappen, je bent niet meer leerplichtig namelijk.
Nederland.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
Leerplichtambtenaar.
De eerste keer dat je daar moet verschijnen kom je altijd met een waarschuwing weg.
Jij hebt werkelijk geen flauw idee wat op mijn school 'les' betekent. Die boete van 250.000 euro(hoogste van heel Nederland) is niet voor niks hequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:45 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet je gewoon naar je lessen gaan.
Geen wonderquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:47 schreef Rebellion het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk geen flauw idee wat op mijn school 'les' betekent Die boete van 250.000 euro(hooste van heel Nederland) is niet voor niks he
Ah, dat heb ik verkeerd geinterpreteerd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef Rebellion het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.. Ik heb helemaal niks met 'school verlaten' te maken. (En ja het zou heel achterlijk zijn als ik nu in 6VWO van school afging.)
Maar het gaat erom dat ik lang niet alle lessen bezoek omdat onze school zo hopeloos is(ik wil niet naar een andere school omdat ik nog maar paar maanden heb en hier allemaal vrienden heb)
Kan ik voor het spijbelen een boete krijgen?
Dat heet dan weer de kwalificatieplicht. Maar dan neemt niet weg dat ie nog steeds geen boete krijgt.quote:Zolang je geen havo/vwo/mbo niveau 2 hebt gehaald, ben je leerplichtig als jongeren.
Toch wordt jij aangepakt, dus jij vertoont spijbelgedrag tot in het extreme blijkbaar. Anders hadden ze heel je school aangepakt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:47 schreef Rebellion het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk geen flauw idee wat op mijn school 'les' betekent. Die boete van 250.000 euro(hoogste van heel Nederland) is niet voor niks he
Daar heb ik het ook niet over.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat heet dan weer de kwalificatieplicht. Maar dan neemt niet weg dat ie nog steeds geen boete krijgt.
Boete van 250.000 euro is nog niet genoeg?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toch wordt jij aangepakt, dus jij vertoont spijbelgedrag tot in het extreme blijkbaar. Anders hadden ze heel je school aangepakt.![]()
Dank uquote:Maar sommige scholen schijnen echt kut te zijn ja, ik zou er doorheen proberen te bijten, aangezien het blijkbaar toch je examenjaar is en je nog maar een paar maanden te gaan hebt nu.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |