Duidelijk is dat het experiment een stuk zwaarder is dan VOO verwachtte.
De vrouwen geven dit toe: missen kinderen, man, vrienden en nokken af. Jammer dan van het geld.
De mannen kijken weliswaar stuurs in de camera (Bart) of pinken af en toe een traantje weg (Ruud, Willem), maar blijven dapper zitten.
Is dit toeval?
Is dit een geslachts-kwestie?
Ik constateer dat de vrouwen meer dan de mannen stiekum en geniepig lopen te doen achter elkaars rug (net als in het 'echte' leven). Ik kan me voorstellen dat dat emotioneel gewoon belastender is en dat daardoor de vrouwen eerder afgebrand zijn.
Jammer voor Karin dat er waarschijnlijk 2 nieuwe vrouwen bijkomen. Ze zit nu in een riante positie
quote:
op 10-29-1999 om 01:10 AM schreef Heksie het volgende:
Wie zegt dat wanneer je de behoefte hebt je gevoelens te uiten en te delen je daardoor minder zelfstandig bent?? Zie daar even de logica niet in...
Als je kennelijk niet in staat bent in je eentje je emoties te verwerken, kan je toch moeilijk als zelfstandig worden aangemerkt. Iemand die zijn eigen boontjes wel kan doppen, is dat overduidelijk wel. Logisch toch?
Ik ben nu zo kwaad, dat ik er graag met anderen over wil praten!!
quote:
op 10-29-1999 om 01:02 AM schreef Heksie het volgende:
denk dat het komt doordat de vrouwen geen gesprek op niveau kunnen voeren met de mannen en zo hun ei niet kwijt kunnen. Ze vinden geen intellectuele voldoening in het huis en hebben het snel gezien...De mannen vermaken zich wel met de kippen
Intellectuele voldoening van Mona (en Tara)??? Hmmm, lijkt me niet. Familie speelde rol bij Mona en bij Bianca haar labiliteit. Ik denk eerder dat dit allemaal gewoon toeval is. Ik ken genoeg sterke vrouwen die dit tot een goed einde zouden brengen en genoeg zwakke mannen die eruit zouden vliegen.
[Dit bericht is gewijzigd door python (Datum 29 Oktober 1999).]
Overigens: blijven hoeft mi echt niet een teken van sterkte te zijn, en weggaan een teken van zwakte!
heerlijk is dat
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 29 Oktober 1999).]
quote:
op 10-29-1999 om 01:35 AM schreef Heksie het volgende:
tis gewoon heel simpel...
het is altijd zo dat mannen bij vrouwen onder de plak zitten...
Wie is hier nou het zwakke geslacht?
Dit zegt meer over jouw smaak in mannen lijkt me.
quote:
op 10-29-1999 om 01:35 AM schreef Heksie het volgende:
tis gewoon heel simpel...
het is altijd zo dat mannen bij vrouwen onder de plak zitten...
Wie is hier nou het zwakke geslacht?
Ik ga voor geestelijk sterke mannen, waar er maar weinig van zijn.
Toch vermoed ik dat je jezelf hier tegenspreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |