Zorg jij nu maar dat de cd af komtquote:Op zondag 17 februari 2008 13:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, Dean. Je probeert zelf juist een amp te lozen! [afbeelding].
Misschien valt er wat te ruilen als ik em kom brengen?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
Maar denk niet dat de buren straks blij zijn als ik met een 100 watt halfstack zit te oefenen thuis
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/15646.htmlquote:Op zondag 17 februari 2008 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
Maar denk niet dat de buren straks blij zijn als ik met een 100 watt halfstack zit te oefenen thuis
It's out of my hands.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zorg jij nu maar dat de cd af komt
Wat zoek je dan zoal? Misschien kunnen we wat regelen iddquote:Op zondag 17 februari 2008 14:15 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Misschien valt er wat te ruilen als ik em kom brengen? [afbeelding]
Die zijn wel cool ja, maar doe mij dan deze:quote:Op zondag 17 februari 2008 14:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/15646.html [afbeelding]
Ik weet niet wat je allemaal hebt? Een brug element voor me "echte" telecaster. Een of twee p90 elementen voor in me p90 telecaster. Een mooie humbucker voor in me Ibanez. Of iemand die een p90 kan installeren in me "echte" telecaster.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat zoek je dan zoal? Misschien kunnen we wat regelen idd
Stonden laatst in de Gitarist, schenen leuke dingen te zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/15646.html
Elementen installeren is meestal geen probleem... maar denk dat er nog gefreesd moet worden? En heb ook geen humbucker meer over...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal hebt? Een brug element voor me "echte" telecaster. Een of twee p90 elementen voor in me p90 telecaster. Een mooie humbucker voor in me Ibanez. Of iemand die een p90 kan installeren in me "echte" telecaster. [afbeelding]
Fresen inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2008 14:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Elementen installeren is meestal geen probleem... maar denk dat er nog gefreesd moet worden? En heb ook geen humbucker meer over...
Zo eens kijken wat ik evt allemaal nog wel heb.
P90 heb je ook in humbucker en in Single coil formaatquote:Op zondag 17 februari 2008 14:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Fresen inderdaad.
Heb je wel nog een p90 liggen?
quote:Op zondag 17 februari 2008 16:29 schreef Dupje het volgende:
Yeah was ik ook weer, net terug uit Mexicooooo!
Als je lekkere thrash/speed/power/prog metal kan spelen, heb ik over een tijdje wel interesse voor een projectje.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:39 schreef Cynic het volgende:
Ik heb gisteren een drumstel gekocht!
Iemand nog een drummer nodig?
Euh nee, wel heel veel andere Mexicanenquote:Op zondag 17 februari 2008 16:50 schreef SNArky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar nog tegengekomen?
geef me 2 wekenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je lekkere thrash/speed/power/prog metal kan spelen, heb ik over een tijdje wel interesse voor een projectje..
mijn vierkwartsmaat klinkt nú al progressief!quote:
Vet man. Polyritmisch bedoel je?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
mijn vierkwartsmaat klinkt nú al progressief!
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef Dribbel_ het volgende:
troep aan de onderkant van het bureau daar ergensin friesland [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |