Nee, helaas. Net even gekeken, maar ligt eigenlijk niks meer.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Fresen inderdaad [afbeelding] .
Heb je wel nog een p90 liggen?
Goed idee lijkt me, kan je hem later altijd nog weer origineel maken als je wilquote:Op zondag 17 februari 2008 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
P90 heb je ook in humbucker en in Single coil formaat [afbeelding]
Welkom thuis!!quote:Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef Dupje het volgende:
Yeah was ik ook weer, net terug uit Mexicooooo! [afbeelding]
Vandaar dat ik het niet ken. Het is al minstens 15 jaar geleden dat ik voor het laatst in de ponderosa was en dat was ook alleen maar omdat klinkhamer daar moest spelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, zit zo'n jongerencentrumpje nu, naast de Ponderosa [ afbeelding ]
Dus het heeft 1,5 spoelquote:Op maandag 18 februari 2008 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Het zit tussen een single coil en een humbuckers in
Ja met mijn technische achtergrond lijkt me dat een heeeeeeeeel goed ideequote:Op maandag 18 februari 2008 08:36 schreef Cynic het volgende:
Wie heeft er hier EMG's? Schroef eens zo'n ding open voor ons
Speel je in een band?quote:Op maandag 18 februari 2008 09:52 schreef Even het volgende:
[..]
Ja met mijn technische achtergrond lijkt me dat een heeeeeeeeel goed idee
Als het mis gaat is een LTD ec1000 toch ook heel vet zonder elementen?!
Ik heb me laten vertellen dat ze voor opnames ook nog wel gebruikt kunnen worden. Het closemiken van een solidbody zou maar zo eens minder spannend kunnen klinken dan je denktquote:Op maandag 18 februari 2008 10:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
Speel je in een band?
Anders zijn elementen alleen maar nutteloze dingen.
Nee, dat vraag ik nietquote:Op zondag 17 februari 2008 12:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vraag je hier nou wat een ukelele is?
Zo ja:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ukulele
En hier waarom ukelele cool is:
http://www.youtube.com/watch?v=V3gp7B8WC4Q.
Ik vroeg het me ook al afquote:Op maandag 18 februari 2008 08:36 schreef Cynic het volgende:
Wie heeft er hier EMG's? Schroef eens zo'n ding open voor ons
Kom op Dribbel!
Waarom zou je gaan opnemen als je niet in een band zit? Nergens voor nodig dacht ik.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze voor opnames ook nog wel gebruikt kunnen worden. Het closemiken van een solidbody zou maar zo eens minder spannend kunnen klinken dan je denkt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan opnemen als je niet in een band zit? Nergens voor nodig dacht ik.
Of meneer Vintersorg. Of meneer Falkenbach.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan opnemen als je niet in een band zit? Nergens voor nodig dacht ik.
Tenzij je Jason Becker bent ofzo.
Ook alweer van die obscure figuren waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of meneer Vintersorg. Of meneer Falkenbach..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |