Dank jequote:
Volledige aandacht van het publiek, afleiding tijdens het bouten, extra inkomstenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:15 schreef Etcetera het volgende:
ik zit een stuk te typen waarom je reclame moet hebben op een openbaar toilet
Damn druk dagje Soemp... en goed bezigquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:19 schreef Soempie het volgende:
Ik ben fanatiek vandaag.Gezwommen, schoongemaakt, afwas gedaan, eten gemaakt, hoofdstuk geleerd, wat mensen en instanties gebeld en de was gedaan.
![]()
* blij met zichzelf
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Damn druk dagje Soemp... en goed bezig
checkquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volledige aandacht van het publiek, afleiding tijdens het bouten, extra inkomsten
Lief! Leuk dat je ook vriendinnen iets stuurt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteravond een Valentijnskaartje bij mn vriend door de bus gedaan, kon het toch niet laten
En mn twee vriendinnen hebben ook een lief kaartje gehad
Als in: je kunt nu helemaal opnieuw beginnen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:43 schreef Etcetera het volgende:
opdracht verkeerd gedaanhad niet ver genoeg doorgelezen
![]()
soempquote:
nah valt wel mee, het is verzinnen waarom je een raar middel als communicatie kunt gebruiken. ik ben goed in verzinnenquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als in: je kunt nu helemaal opnieuw beginnen?![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
Doe dat![]()
Ik ga zooooo niet meer naar de bieb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |