Whehehe, dat win ikquote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, met zoveel mensen gaat dat echt slecht werken. [afbeelding].
Hoewel het mij wel interessant lijkt om te horen hoe Dean en Ares tegen elkaar inspelen met hoge gain en Cynic daar koel en relaxt melodieus overheen soleert. [afbeelding].
Word de eerste keer jaquote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe nog nooit naar Pinkpop geweest?
De camping gaat altijd rond een uur of 7 a 8 open. [afbeelding]
Nee, 7 uur 's morgens. Weet nog een keer dat we voor de poort van Pinkpop overnacht hebben omdat die camping al op de vrijdagavond open zou gaan, om 0:00 staat iedereen op, zie je wat beweging op de camping, maar gaat er niks open. Om 7 uur ging het toen open. Wat bleek nu? Iedereen was zo fijn rustig geweest dat er geen reden was om de camping al open te gooien... Als we gereld hadden, hadden ze het opengemaakt...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Whehehe, dat win ik [ afbeelding ]
Nee, maar een ieder kan toch wel wat om een ander denken?? Heb dan ook een heel ander beeld van de middag dan jullie volgens mij
[..]
Word de eerste keer ja
Vanaf donderdagavond 19-20 uur bedoel je? Dat zou cool zijn!
Ah ok, dan maar op tijd daar zijn dusquote:Op maandag 18 februari 2008 20:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, 7 uur 's morgens. Weet nog een keer dat we voor de poort van Pinkpop overnacht hebben omdat die camping al op de vrijdagavond open zou gaan, om 0:00 staat iedereen op, zie je wat beweging op de camping, maar gaat er niks open. Om 7 uur ging het toen open. Wat bleek nu? Iedereen was zo fijn rustig geweest dat er geen reden was om de camping al open te gooien... Als we gereld hadden, hadden ze het opengemaakt... [afbeelding]
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool. Neem je Iron Cobra mee en blasten maar. [afbeelding].
Tuurlijk moeten mensen om een ander denken en bijv niet de amp bezet houden de hele tijd en bla.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Whehehe, dat win ik [ afbeelding ]
Nee, maar een ieder kan toch wel wat om een ander denken?? Heb dan ook een heel ander beeld van de middag dan jullie volgens mij
Dat zijn wel heel snelle powerchords, kerel.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HIMquote:Op maandag 18 februari 2008 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten mensen om een ander denken en bijv niet de amp bezet houden de hele tijd en bla.
Lijkt me vooral tof als er een daadwerkelijk product uit voort kan komen, maar ja... [afbeelding].
Als iemand van ons nou een studio thuis had, maar helaas. [afbeelding].
Gaat ook eigenlijk nergens over dat blasten [vind ik]quote:Op maandag 18 februari 2008 20:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zijn wel heel snelle powerchords, kerel. [afbeelding].
Ja, ik denk dat ik wel beetje op tijd ga, als je per se op camping A wilt staan moet je idd zo vroeg zijn. Ik denkd at ik nu eens voor camping B ga. Camping A is naast het festivalterrein dus het minst ver lopen maar op camping B is meer te doen... Een tip als je met een groepje bent is om zo snel mogelijk een taxibusje aan te houden bij het station in Landgraaf, als je de chauffeur wat euro's per persoon geeft, brengt hij je zonder problemen naar het festivalterrein (is anders nog stukje lopen met al je bagage of met ellendig drukke pendelbussen) Hebben wij toen eens gedaan, waren er zo, kostte 3 euro per persoon dan wel, maar dat hadden we er graag voor overquote:Op maandag 18 februari 2008 20:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah ok, dan maar op tijd daar zijn dus
Bedankt voor de info!! Nog meer tips? Heb wel wat festivals gehad inmiddels, maar goede tips zijn altijd welkom!
En wie nog kaartje wil moet opschieten! Hoorde net op de radio dat het waarschijnlijk voor het weekend al uitverkocht is [ afbeelding ]
beter, rij een 20 minuutjes door naar den bosch, hoeven we niks te huren als ik er bij benquote:Op maandag 18 februari 2008 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
misschien ook leuk om eens een echte meeting te houden? oefenruimtetje huren in utrecht voor een middagje ofzo, en dan beetje jammen met z'n allen en ieders zijn gear showen
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, met zoveel mensen gaat dat echt slecht werken..
Hoewel het mij wel interessant lijkt om te horen hoe Dean en Ares tegen elkaar inspelen met hoge gain en Cynic daar koel en relaxt melodieus overheen soleert..
als iemand nog een head mee zou nemen, dan hebben we 3 versterkers voor gitaar staanquote:Op maandag 18 februari 2008 20:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten mensen om een ander denken en bijv niet de amp bezet houden de hele tijd en bla.
Lijkt me vooral tof als er een daadwerkelijk product uit voort kan komen, maar ja....
Als iemand van ons nou een studio thuis had, maar helaas..
Ja, idd, op tijdquote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Deansensitized het volgende:
Check! Gewoon op tijd komen dus. Kom waarschijnlijk met eigen auto... slim?
Coolquote:Op maandag 18 februari 2008 21:17 schreef Aresdreams het volgende:
beter, rij een 20 minuutjes door naar den bosch, hoeven we niks te huren als ik er bij ben
Hahaha.quote:mijn gain is al 25% vermindert sinds de opmerkingen over het optreden geluid...
Jullie hebben 2 bascabinets staan bedoel je? Of gewoon 2 combo's ofzo.quote:als iemand nog een head mee zou nemen, dan hebben we 3 versterkers voor gitaar staan
en 2 voor de bas
jaja, ben ik tenmisnte nog ergens nuttig voor he!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool.
[..]
Hahaha..
[..]
Jullie hebben 2 bascabinets staan bedoel je? Of gewoon 2 combo's ofzo.
Ik ben van plan een karretje in elkaar te knutselen, volgens mij heeft m'n vader nog ergens zwenkwieltjes liggenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja, idd, op tijd
Eigen auto kan wel, maar parkeerplaatsen zijn niet even om de hoek.
Ik zou m dan ergens parkeren, alleen tent eruit halen, in de rij gaan staan, tent opzetten, en de rest van de zooi halen.
Ik heb hem ook binnen!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:09 schreef Deansensitized het volgende:
YEAH!! [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Metallica, bring it on!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb hem ook binnen! [afbeelding]
iets in die richting ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar kom je net een chromosoom te kort voor..
hilarische woordgrap![]()
Hoe lukt het trommelen btw?
Je kan geluk hebben. Vorig jaar hadden we de auto staan op een parkeerterrein tegenover de ingang van camping B.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Eigen auto kan wel, maar parkeerplaatsen zijn niet even om de hoek.
Ik zou m dan ergens parkeren, alleen tent eruit halen, in de rij gaan staan, tent opzetten, en de rest van de zooi halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |