Duidelijk is dat het experiment een stuk zwaarder is dan VOO verwachtte.
De vrouwen geven dit toe: missen kinderen, man, vrienden en nokken af. Jammer dan van het geld.
De mannen kijken weliswaar stuurs in de camera (Bart) of pinken af en toe een traantje weg (Ruud, Willem), maar blijven dapper zitten.
Is dit toeval?
Is dit een geslachts-kwestie?
Ik constateer dat de vrouwen meer dan de mannen stiekum en geniepig lopen te doen achter elkaars rug (net als in het 'echte' leven). Ik kan me voorstellen dat dat emotioneel gewoon belastender is en dat daardoor de vrouwen eerder afgebrand zijn.
Jammer voor Karin dat er waarschijnlijk 2 nieuwe vrouwen bijkomen. Ze zit nu in een riante positie
quote:
op 10-29-1999 om 01:10 AM schreef Heksie het volgende:
Wie zegt dat wanneer je de behoefte hebt je gevoelens te uiten en te delen je daardoor minder zelfstandig bent?? Zie daar even de logica niet in...
Als je kennelijk niet in staat bent in je eentje je emoties te verwerken, kan je toch moeilijk als zelfstandig worden aangemerkt. Iemand die zijn eigen boontjes wel kan doppen, is dat overduidelijk wel. Logisch toch?
Ik ben nu zo kwaad, dat ik er graag met anderen over wil praten!!
quote:
op 10-29-1999 om 01:02 AM schreef Heksie het volgende:
denk dat het komt doordat de vrouwen geen gesprek op niveau kunnen voeren met de mannen en zo hun ei niet kwijt kunnen. Ze vinden geen intellectuele voldoening in het huis en hebben het snel gezien...De mannen vermaken zich wel met de kippen
Intellectuele voldoening van Mona (en Tara)??? Hmmm, lijkt me niet. Familie speelde rol bij Mona en bij Bianca haar labiliteit. Ik denk eerder dat dit allemaal gewoon toeval is. Ik ken genoeg sterke vrouwen die dit tot een goed einde zouden brengen en genoeg zwakke mannen die eruit zouden vliegen.
[Dit bericht is gewijzigd door python (Datum 29 Oktober 1999).]
Overigens: blijven hoeft mi echt niet een teken van sterkte te zijn, en weggaan een teken van zwakte!
heerlijk is dat
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 29 Oktober 1999).]
quote:
op 10-29-1999 om 01:35 AM schreef Heksie het volgende:
tis gewoon heel simpel...
het is altijd zo dat mannen bij vrouwen onder de plak zitten...
Wie is hier nou het zwakke geslacht?
Dit zegt meer over jouw smaak in mannen lijkt me.
quote:
op 10-29-1999 om 01:35 AM schreef Heksie het volgende:
tis gewoon heel simpel...
het is altijd zo dat mannen bij vrouwen onder de plak zitten...
Wie is hier nou het zwakke geslacht?
Ik ga voor geestelijk sterke mannen, waar er maar weinig van zijn.
Toch vermoed ik dat je jezelf hier tegenspreekt.
quote:
op 10-29-1999 om 01:50 AM schreef Panther het volgende:
Kijk eens, Heksie heeft sjans bij Schanul en gaat zich gelijk onderdaniger en liever opstellen. Over rolpatroonbevestigend gesproken.
quote:
op 10-29-1999 om 02:02 AM schreef Schanulleke het volgende:
Ach, het is de opwinding hè, ik wordt ook vaak een beetje stuntelig als ik me opwind.
Ja, dan laat je je moersleutel uit je stoere olie-besmeurde handen vallen he.. zucht.
quote:
op 10-29-1999 om 02:38 AM schreef Schanulleke het volgende:
Integendeel, ik hou gewoon het forum graag netjes. Virtueel ben ik een hele keurige jongen.
quote:
op 10-29-1999 om 03:02 AM schreef Panther het volgende: En ik moest van jou gemener doen? Over onbegrijpelijk gesproken! mannen!!
Ik was even van m'n stuk gebracht door dat gegrom de hele tijd.
Who the .. is Frits?
quote:
op 10-29-1999 om 04:02 AM schreef CAT het volgende:
Niks is per ongeluk...
Tenminste.....in dit geval niet!Je zal het vast wel graaaaaag gewild hebben!
????
P.S. per ongeluk? wie zei dat.
Maareh Panther, wat ik daarmee wilde zeggen is dat je vast niet gedwongen bent om met compu's te werken en dat je het vast wel leuk vindt, toch? Tenminste....ik zou absoluut een andere baan zoeken als ik geen lol in de mijne zou hebben!
quote:
op 10-29-1999 om 03:51 AM schreef Panther het volgende:
Een panter heeft ook spots, alleen je hebt ook zwarte panters. Maar deze bestaan ook.
Luipaarden hebben weer een andere kop. Maar genoeg natuurdeterminatie.
Zitten daar ook G-spots bij?
Quiten doe je door op het icoontje met het briefje en de rode pijl te drukken, bovenaan de chat van degene op wie je wilt reageren. Volg je het nog?
quote:
op 10-29-1999 om 04:16 AM schreef Panther het volgende:
Quiten doe je door op het icoontje met het briefje en de rode pijl te drukken, bovenaan de chat van degene op wie je wilt reageren. Volg je het nog?
WOW, te gek! Weer wat geleerd! nog meer nog meer! Ik ben leergierig en leer erg snel hoor!
quote:
op 10-29-1999 om 04:18 AM schreef Schanulleke het volgende:
Purrrrr!
Je weet het nog! Wat leuk!
quote:
op 10-29-1999 om 04:33 AM schreef Schanulleke het volgende:
Zoiets vergeet ik niet licht. Je raakte een gevoelige snaar.
Hahaha!! Thanks for the compliment!
Ga jij nou maar naar bed, je moet morgen vast weer vroeg op.
Morgen kan ik lekker de hele dag slapen. Ik en nog twee andere katten..purrrrr
quote:
op 10-29-1999 om 04:57 AM schreef Schanulleke het volgende:
Ik vergeet heus niet zo snel. Purrrr! Maar ik zit nu te twijfelen tussen twee vormen van eer. Opgeven is niet m'n sterke punt. Daarentegen is te laat komen ook m'n eer te na.
Heb jij morgen dan geen verplichtingen? Een netwerkje beheren ofzo?
He slaapkop, als je gaat afhaken zeg dan tenminste welterusten!! Ik ben er helaas de komende weken niet, zit lekker in de USA!
This could be the beginning of a wonderfull friendship.
Welterusten allemaal.
Purrrrrrr....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |