HET pancreasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Netzoals va-giena, ipv vaagina etc. Gare uitspraken allemaal.
Dat zeggen docenten volgens mij ook? (Niet dat alles wat docenten zeggen klopt natuurlijk)quote:
Altijd moeilijk om zo via tekst af te leiden wat je precies bedoelt, maar hoe wil je hematemesis anders zeggen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:21 schreef DDM het volgende:
Ach ja, bij dat soort woorden vind ik dat niet erg. Maar je hebt echte noobs die de volgende dingen "verzinnen":
oe-se-fagus
hema-te-me-sis
ductus cho-le-dokus
Iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Altijd moeilijk om zo via tekst af te leiden wat je precies bedoelt, maar hoe wil je hematemesis anders zeggen?
Het is gewild: 5500 aanmeldingen op 2780 plaatsen. Dat komt denk ik o.a. doordat veel vrouwen tegenwoordig NG doen (voor dit profiel bestond waren er minder vrouwelijke beta's) en vrouwen zoeken denk ik naar een studie waar ze wel wat met hun biologie en scheikunde kunnen doen, maar niet zo'n 'nerdy' imago heeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:15 schreef Knevelt het volgende:
Hey geneeskunders, ik vraag me iets af: Waarom is geneeskunde zo populair? Echt iedere VWO'er die ik ken wil geneeskunde gaan studeren. Is het nu echt zo gewild, of doet de helft van de aangemelden maar geneeskunde omdat iedereen het doet?
wat mij betreft zijn de toelatingseisen ook te laag, vergelijk dit eens met scandinavische landen, de VS of Engeland, daar moet je echt je best doen, hier gewoon mazzel hebben met loten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:15 schreef Knevelt het volgende:
Hey geneeskunders, ik vraag me iets af: Waarom is geneeskunde zo populair? Echt iedere VWO'er die ik ken wil geneeskunde gaan studeren. Is het nu echt zo gewild, of doet de helft van de aangemelden maar geneeskunde omdat iedereen het doet?
mensen helpenquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef Amokzaaier het volgende:
in hoeverre moet de insteek 'mensen helpen' belangrijker zijn dan 'geld verdienen' ( bij tandartsen bijv. lijkt me 99% het laatste) als je geneeskunde gaat studeren?
Niet vind ik, je moet een beetje een balans kunnen vinden tussen de twee, het enige wat wel fout is, is alleen voor het geld te gaan, kan je net zo goed boekhouder wordenquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef Amokzaaier het volgende:
in hoeverre moet de insteek 'mensen helpen' belangrijker zijn dan 'geld verdienen' ( bij tandartsen bijv. lijkt me 99% het laatste) als je geneeskunde gaat studeren?
En voor de potentieel toffe baan met financiele zekerheid uiteraardquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:43 schreef Repeat het volgende:
Ik doe het gewoon omdat ik het interessant vind, net iets anders dan mensen willen helpen [afbeelding]
quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:57 schreef starla het volgende:
Ik vind vrouwen in wit gewoon ubergeil
Kom dan! Dan stop ik even een infuusdopje in je papil van Vater gecombineerd met wat probioticaquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:09 schreef Spyronius het volgende:
Dat is nu net wat ik graag wil zien als ik net wakker word
Nee dank je ik ga liever normaal doodquote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:40 schreef DDM het volgende:
[..]
Kom dan! Dan stop ik even een infuusdopje in je papil van Vater gecombineerd met wat probiotica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |