Klopt! Even een foto ge-googled en dit was 1 van de eerste die ik tegenkwam.quote:
Oh ja, is goed dat je het zegtquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:35 schreef Sersjee het volgende:
REM![]()
Egwel da'k naar het Westerpark ga!
Ik ook, maar dan op 8 juli naar Mika!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:35 schreef Sersjee het volgende:
REM![]()
Egwel da'k naar het Westerpark ga!
Check het zelf ff 7 maart in 013...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Lekker plaatje dit van Panic at the Disco... zou ze toch ook wel eens op Pinkpop willen zien, ook al ben ik bang dat het live nog steeds bagger is....
Ik dacht hem te herkennen en toen zag ik het logo van Neckermann staan en toen wist ik het zeker...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt! Even een foto ge-googled en dit was 1 van de eerste die ik tegenkwam.
Dat je dat herkent trouwens...
[ afbeelding ]
Dan ben ik jarig, dus dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Numbie het volgende:
[..]
Check het zelf ff 7 maart in 013...
't Is dat het erbij stond, anders had ik 'm zelf niet eens herkent (ik blijf altijd onder het dak van het station staan, op de plek van die foto kom ik dus nooit)...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik dacht hem te herkennen en toen zag ik het logo van Neckermann staan en toen wist ik het zeker...
Dat plaatje
Vergeet z'n vader nietquote:
Ja ik zag het staan inderdaad maar ik twijfel nog of ik dan niet tussen de 14-jarige emotruusjes staquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef Numbie het volgende:
[..]
Check het zelf ff 7 maart in 013...
Ben ik ff blij dat ik niet heel dicht bij je in de buurt woonquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, komen vette platen aan![]()
Bleeding Love vind ik erg fijn en aan Usher - Yeah! heb ik goede herinneringen (2004; basketbal playoffs en uiteraard het kampioensschap van MPC Capitals (Donar)). Geluid gaat hier zometeen dus even een stukkie harder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |