Ik las het jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij moest producer Tamara iets te dringend met Gerard spreken...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:32 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb een stageplaats gevonden in enschede. Nu heb ik alleen over een paar weken een sollicitatie gesprek.
D'r komen d'r nog 8 bij geloof ik..volgens Metro kwam de Tokio Police Club ook nog, dus dan blijven er nog 7 onbekenden over.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:31 schreef Timo20 het volgende:
2 acts die ik trouwens nog mis in de Pinkpop line-up: Arcade Fire en The Killers![]()
BTW: J.U.S.T.I.C.E.![]()
![]()
The Killers, Arcade Fire, R.E.M. en Voicst vind ik goede opties. Silkstone heb ik toen op Pinkpop gezien en daar vond ik niet zo veel aan. Die andere ken ik nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
D'r komen d'r nog 8 bij geloof ik..volgens Metro kwam de Tokio Police Club ook nog, dus dan blijven er nog 7 onbekenden over.
Ik stem voor The Killers, Arcade Fire, Silkstone, R.E.M. Voicst, Dave Gahan en The Fashion
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:32 schreef MarijeH het volgende:![]()
Ik heb een stageplaats gevonden in enschede. Nu heb ik alleen over een paar weken een sollicitatie gesprek.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:32 schreef MarijeH het volgende:![]()
Uhm, nee, nog geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Schandalig
Je hebt EW toch wel teruggekeken hè
Arcade Fire, The Killers en R.E.M. ik zou het ook erg vet vinden maar dat zal budgetsgewijs niet meer passen denk ik...quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
D'r komen d'r nog 8 bij geloof ik..volgens Metro kwam de Tokio Police Club ook nog, dus dan blijven er nog 7 onbekenden over.
Ik stem voor The Killers, Arcade Fire, Silkstone, R.E.M. Voicst, Dave Gahan en The Fashion
Weet nog van de vorige keer dat ze op Pinkpop stonden, dat was echt één groot feest. Net als de Dropkick`s het jaar ervoor. Dat soort bandjes moet eigenlijk altijd op een festival staanquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Flogging Molly, het Pinkpopfeestje van 2008
* Timo20 ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:50 schreef MichielV het volgende:
Ik HEB me ineens zin in Guinness :-)
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:50 schreef MichielV het volgende:
Ik HEB me ineens zin in Guinness :-)
De vorige keer heb ik ze gemistquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Weet nog van de vorige keer dat ze op Pinkpop stonden, dat was echt één groot feest. Net als de Dropkick`s het jaar ervoor. Dat soort bandjes moet eigenlijk altijd op een festival staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |