quote:
Hee, dat is hartstikke mooi nieuwsquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:21 schreef erkel het volgende:
Pinpas is terechtIk zal 'm even afhalen en gelijk door naar Perry Sport om een skipully te halen.
Neequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee, dat is hartstikke mooi nieuwsHad je hem nog niet laten blokkeren dan?
Heb je hem zelf weer teruggevonden of heeft iemand hem afgeleverd bij de politie?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:21 schreef erkel het volgende:
Pinpas is terechtIk zal 'm even afhalen en gelijk door naar Perry Sport om een skipully te halen.
Dan was ie behoorlijk serieus over hier niet meer willen komenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:21 schreef Soempie het volgende:
Mikkie heeft z'n verjaardag uit de kalender gehaald.
Ik was 'm verloren in de kantine op mijn werk. Het chipsaldo zal wel leeg zijn, maar hij is gelukkig terecht. Anders had ik ook een groooot probleem gehad.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je hem zelf weer teruggevonden of heeft iemand hem afgeleverd bij de politie?
Eerlijke mensen
Raar. Als ik hier niet meer zou komen, zou ik echt de moeite niet nemen om m'n verjaardag uit de OP te halen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan was ie behoorlijk serieus over hier niet meer willen komen
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
wat praten friezen irritant![]()
er zitten 2 tegenover me
Statementquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Raar. Als ik hier niet meer zou komen, zou ik echt de moeite niet nemen om m'n verjaardag uit de OP te halen.
Dat is nogal een statement, ja.quote:
Damn!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Over verjaardagen gesproken:
Gefeliciteerd Its-Jojo-4you!!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Damn!![]()
Daar keek ik dus naar -wilde hem al feliciteren- en toen viel me op dat de verjaardag van Mikkie weg was.
Jojo!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
wat praten friezen irritant![]()
er zitten 2 tegenover me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |